Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 223 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunilla _ | 2012-05-14 22:08 | |
![]() | Använder Palmolive Delicate Fresh, funkar finfint, doftar gott. | |
| golden | 2012-05-14 22:09 | |
![]() | grön ldb såklart. godis och blomster.. bättre än sport och is | |
| Isblå - Ej medlem längre | 2012-05-14 22:12 | |
![]() | Skönt att jag inte är nån mutant då, haha :) klantglenn, jag ska pröva att köpa den! Så himla typiskt att jag måste byta varje gång jag behöver en ny. | |
| enblommigkat | 2012-05-14 22:17 | |
![]() | vet inte om någon har skrivit det redan men på apoteket kan man köpa absolut torr, de e klockrent och går verkligen att lita på.. då svettas man inget alls men kan självklart använda lukta deo för doftens skull! | |
| Bazoo | 2012-05-14 22:23 | |
![]() | Har aldrig svettats abnormt o jag trodde Absolut Torr typ var till för människor med stora problem men nu förstår jag att det inte är så :-) Har även hört att det ska vara bra för fötter också. Ähummm.... | |
| allida | 2012-05-14 22:33 | |
![]() | Rexona med blå, turkos, grön lr rosa kork skiftar jag med . Min karl använder Axe han hatar niveas som ger klåda .... | |
| MelonMint | 2012-05-14 22:34 | |
![]() | Känsligt kapitel det här.. Jag tycker det mesta luktar blä så fort man blir det minsta varm, och då är jag inte speciellt svettig av mig. För stark deo eller svettdoft, lika äckligt. Använder själv garnier med lila kork eller den rosa dove funkar. Dove utger sig även för att minska behåringen, vilket jag inte tror ett dugg på. Men den luktar milt o gott :) | |
| bommarna | 2012-05-14 22:45 | |
![]() | Rosenserien, finns både herr och dam doft. | |
| golden | 2012-05-14 22:48 | |
![]() | herrdoft är ju typ det äckligaste som finns. när det gäller allt. kvinnor får gärna lukta frukt och jättegott, alltmedan män ska gå omkring och lukta satan | |
| Xin Chao | 2012-05-14 23:55 | |
![]() | Jag tycker det är synd att vi inte får lukta människa. Ren och tvättad människa menar jag då. Själv älskar jag den rena doften av manligt svett under armhålan. Jag tycker vi har blivit konstiga som alltid känner oss tvingade att dölja våra naturliga feromoner. Men jag har inte något emot en liten accent av parfym. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-15 03:32 | |
![]() | jag luktar människa | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-15 03:40 | |
![]() | varför ska man stänga in kapsla in svetten för,när kom deon?tror den kom på alvar på 1970 talet,jag har aldrig använt deo och kommer aldrig göra det heller,när jag var liten badade man en gång i veckan det förekom aldrig mer,var på ett cafe möte och där fanns det miljöpartister som tyckte att det skulle vara förbjudet att duscha mer en en gång i veckan | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-15 06:26 | |
![]() | visserligen får vi nu mer canser av allt,men deo kan orsaka canser och sterilitet,är det inte liksom inte meningen att svetten ska komma ut under armarna?inte stängas in där,sonen berättar att hans svätt kommer ut på magen om han använder deo,jag mins när deon kom i form av roll ingen viste hur den skulle användas om det var på kläderna eller på huden | |
| marmeladov22 | 2012-05-15 09:23 | |
![]() | lol | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-05-15 10:50 | |
![]() | Man får ju skilja på antiperspirant och deodorant, till att börja med. Den förra minskar svettutsöndringen där den appliceras, och då är det ju inte konstigt att svetten kommer någon annanstans. En deo tar bort lukten genom att döda de bakterier som samlas på ett svettigt område, och det är bakterierna och inte svetten i sig som är upphov till lukten. Många vanliga 'deodoranter' innehåller lite antiperspirant och hämmar alltså svettandet lite också. | |
| joråsatt | 2012-05-15 10:58 | |
![]() | Tycker du har en poäng, ttiittii. Vi är bara så nojiga över att sticka ut (däribland lukta lite människa). Vi är bortskämda som ens KAN duscha varenda dag. Heja de miljöpartister som tycker att vi borde minska på duschandet! | |
| _kicki_ | 2012-05-15 11:10 | |
![]() | Absolut torr, skulle jag säga | |
| joråsatt | 2012-05-15 11:12 | |
![]() | Fast varför skulle hon använda den om hon nu inte svettas speciellt mycket? | |
| joråsatt | 2012-05-15 11:13 | |
![]() | Den är ju känd för att svida etc. menar jag. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-05-15 11:17 | |
![]() | Jag använder Rexona aloe vera fresh 48h. Anti-Perspirant Anti Transpirant, den har en god doft och funkar hyfsat. Men om det är en väldigt varm sommardag eller om man anstränger sig mycket, ja då vete katten vad man ska ha. Tycker inte riktigt att någon produkt verkar hålla det som utlovats. | |