Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
marmeladov22 | 2012-01-24 12:26 | |
![]() | och vad kostade kalaset? | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-24 14:16 | |
![]() | Det beror helt på vad man väljer för modell och tillbehör till den. Vissa delar behövs bytas ut lite då och då men jag har räknat ut att jag landar på en kostnad på ca 190:- i månaden. Det innebär att den ena månaden så får man lägga ut tex 500:- för att de följande 3-4 månaderna inte behöva köpa något alls... Jag har lagt ut ca 1200:- nu. För den summan har jag delar och så jag klarar mig i nästan 1 år (det ingick en hel del i startpaketet). Det ingick även lite smaker i det inköpet, några till kommer jag nog att behöva köpa dock. Visst "svider" det kanske att lägga ut den summan så här på ett köp, men det lönar sig definitivt! Och helt ärligt, det smakar grymt bra, bättre än cigg faktiskt. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-24 14:25 | |
![]() | Finns startpaket för några hundralappar också(200-300 kr). Jag valde ett lite större paket och köpte direkt på mig en massa extra. | |
marmeladov22 | 2012-01-24 14:26 | |
![]() | spännande | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-24 14:30 | |
![]() | Haha, nja det vet jag inte direkt om jag tycker. Men det funkar för mig iaf, jag är imponerad. Det betyder ju inte att det fungerar lika bra för alla andra... Men om man verkligen vill sluta så känner jag att jag kan rekommendera det som ett alternativ som är väl värt att testa. :) | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-01-24 14:46 | |
![]() | det mesta smakar ju bättre än cigg dock. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-24 15:12 | |
![]() | Challe_B. Det beror ju helt på hur man ser på saken samt i vilken situation. För en inbiten rökare som vill ha smaken av cigarett finns det inget som just då smakar "bättre". Nu har jag å andra sidan hittat nåt... Slutar nu att babbla om el-cigg och mitt "rökslutande"(tom jag börjar tröttna på mig själv. :S) | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-01-24 15:13 | |
![]() | jo, jag vet. drygade mig bara :) | |
Satyra | 2012-01-24 18:32 | |
![]() | Grattis grönöga, verkar ju gå finemang! :-) Om du har lust får du gärna skicka mig ett PM också, om varifrån du beställde e-ciggen. (Det fanns även med nikotin där va?) Jag har ju som sagt någon variant av e-cigg hemma, men den ser lite smått ... oseriös ut och det finns ingen som helst info med till den (minns inte om jag fick med det och alltså bara förlagt det?) så ... jag törs inte ens testa den. hahaha ;-) Skulle hur som helst vilja nybeställa och det från något ställe med lite mer information. :-) | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-24 18:50 | |
![]() | Du har PM Satyra :) | |
Gautama | 2012-02-03 13:55 | |
![]() | Nyfiken, hur går det? :-) | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-03 13:59 | |
![]() | Två veckor idag. :D Det är ett par timmar på kvällarna som det är lite jobbigt, utöver det går det hur bra som helst! | |
Gautama | 2012-02-03 14:00 | |
![]() | Så strongt! Bra kämpat, fortsätt så:-) Ska själv försöka ta tag i mitt snusande, men en sak i taget. Nu jobbar jag på maten och kroppen istället:-) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-03 14:01 | |
![]() | grönöga vad duktig du är grattis till 2 veckor | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-03 14:03 | |
![]() | Mmm, att bryta ett starkt beroende ska man inte kombinera med x-antal andra förändringar. Bättre att ta en sak i taget, jag tror chansen är större att man lyckas då. :) | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-03 14:03 | |
![]() | Tack ttiitti! :) | |
Megaherz | 2012-02-05 22:22 | |
![]() | testade e-cigg igår (trots att jag inte röker) Gillade det skarpt. Var gott och man luktade nice efteråt | |
marmeladov22 | 2012-02-05 22:24 | |
![]() | Jag vill oxå | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-09-17 01:10 | |
![]() | Om tre dagar har jag varit tobaksfri i 8 månader. Skulle nog vilja påstå att jag är en ickerökare nu. ;) Så att det funkar är det ingen tvekan om. | |
Janis_123 - Ej medlem längre | 2012-09-17 01:23 | |
![]() | grönöga: Jag vet inte om du använder e-cigaretter fortfarande, tråden verkar ju ha några månader på nacken. Men jag vill höja ett varnande finger för säkerhets skull. Nu har man inte forskat så mycket på de här nya "leksakerna" men eftersom flera ämnen som ofta ingår är kända som starkt carcinogena finns all anledning till oro. Man måste förstås alltid väga olika risker mot varandra och förmodligen är "vanliga" cigaretter farligare. Men du bör absolut inte fastna i bruket av e-cigaretter; då är du illa ute. Det finns en anledning till att de inte får säljas i Sverige. | |