Spelrum
Giraffen20
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
9
Inloggade30
Mobilspel
Pågående19 593

Forumkategorier

Användare Inlägg  
slånbär2012-07-15 16:57
Antal inlägg: 5539

Eller så är Wilda ett troll eller kanske båda?

WildaLi2012-07-15 16:58
Antal inlägg: 342

Ja man fick EN ny vän här idag i alla fall :)

Förlåt för att vi trollade men det bjöds ju faktiskt in till det.

Bob1002012-07-15 17:00
Antal inlägg: 854

Troll är gulliga.

jonisk - Ej medlem längre2012-07-15 17:11
Antal inlägg: 7985

Gjorde det?

le-lou2012-07-15 17:25
Antal inlägg: 17500

Sötast när en person med flera konton missar med vilket konto man är inloggad med :)

le-lou2012-07-15 17:26

//ärkesabotören.

Mouche - Administratör2012-07-15 17:30
Antal inlägg: 24193

Jag funderar fortfarande på att läcka information som ett såll om vem/vad/vilka som rider på samma häst vad gällande konton här.

Tyvärr vinner dock alltid min sida som innefattar diskretion.

Att just TS skapar en tråd av det här slaget kan få mig att höja på ögonbrynen...
Jag har flyttat tråden från Seriöst och hit till Snack av skäl jag inte anser mig behöva förklara närmare.

Mouche

le-lou2012-07-15 17:36

iiiih *läck som ett såll!! please!*

vid närmare eftertanke så behövs det ju faktiskt inte.

:)

jonisk - Ej medlem längre2012-07-15 17:42

Vidare är jag väldigt nyfiken på vilket gäng det är som åsyftas, vilka är det eg (av gamla rävar) som drar runt och saboterar? Och vari består sabotaget?

Gautama2012-07-15 17:45
Antal inlägg: 6854

"Måns E
Jag säger ju att jag tittade i olika trådar här.
Uppenbarligen har jag ju gjort fel i ALLT när jag startade min tråd och ville kolla hur andra trådar såg ut.

Och då såg jag även trådar som var låsta och hittade det inlägget.

Måste allting krånglas till så in i h-e?

Jag har ingen aning om vem den människan är som jag citerade upplysningsvis.

Men det känns som jag börjar få svar på min fråga faktiskt........alldeles av sig självt! "

I och med detta inlägg så gjorde WildaLi bort sig! Det är krångligt att gömma sig bakom flera användare..., då händer sådana här saker som det gjorde nu. Så bortgjord!! Och vi som anade att det var en och samma person bakom WildaLi och JohnJohn fick rätt!!

mz_lzrd2012-07-15 18:09
Antal inlägg: 2498

apbur, det krävs givetvis intelligens både för att bli bättre på att diskutera genom att just diskutera (dumma människor tenderar att inte lära sig av sina erfarenheter) samt för att tillägna sig viss bildning.

Jag menade bara att det kanske inte går att döma ut någon som ointelligent för att han/hon inte är duktig på att diskutera.

Jag håller fö med dig, det är samma sak med all inkompetens, i inkompetens ingår oförmåga att inse att man är inkompetent.

jonisk - Ej medlem längre2012-07-15 18:20

Och framför allt, varför matar jag trollen? Skärp mig.

kajix2012-07-15 18:43
Antal inlägg: 7767

empati, jonisk. troll är också mänsker.

WildaLi2012-07-15 18:54
Antal inlägg: 342

Svårare än så här behöver det inte vara så slipper ni alla inklusive spelvärden lägga mer tid på att spekulera.

Jag började spela här för ca 1,5 år sedan.
Min pojkvän JohnJohn74 började spela här för ca 8 månader sedan.
Vi har ett trådlöst mobilt bredband vilket innebär att vi inklusive våra barn och vänner som kommer hit och spelar med oss givetvis har samma IP-nummer.

Jag är den enda av oss som har skapat någon tråd här eftersom de andra inte är intresserade av diskussionsforum.

Personligen tycker jag tonen är otrevlig här över lag på forumet och då talar jag inte om att ha olika åsikter. Min pojkvän har följt det hela på avstånd.
Idag bestämde han sig för att göra ett inlägg för att se vad som hände. Och BANG så var man genast på honom också och började kalla honom troll efter ETT inlägg.

Och eftersom det genast var klappat och klart och bestämt att han var ett troll och att jag haft typ 10 andra nick innan osv osv osv......så kunde det liksom kvitta om vi skojade med inläggen här. Trollade som ni kallar det och det blev ju som vi ser genast ett populärt ämne.

Men en sak kan ju en och annan begrunda här;

De som bemöter nya medlemmar på det sättet får nog räkna med att det till slut inte blir ett så trevligt diskussionsforum och att folk bär sig åt i rena ilskan över att bli anklagade för både det ena och det andra bara de visar sig här.
Man kan tänka, tycka och tro men man måste faktiskt inte häva ur sig allt.

Tack för oss i detta diskussionsforum vi återgår till att endast spela betapet här.

Zetax - Ej medlem längre2012-07-15 19:01
Antal inlägg: 245

Jag är ganska ny här på forumet. Jag vet inte om du räknar mig till den gruppen. Det finns säkert andra sk nya här som varit med och diskuterat i dina forum som även dom råkat ut för dina jävla översittarfasoner. Genom andra känner man sig själv.

Zetax - Ej medlem längre2012-07-15 19:02

Genom sig själv känner man andra menade jag.

Saldina2012-07-15 19:18
Antal inlägg: 163

Även jag tycker att tonen ofta är otrevlig här och det är många gånger som jag slutat läsa trådar just av den anledningen. Jag har insett att det finns andra forum som passar betydligt bättre om man tycker om att diskutera, men vill att man fortfarande visar varandra respekt.

slånbär2012-07-15 19:29
Antal inlägg: 5539

Fint Wilda men om du skriver i tråden i jagform och syftar på just ditt eget nick Wilda då är det ju lättare för oss andra att hänga med om du skriver under just det nicket också. Det blir ju väldigt konstigt annars. Och om nu pojkvännen inte är intresserad av forumet då är det ju märkligt att han skriver i det trots allt. Jag menar det är väl inget konstigt med att man har flera användare från samma ip adress eller att man som jag tidigt i medlemskapet redan då skapade mer än en användare just för spelets skull och som man ibland även använder i forumet. Men i det härfallet blev det ju bara konstigt- det måstedu ju ändå hålla med om?

Zetax - Ej medlem längre2012-07-15 20:00

Jag för min del tycker vi kan fortsätta i tråden hon startat. Hennes åsikter var ändå inte dom som var intressanta.

Gautama2012-07-15 20:29
Antal inlägg: 6854

Efterkonstruktioner är alltid lätt att ta till. Herregud, hur blåsta tror du att vi är?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?