Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 567 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-05-02 22:04 | |
![]() | Blev väldigt förvånad när jag såg Loreen på Humorgalan. Hon har fler än EN låt! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-02 22:17 | |
![]() | cr, varför vara ironisk mot mig då? Varför skriva här när du inte tillför något annat än din plumpa ironi, som jag inte uppskattar då jag är föremålet för ditt sk ironiska skämt. Den här tråden handlar om Eurovision 2012, och jag uppskattar om vi kan hålla oss till att skriva om det. De som vill ironisera över ämnet kan väl starta en egen ironi-tråd. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-02 22:20 | |
![]() | Ja, jag såg Loreen på Humorgalan. Jag tycker att hon är en enastående sångerska och artist. Jag är så glad över hennes framgångar och hoppas att hon sopar banan med de andra i Baku! :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-02 22:33 | |
![]() | Nej, sanningen är att det är du som blir förbannad över "påhopp" i varje tråd så frågan är väl varför du skriver i forumet öht. Vuxna människor kan hantera oseriösa pikar utan att bli fradgatuggande cthulhus. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-02 22:57 | |
![]() | Men jag startade denna tråd av intresse för ämnet, vad har du just i denna tråd att göra då du enbart är här för att skriva just "oseriösa pikar" just till mig. Kan du inte pika någon annan i någon annan tråd eftersom jag inte vill ha dem. Sedan kan jag inte förstå varför du känner dig tvungen att ge dessa pikar till mig, särskilt då du vet att jag inte uppskattar dem. Vill inte diskutera detta här. Gå in och reta någon annan i en annan tråd. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:07 | |
![]() | Eller så kan du söka dig till forumet på snarstucken.se så slipper du känna dig förföljd och hånad av harmlösa gliringar. Men jaja, det är bra att låten gör dig glad åtminstone. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:20 | |
![]() | Men ge dig! Bara för att jag inte uppskattar din form av ironiska pikar, så ger det dig inte rätt att racka ner på mig. Vill du mig något så kan du skicka PM. Jag undanber mig fler gliringar från dig här. Du kan förstås svara på frågan du fick själv som handlade om trådens ämne, men det verkar du ju inte intresserad av. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:23 | |
![]() | loreen borde klippa luggen och Danmark vinner. Allting med kvinnliga trummisar vinner per automatik. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:27 | |
![]() | Kära nån. Jag hade tänkt svara, 125478, men innan jag hann det skrev du ett ganska hätskt inlägg om min s.k. korkade och spydiga fråga så du bytte ju onekligen riktningen på icke-diskussionen :) www.youtube.com/watc...mp ;ob=av3n hoppas du mår bättre när du lyssnat på den, godnatt på dig. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:30 | |
![]() | Jag tror nog att du gillar mig, men att det sitter långt inne. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:33 | |
![]() | Kanske, du är underhållande och jag är varken lättretad eller långsint. Silfver, du har så feeeeeel. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:36 | |
![]() | om luggen eller trummisar? luggen sa jag bara för att reta "obegriplig sifferserie" men jag vidhåller mitt påstående om kvinnliga trummisar ;) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-02 23:40 | |
![]() | Haha, klampa inte in i drakbot nu när hon lugnat ner sig :) För allas vår skull. Kvinnliga trummisar har sin charm, men inte tillräckligt för att rädda en värdelös låt. | |
| Obstinat- | 2012-05-02 23:51 | |
![]() | :) Hon fick lika mkt damp på mig när jag frågade om hon var sponsrad för all spam. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-03 00:28 | |
![]() | kanske är loreen själv bakom nicket som fiskar röster;) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-03 10:15 | |
![]() | Fiska röster tror jag inte hon behöver kapten krok, dessutom kan vi som bekant inte rösta på vår egen kandidat... Ridå, liksom :) Damp var det ingen som fick och allra minst jag (du kanske har det själv?), däremot svarade jag emot dig obscenitet, och det får du faktiskt lov att tåla! Nu kan vi väl lägga tjafs åt sidan och skriva om Eurovision istället! :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-03 10:24 | |
![]() | www.youtube.com/watc...mp ;ob=av3n Det är så snyggt gjort och hon sjunger så bra och är så vacker. Det enda som oroar lite är dessa körsångerskor som ju måste vara med på scenen i Eurovision, om de kommer att störa och att numret får en helt annan framtoning. För det är ju helheten som gör bidraget så speciellt och outstanding. Det är bara att vänta och hoppas på att de löser det på ett smidigt sätt. | |
| le-lou | 2012-05-03 10:29 | |
![]() | du verkar en smula besatt faktiskt. i mina kretsar är väl det bra men jag oroar mig för hur du ska hantera ett eventuellt svenskt nederlag ? :D | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-03 10:36 | |
![]() | Allvarligt, jag försöker att skriva om det tråden handlar om. Du kanske skulle prova att göra samma sak!!! Är du besatt av Ship to gaza-tråden? För du måste väl ha abstinens nu när du inte kan skriva i den längre. Och du behöver inte oroa dig för hur jag hanterar saker. Skaffa ett intresse själv istället och skit i mig. | |
| Måns_E | 2012-05-03 10:39 | |
![]() | Efter den här tråden så har man i a f hunnit tröttna på Loreen både en och två gånger. | |