Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tyko123 | 2012-05-21 20:55 | |
![]() | Jag tycker inte att det är bra med otrohet. Har hört exempel där den ene i ett förhållande blivit bedragen och när den i sin tur gör samma mot sin otrogne partner blir det svartsjuka och väsen. Människor kan väl känna sig attraherade av av andra än sin kvinna/man men sen då? Det brukar nästan alltid sluta med problem om man "går över gränsen". Jag skulle även ha svårt för att bygga upp ett förhållande med någon man träffar som redan är i ett förhållande som "knakar i fogarna" och lämnar sin partner för min skull. Då skulle jag tänka: Han kanske gör likadant med mig. Otrohet för mig=DÅLIG SJÄLVKÄNSLA | |
| Julia2012 | 2012-05-21 21:11 | |
![]() | Varför anstränger sig A till att gifta sig när annat lockar hela tiden som det ser ut - va singel och känn dig fri får man lust att säga till A istället för att göra andra besvikna. | |
| therese11 | 2012-05-21 21:43 | |
![]() | öööö.. "Syftet med tråden är naturligtvis att visa att den kristna moralen är förlegad och man kan idka kärlek med vem man vill eftersom ingen äger nån annan människa." Så ni menar att då ni informerar oss om att ERA KOMPISAR, tillika SLÄKTINGAR, är otrogen så skulle detta vara ett bevis för att hela den kristna moralen är förlegad? "Det borde väl alla se att TS syftar till" ... Nej, ert syfte med tråden skulle nog inte någon förutom ert kompisgäng ha förstått om ni inte skivit ut det. Jahapp. Men då ni ju, enligt er mycket evidenta teori (er kompis A´s otrohet mot er kompis D) har bevisat för oss att den kristna moralen är förlegad.. Så whats the point med denna tråd RaEl, X-ra Small och Rensars? | |
| le-lou | 2012-05-21 23:37 | |
![]() | de vill ge den till A och säga "Se hur många som håller med oss, du ÄR ett svin". | |
| 890 - Ej medlem längre | 2012-05-22 02:00 | |
![]() | Hhahaha le-lou (= | |
| rensars | 2012-05-22 16:45 | |
![]() | Men threse, det sa jag ju: Att påvisa att den kristna moralen är förlegad. Läs bättre nästa gång!! :D | |
| Mixiplus | 2012-05-23 19:24 | |
![]() | Rensars.... jag håller med du | |