Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 822 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-12 10:32 | |
![]() | När jag köper kläder köper jag sådana som jag tänkt tvätta mer än en gång. Och så tar jag hänsyn till om plagget kan förväntas krympa. Sån är jag. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-12 12:19 | |
![]() | kläder jag haft ganska länge och tumlat i cylinda var helt ok ,sen böt jag till elektrolux och tumlade i den och kläderna blev inte bra efter det dom hade krympit | |
| seaburg | 2012-10-12 14:01 | |
![]() | Res är en klok hen. Köper lite större kläder, än han behöver, för han vet att dem krymper även i hans torktumlare. Precis exakt det som alla fabrikörer skriver i sina bruksanvisningar om, även Bosch,,,, Res du kan själv,, slipper vara med i studicirkeln för tonåringar som tvättar och köper kläder själv första ggrna. Bosch bruks "– Stickade plagg (t.ex. t-shirts, trikå) vill gärna krympa vid första torktumlingen" Länk till citat pdfs.icecat.biz/pdf/...ma nual.pdf | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-12 14:33 | |
![]() | seaburg, du har visst svårt att läsa innantill. Kläder krymper efter de första tvättarna, oavsett om de torktumlas eller om de hängtorkas. De krymper lika mycket men vid torktumling är hela krympprocessen över på 2-3 ggr medan det tar kanske 5-6 tvättar annars. Hånfulla, okunniga inlägg från folk som knappt kan skriva klarar jag mig utan, tack. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:16 | |
![]() | Res ,nu har du varit elak en gång för mycket tack och hej | |
| blue_moon | 2012-10-12 17:22 | |
![]() | Missförstånd ttiittii, det du reagerade på var inte riktat mot dig!!! | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:45 | |
![]() | Ja, oj vad elak jag var mot dig ttiittii. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:48 | |
![]() | Oavsett vem som det är riktat emot är det för jävligt barnsligt att kommentera hur någon skriver. Det är väl innehållet man ska fokusera på. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:52 | |
![]() | Jag menar då att kommentera hur man använder svenska språket (stavning och grammatik). | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:55 | |
![]() | 1) seaburg tycks tro att jag har påstått att kläder inte krymper, vilket jag inte har påstått - därav min kommentar om hans problem att läsa innantill 2) extra irriterande är det när samma person kommer med det ena raljerande och irrelevanta inlägget efter det andra | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-12 17:57 | |
![]() | inte krymper [i torktumlare] | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-10-12 18:08 | |
![]() | Gud vad irriterande dålig jag är på att skriva vad jag menar :o]. Det jag reagerar på är att du skriver "som knappt kan skriva" (inget annat av det du skriver har jag någon åsikt om). | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-10-12 18:24 | |
![]() | Tittii. Du kan inte lägga av nu. Vem ska då starta alla roliga trådar? | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4