Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 669 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dannyboyFFS | 2011-12-13 12:30 | |
![]() | samma med rökare | |
le-lou | 2011-12-13 12:45 | |
![]() | men ullis, du ska väl inte tala om taggig kanske.. med tanke på dina inlägg i alkoholtråden. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 12:46 | |
![]() | Förstår inte ens vad som är taggigt och någon förklaring får jag inte. | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-13 12:53 | |
![]() | Men hallå *?* Alla taggarna kanske kan tas i chattråden, eller så... *?* *håller i handen och leder folk till rätt tråd* | |
ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-13 12:54 | |
![]() | Jag kan inte leta upp varenda kommentar - det gitter jag inte, det är en känsla man får bara. Allmänt. Ja jag kan säkert vara taggig jag med, emn det är inte så illa ment som det kan verka. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 12:57 | |
![]() | Tror du jag menar illa? Jag är van med att folk tycker jag är "taggig" när det gäller åsikter eller diskussioner för att jag inte viker mig om jag tycker att jag har rätt eller lägger band på åsikterna bara för att andra av en annan åsikt ska ta illa upp. Jag har så gott som aldrig gått till personangrepp i detta forum men fått många, precis som nu. Men jag bryr mig inte om du tycker jag är taggig eller otrevlig. Jag undrar bara varför. Och varför alltid sånt kommer när folk inte kan försvara sin åsikt. | |
ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-13 12:59 | |
![]() | Jaja, snart får man väl inte sitta på sin egen betalda balkong och ha lite fest heller, spritångorna kan ju gå in till grannen. Nej jag kan nog tycka att det börjar bli lite överdrivet, en sak om man är allergisk dock. Jag säger också; låt mej ha råd och orka att bo kvar i huset tills jag dör!! | |
dannyboyFFS | 2011-12-13 13:01 | |
![]() | Det är ju ingen skatt på passiv rökning så varför klaga =P | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:02 | |
![]() | "Det är ju ingen skatt på passiv rökning så varför klaga =P" Va? | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:03 | |
![]() | Fast ullis...du orkar ju bättre om du inte röker - och bättre råd får du också utan giftpinnarna. ;D | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:05 | |
![]() | Hade gärna bott i hus på landet om jag hade haft råd. | |
marmeladov22 | 2011-12-13 13:06 | |
![]() | Men orka bära ved deli. | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:07 | |
![]() | Jag också. Jag vill fortfarande hitta min bonde. | |
dannyboyFFS | 2011-12-13 13:07 | |
![]() | På landet får man ju lida av gödsling stup i kvarten. Inte kul att grilla på sommaren när steken smakar koskit | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:08 | |
![]() | Luktar hellre på en gammal koskit än en gammal fimp faktiskt. SÅ långt ut på landet behöver jag nog inte heller bo. | |
ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:09 | |
![]() | ja, vet inte det Nanna, har slutat röka några gånger, bla a då jag väntade barn, men då äter jag upp förtjänsten + att jag går upp en massa i vikt och mår sämre för det! Jag vet inte var du bor Del, men en kompis gav mer för en tvåa i Bromma än vi gav för hela vårt hus, en halv miljon mer + hyra! Sen spelar ju andra saker in, vänner och jobb osv förstås var man vill bo. :-))) | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:09 | |
![]() | marmeladov22, eru säker på att du inte har B12 brist, för så där orkelös kan man ju bara int vara? ^^ | |
teamgrens | 2011-12-13 13:27 | |
![]() | Amen herregud. Snacka om hets mot rökare. Röken kommer in om jag vädrar. Shit vad känsliga. Och ointelligenta. På radio i somras hörde jag dessutom att forskare nu kommit fram till att rökningen inte var orsak till alla de sjukdomar som sägs. Det har med arvsanlag att göra och rökningen kan öka risken att drabbas, men det fanns mycket annat som också ökade de riskerna. Jag är rökare och jag vill inte sluta. Inte just nu i alla fall. Och det är tröttsamt med denna hets. Vi får inte vara inne på restauranger längre (vilket jag kan tycka är bra då det luktade fan) men om vi är på uteserveringen blir det ett jävla liv ändå. Flytta ni på er. Varför är det bara vi som ska ta hänsyn? Jag vill inte sitta på ett café med andras gnälliga, skrikiga ungar med illaluktande bajsblöjor. Inte säger jag åt de att gå därifrån. Men man kanske ska börja med det. (IRONI) | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:35 | |
![]() | Du som rökare jämför dig alltså med ett spädbarn som skriker och bajsar? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-13 13:36 | |
![]() | "Varför är det bara vi som ska ta hänsyn?" För att det är ni som förstör för er själva men även andra. | |