Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 604

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SkySpy_2012-08-23 23:51
Antal inlägg: 4418

Läraren envisades med att ta upp mig för att visa hur vissa övningar i gymnastik skulle utföras. Gillade aldrig det för de andra i klassen blev avundsjuka och tyckte att jag sörbehandlades och hade fjäsk. Vilket jag förmodligen också hade i för sig.

Branco - Ej medlem längre2012-08-24 00:04
Antal inlägg: 102

Springa och röra på sig var aldrig några problem, gilla´t. Men... redskapsjympan. Hatade den jävla bocken! Minns några minuter av glädje över att äntligen kommit över den förbannade plinten... men bockhoppet... Taktik: Köa för hoppet... två kvar framför... ställa sig sist igen... hehe.

Brännboll var superkul, men handboll... ångvältarna som hoppade in mot mål... ville man bli mosad eller? Bara att ta ett kliv åt vänster.
Uppnådde aldrig mer än trea, inga planer på mer eller. Egentligen förvånad att jag fick det, snackade med en kompis som sa att man inte får trea av att bara närvara... det trodde då jag. Kanske fick jag betyget för min sprint. Jävlar vad snabb jag var på löparbanan!

mrperfect2012-08-24 00:07
Antal inlägg: 11437

Branco: tid på 60 meter?

ttiittii - Ej medlem längre2012-08-24 08:43
Antal inlägg: 37631

jag hatade fotboll i skolan jag trodde jag skulle dö om fotbollen kom på mig,jag shovade kastade mig på marken och skrek ajaj jag har stukat foten, jag sprang som en gnu vid 60 meter och förlorade med nästan ingenting mot Conny och jag gillade aldrig Conny för jag hatade att förlora,jag tränade 60 meter på fritiden för att bli bättre en Conny men jag lyckades aldrig.Brännboll var favorit likaså Basket och Handboll,vi spelade mycket brännbol på fritiden,I bland var det friluftsdag i Kärrtorp då vad det höjd och längd och lite av varje,det som jag var sämst på var kast med liten boll som var tung,jag hatade kast med liten tung boll förmodligen var jag sämre en Ingejärd,Den som har uppfunnit kast med liten tung boll kan svälja den jä... bollen,föresten var det den där j--- bollens fel att jag bara fick 4 i betyg,men fick 5 i avgångsbetyg,men mer för mina prestationer i Brottning Judo och handboll på fritiden och för att jag var i tidningen.jag har fått men med mig från gympan i skolan jag har nästan tvingat mina barn att bli bra på att kasta små tunga bollar,och alla är bättre en mig så visst har jag blivit skadad av gymnastiken

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?