Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blasse | 2012-02-09 18:19 | |
![]() | Clint Eastwood han ä bäst | |
| kvikvi | 2012-02-09 18:19 | |
![]() | Håller med om Ernst Hugo. Är också ett stort fan av Charlotte Gainsbourg. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-09 18:24 | |
![]() | Anytime, Gnill! :) | |
| Naity_ | 2012-02-09 18:27 | |
![]() | Av de svenska skådisarna så gillar jag Mikael Persbrandt, Andreas Wilson, Nyqvist är väl rätt käck han med? :) | |
| Dyslekso | 2012-02-09 18:27 | |
![]() | gnill: yep, Brian Dennehy är fin. Han spelar pappa i The Big Year (ny film) så han är fortfarande aktiv. :) | |
| gnill | 2012-02-09 18:30 | |
![]() | Får man slänga in en favoritregissör, tv-serieskapare, mest sympatiska någonsin, som dessutom gjort Dollhouse, den bästa tv-serien jag sett någonsin (fast den lades ned efter två säsonger, för t-publiken kan uppenbarligen inte klara när en tv-serie är både begåvad, oförutsägbar, spännande och med amerikanska mått mätt ickenormativ och liberal..): Joss Whedon | |
| marissa | 2012-02-09 18:30 | |
![]() | wow blev lite impressed när TS gillar Ryan Gosling.. för det gör jag med :D och Paul Wesley.. och George Clooney.. och där slutar listan typ :) | |
| gnill | 2012-02-09 18:30 | |
![]() | Ah, dyslekso: Måste se! | |
| gnill | 2012-02-09 18:34 | |
![]() | men nu kollade jag upp The big Year och då såg jag ju att Jack Black var med där, han är en favoritskådis också! (Han är inte "lik sig" på bilden dock, har aldrig sett honom så skäggig i nån film... www.imdb.com/name/nm...08 5312/bio | |
| Naity_ | 2012-02-09 18:37 | |
![]() | Ja, det får du gärna göra gnill ;-). Paul Wesley känner jag inte till, men kan tänka mig på att hans karriär är mer byggd på sin image än skådespelet? Äh vad dömande jag är han är kanske asgrym !! Givetvis gillar jag Gosling, och Clooney. Stil på grabbarna :) | |
| to the top | 2012-02-09 18:39 | |
![]() | Marlon Brando för hans kritik mot hollywood och etablissemanget. | |
| marissa | 2012-02-09 19:10 | |
![]() | Paul Wesley gillar jag nog enbart för hans roll i Vampire Diaries. Känner mig som en liten 12-åring som har en crush på Justin Bieber.. men man måste ju få drömma ;) | |
| Observer | 2012-02-09 19:14 | |
![]() | Meryl Streep och Tom Hanks toppar min lista. Vilka rollprestationer de två gjort i många år nu. Men glöm inte bort de gamla hjältarna: Spencer Tracy, Humphrey Bogart, Alec Guinness m.fl. Det var stjärnor det ... | |
| lilya | 2012-02-09 19:19 | |
![]() | sannolik.blogg.se/20...-s kad.html | |
| SandyMercury | 2012-02-09 20:06 | |
![]() | Ni har ju missat den bästa av alla! Michael Caine är ju en enastående skådespelare,. Och helt klart en utav mina favoriter. Senaste filmen jag såg med honom var "is anybody there" - fantastiskt härlig film för övrigt. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-09 21:22 | |
![]() | för lite tjejer, så här kommer lite bot. Jennifer Connelly: se varenda film ni kan med henne. Kate Winslet: samma där Sigourney Weaver: så mycket mer än bara "alien" Meryl Streep: bara vackrare med åren. har dessutom vuxit ifrån roller där hon är likblek och pratar med brytning. Också går hon och gör en film om Margaret Thatcher :) Ska nog se den också dock, heh | |
| ond_ kanin | 2012-02-10 01:57 | |
![]() | Åke Söderblom www.youtube.com/watc...SA LXZBZ-ZI | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-10 08:07 | |
![]() | Åke Söderblom är en av dom bästa hur kunde jag glömma honom | |
| 2012-02-10 08:26 | ||
![]() | Juliette Bonoche och Jonas Karlsson. Juliette kan få mig rörd, ledsen och faschinerad till tårar. I synnerhet i Caché, Chocolat, Den blå filmen (från Kieslowskijs trilogi) och De älskande på pont-neuf. Jonas Karlsson är förvisso ganska öjämn i sina prestationer men det mesta är superbt. Kanske bäst i Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Sedan så är ju Järegård, Tom Hanks, Bonham Carter, Nicholson (Oh! I Livet från den ljusa sidan!), Allan Edwall och Michael Nyqvist (När han sitter och gråter vid svenska köksbord - inte när han är i hollywood och fajtas!) som tidigare nämnts ruggigt fina Sedan så har ju Mikael Persbrandt två fina prestationer värda att nämna. Nämligen I Dag och natt och Himmelens hjärta. Och hon som spelar den mashochistiske pianolärarinnan i Le pianiste värd att nämnas. Fantastisk starkt spelat. | |
| MrRed | 2012-02-10 08:45 | |
![]() | På kvinnofronten: Susan Sarandon, absolutely marvellous! Kate Winslet är inte heller så tokig och givetvis Meryl Streep, från Mamma Mia till Thatcher, enormt! På herrsidan: genom alla tider: Gene Hackman, Al Pacino, Jack Nicholson. | |