Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 20 284 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fallen_89 | 2011-12-25 04:05 | |
![]() | ranksystem* | |
Fallen_89 | 2011-12-25 04:09 | |
![]() | Så nära i rank som möjligt på en klassisk spelplan brukar oftast vara roligast, eller vad säger ni? Och varför spelar människor ens på slumpad...fattar verkligen inte charmen med det... | |
MissVe | 2011-12-25 07:02 | |
![]() | Vi är olika, Fallen_89.... vi kan väl aldrig riktigt förstå en annan människa? Själv spelar jag som bokstäverna ger mig möjlighet till (oftast slumpad) och det som gör att jag vinner, hehe, och jag har ingen aning om ifall någon tycker jag spelar tråkigt eller inte. Blir en match seg och fantasilös beror det oftast på båda. Men några upplägg som ger flera röda 3Xord, nä, det försöker jag undvika... | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2011-12-25 09:06 | |
![]() | Man får väl spela som man vill. Ibland spelar jag för att vinna och ibland bara för att ha kul och få till rullar. Om det inte passar motspelaren så får de väl undvika att gå in i mitt spel eller vägra spela med mig. Trist med folk som klagar. Gnällspikarna får väl ordna så att spelan blir kul för dem. Lite eget ansvar får man ju ta... En del skyller alltid ifrån sig när det blir tråkigt. Själv kanske man måste blockera ibland för att överhuvudtaget kunna lägga några bokstäver. Alla vill ju inte byta bokstäver stup i kvarten. Fram för olika spelstilar. | |
bolt70 | 2011-12-26 13:56 | |
![]() | Det är klart att man får spela som man vill, men det är mycket roligare att möta ordnördar än taktiker. | |
rimani | 2011-12-26 14:07 | |
![]() | tycker spelet blir tråkigt när motståndaren byter hela tiden | |
Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2011-12-26 14:18 | |
![]() | Att få så mycket poäng för så få bokstäver som möjligt, är en av de roligaste utmaningarna med spelet, tycker jag. Och jag blockar gärna för motståndaren, så att denne till slut tvingas öppna upp till guldläge för mig. Så långa ord är bara kul om de ger höga poäng, annars mycket hellre korta, besvärliga ord som ger mucho poäng/drag. Jag är antagligen rätt så trist att möta, men vad gör det, så länge jag vinner? ;-) | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-12-26 14:25 | |
![]() | folk får gärna byta sig genom spelet, det kan man ju inte vinna på.. | |
Lolita Pop - Ej medlem längre | 2011-12-26 14:39 | |
![]() | Anklaga och anklaga, blir det ett tråkigt spel för att det är en tråkig spelare så har jag inga problem med att säga det. Det gjorde jag för bara några minuter sedan. Men viktigast är att komma ihåg vilka man inte ska spela mot. | |
saintapaulia | 2011-12-26 15:05 | |
![]() | Det är spännande diskussion. Varför är vissa spel så tråkiga. Jo, när man tappar bort lekandet tycker jag!Kul blir det med de roligaste orden, kanske ett underliggande tema på orden man lägger, lite bus och variation i spelet. Kreativt helt enkelt! Kreativa människor är roligare även när de spelar betapet! Bara vinna, skittråkigt upplägg, det är min åsikt. :-) | |
bommarna | 2011-12-26 15:09 | |
![]() | Alla spelar väl för att vinna!? | |
Jooohaan - Ej medlem längre | 2011-12-26 15:20 | |
![]() | Snacka om I-landsproblem! :) Folk får spela hur de vill, bara jag vinner! :) | |
nackspärr - Ej medlem längre | 2011-12-26 16:05 | |
![]() | Det är klart alla får spela som de vill, men en del är så tråkiga så klockan stannar! | |
sessan2011 - Ej medlem längre | 2011-12-26 16:16 | |
![]() | Det är ju bara ett spel...det gäller ju inte livet. Jag spelar naturligtvis för att vinna, men oxå för att det är jättekul :) Om sen mina motståndare tar tid på sig, gör rullningar eller inte spelar mindre roll.... Som sagt så länge man håller sig till reglerna och uppträder schysst i konversation med motspelaren så...lets have fun :) | |
sus50 | 2011-12-26 16:24 | |
![]() | Själv har jag blivit uppmanad att skämmas för att jag fick bra bokstäver?? | |
sus50 | 2011-12-26 16:26 | |
![]() | Tycker också att en del spelar tråkigt, men då undviker jag naturligtvis dom utan att skriva en massa dumheter. | |
Zaskia - Ej medlem längre | 2011-12-26 17:49 | |
![]() | Klart att man skall spela så att det blir fördelaktigt för en själv. Sedan spelar det ingen roll vad motståndaren tycker. | |
Bear Grylls - Ej medlem längre | 2011-12-26 17:55 | |
![]() | Urlöjlig tråd. Spela dåligt om ni vill förlora. | |
Pocaloca | 2011-12-26 17:56 | |
![]() | alla måste ju få spela som dom vill | |
otaxam | 2011-12-26 22:16 | |
![]() | Spelar för att det är kul...och det är inte kul med motspelare som stoppar upp spelet hela tiden och nästan bara lägger ABC, AH, AJ osv. Lite öppning måste det vara för att det ska vara kul. Strategi i all ära men det är väldigt frustrerande att bjuda på öppningar gång efter annan som bara täpps till. Sedan kan det finnas omgångar när det blir en väldigt ofördelaktig brickblandning där man blir låst av det. | |