Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Locomondo - Ej medlem längre | 2012-08-08 13:54 | |
![]() | Du sade nåt om att raljera? | |
| Fesebengt2 | 2012-08-08 14:20 | |
![]() | Men tänk så ofta man kommer fram till ett trafikljus och det precis slår om till rött. Dvs hade man kört lite fortare hade det varit grönt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-08 14:32 | |
![]() | helt fel fesebengt,kör du snabbare en 50 blir det altid rött saktar du ner håller det sig på grönt,om ingen tryckt på knappen | |
| apbur | 2012-08-08 14:37 | |
![]() | sv.wikipedia.org/wik...ik signaler | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2012-08-08 16:56 | |
![]() | Argument för att höja hastighetsgränsen, sammanfattning: - bilkörning är tillåtet och bekvämt - en tv-kille som har kört mycket har skrivit en skojig krönika - det är en fröjd att köra fort i Tyskland - om folk kör i maximal tillåten hastighet tvingas bakomvarande till vansinnesomkörningar - man såsar till om man bara kör i 90. - många skadas i trafiken i Grekland | |
| Schalke_04 | 2012-08-08 17:10 | |
![]() | Kanske inte riktigt rätt tråd men nära. Folk som kör för sakta gör mig till en sämre bilförare, mitt tålamod tar slut och jag gör omkörningar som jag inte alltid är stolt över. Dra in körkortet för folk som kör 65 på 70-väg Tja är du så labil så kanske du inte ska vara på vägen överhuvudtaget! Jag låter mig aldrig stressas över andras beteende på vägen. Dra in körkortet för dom som hetsar andra trafikanter. 70km väg innebär INTE per automatik att du MÅSTE hålla 70! Men att köra för sakta är heller inte bra för rytmen störs. Gör man idiotiska omkörningar ska lappen dras in! | |
| SkySpy_ | 2012-08-08 17:14 | |
![]() | Det där med hastighet och att köra fort. Eller att göra saker på den övre gränsen. Den gränsen som gör att man skärper sina sinnen och presterar bra eftersom man är ovan och vet att man dansar på linan över ravinens rand. Den gränsen kommer att försvinna i takt med att man vänjer sig vid hastigheten, situationen. | |
| Måns_E | 2012-08-08 18:47 | |
![]() | Raljera? Jag gav några konkreta exempel på vad som orsakar dödsolyckor, att någon kör lite för fort på motorvägar bidrar väldigt lite till olycksstatistiken i allmänhet och dödsolyckor i synnerhet. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-08 18:52 | |
![]() | varför är inte han här yamaha yet eller vad han nu heter | |
| Fesebengt2 | 2012-08-08 20:58 | |
![]() | ttiittii Jag var naturligtvis ironisk | |