Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 822

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gnill2012-10-03 21:06
Antal inlägg: 1942

Fast RUT eller ROT spelar ju ingen roll. Det sammanfattas som husarbete och är bara ett bidrag egentligen, dvs bara en viss summa du kan få oavsett om du använt dig av rut eller rot tjänster

slånbär2012-10-03 22:11
Antal inlägg: 5539

Gnill- självklart spelar det ingen roll men det var faktiskt du själv som kom in i tråden och bara påpekade att det var ROT och inte RUT det handlade om vilket ju faktiskt inte stämmer. Men för min del får du kalla det för vad du vill.

Dammen2012-10-03 22:19
Antal inlägg: 646

Håller ändå fast vid att pluggande och nötande gör vad vi sa på lärarhögskolan att "det skapas djupare fåror i hjärnan" dvs ju fler ggr Du nöter in en sak ju större möjlighet är att Du i framtiden kommer att minnas......sedan får alla ni andra som förordar pluggfrihet säga vad ni vill. Vi äldre märker ju vilken skillnad det har blivit.

slånbär2012-10-04 08:50
Antal inlägg: 5539

Dammen -men det var väl inte läxornas vara eller icke vara som tråden handlade om eller missuppfattade jag det hela? Starta en tråd om just det så kan man bita tag i just det ämnet ordentligt för det verkar ju finnas ett intresse här för det.

Resurgence - Ej medlem längre2012-10-04 13:31
Antal inlägg: 416

Dammen, att skippa läxor är inte det samma som pluggfrihet. Starta en tråd om läxor så lovar jag att du ska få dina fiskar varma.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?