Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 524 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-02 16:11 | |
![]() | Mindymoo: Ska testa halloumi - om jag hittar det här på vischan, min dotter har gjort reklam för det också! | |
| Lowisius | 2011-12-02 16:19 | |
![]() | Håller med Ullis. Finns så mycket som förstör miljön. Alla djungelfrukter som skickas över halva jordklotet för att komma hit. Ris måste ju transporteras hit också. Jag äter kött 7 dar i veckan. Alltid svensk och mycket viltkött som inte har någon påverkan för miljön :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-02 16:23 | |
![]() | närproducerad halloumi då eller? | |
| Gautama | 2011-12-02 16:23 | |
![]() | Visst, eftersom det finns så mycket som förstör miljön så behöver jag inte göra någonting, kan bara blunda och inte ens försöka dra mitt strå till stacken. Fin inställning... | |
| kungmons | 2011-12-02 16:37 | |
![]() | Måndag: Fiskpinnar med majonäs Tisdag: Potatissoppa Onsdag: Falafel Torsdag: Gröt Fredag: TACOS!!!! Lördag: EN fin köttbit, pommes och bea! Söndag: Bakispizzzza.... | |
| exotica | 2011-12-02 16:57 | |
![]() | Jag tar efter känsla, men så här såg veckans matsedel ut: Chili con carne Köttgryta Paj Stekt Lax med potatis och kall limesås till mumsssigt Idag gjorde jag MAJSpannkakor med färs och riven ost på mmmmmmmm... Ja jag är köötttmänniskaaaa:) Det är ju så gott! Men skulle vilja va vegetarian...kanske in the next life:) | |
| Måns_E | 2011-12-02 17:46 | |
![]() | Må: Oxfilé med sprit Ti: Oxfilé med sprit On: oxfilé med sprit To: oxfilé med sprit Fr: oxfilé med extra mycket sprit Lö: oxfilé med sprit Sö: torv med kranvatten | |
| Gautama | 2011-12-02 18:21 | |
![]() | Samma som mig Måns:)) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-02 18:30 | |
![]() | julafton: julbord med extra extra mycket sprit | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-12-02 18:45 | |
![]() | Måndag: Fläskfile Tisdag: Oxfile Onsdag: Lammfile Torsdag Älgsoppa Fredag: Rådjur Lördag: Havregröt Söndag: Skorpor | |
| annakarineli | 2011-12-02 23:41 | |
![]() | Måndag -rester från söndagens kycklingfajitas Tisdag lövbiff i yakiniku-sås och jasminris Onsdag -tidsbrist och pizzasugen=halv pizza Torsdag -andra halvan Fredag -melonsallad med ruccola, päron, katrinplommon, valnötter, rödlök och en ingefärssås var tanken, men halsont och trötthet reducerade middagen till ett par lingongrova med ädelost och gurka samt julmust. Lördag -blir melonsallad Söndag -vet inte än. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-06 21:43 | |
![]() | Denna veckan blir det: Måndag: Rester från kycklinggratäng, ris och grönsallad Tisdag: Felix bruna bönor, skivad bacon (snabbt och lätt) Onsdag: Kotletter, sås, potatis Torsdag: Gulaschsoppa (burk!) Fredag: Tortillas med tillbehör, hemgjord glass Lördag:Fläskfilé med mozarella, tomat och champinjoner, potatisklyftor Söndag; Hemlagad pizza med tomat och mozarella Eftersom jag slutat jobba för terminen har jag hemfallit till onyttig men GOD lunch var dag; Tunnbröd med skinka ost och tomat i micron (hm). | |
| golden | 2011-12-06 22:01 | |
![]() | måndag: nån slags burgare med bröd och små små klyftpotatisar. asgott tisdag: spenatsoppa. också gott resten av dagarna har inte kommit än | |
| Devil_Star | 2011-12-06 22:05 | |
![]() | Improvicerad ;) | |
| sessan2011 - Ej medlem längre | 2011-12-06 22:11 | |
![]() | må: pytt i panna med stekt ägg Tis: Köttgryta med potatis on: kebab gryta med ris to: spagetti med köttfärssås fr: nuggets med pommes Lö: fylld lövbiff med hasselbackspotatis sö: Drömskinka med ris | |
| amon85 - Ej medlem längre | 2011-12-06 22:18 | |
![]() | Tydligt att vi lägger allt mindre tid på matlagningen. Halvfabrikat verkar vara en hit i många hem. Usch och fy... | |
| golden | 2011-12-06 22:25 | |
![]() | jo det där är ju ett bekymmer. man får ju som bekant helt bestämma själv hur maten ska smaka om man låter bli att köpa färdliglagad skit. vissa glömmer det, samt att det inte behöver ta så lång tid. och att det oftast är roligare så.. | |
| mergallfeber | 2011-12-06 23:03 | |
![]() | Mån: Kött från Brasilien Tis: Stillhavslax Ons: Färs från Irland Tors: Tonfiskskotletter från något hav Fre: Tyska kycklingfileér Lör: Importerad oxfilé Sön: Omelett av ägg från burhöns. | |
| amon85 - Ej medlem längre | 2011-12-07 01:39 | |
![]() | Håller med dig golden | |
| Gautama | 2011-12-07 02:02 | |
![]() | Mån: Pasta med vegetariska bollar Tis: Thaisoppa med crabfish Ons: Potatissoppa Tors: Potatissoppa igen eftersom jag gör storkok Fre: Säkert något med kyckling och klyftpotatis, slänger till någon grönmögelsås till det. Lör: Inte en aning, har jag partat på fredag så blir det nog en bakispizza. Sön: Sover nog mest efter lördagsparty, får bli bakiskebab eller ingenting. | |