Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 809 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2012-10-10 21:28 | |
![]() | Det är klart det finns talanglös konst , du skulle höra mig spela bastuba..jag är usel :/ | |
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-10 23:07 | |
![]() | Tycker att hela den här affären är löjlig, liksom grävandet i en människas privatliv. Även pisstramsigt att låta Silvia stå till svars för vad hennes far gjort. Antirojalister är gränslösa idioter, man kan nöja sig med att försöka få fram vad kungahuset kostar svensken. Ingenting nästan. Jag tycker att det är värt min skattepeng, jag vill inte representeras av random politiker. Sen att kungen har dåligt omdöme emellanåt och är hyvens med tveksamma personer, det är intressant att fördjupa sig i. Han får annars göra vad han vill på sin "fritid". | |
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-10 23:10 | |
![]() | Update: Visste inte att henemarkskans bok var på gång i dagarna, det förklarar fotografens utspel tidsmässigt. Tycker att hon känns trött. Har hon ingen insyn i vad som pågår politiskt i Sverige för övrigt? Kanske inte lika kul att göra konst på temat fattigdom, arbetslöshet eller skitigt utanförskap? | |
| Måns_E | 2012-10-11 10:35 | |
![]() | Det finns väl andra konstnärer som gör det. | |
| Lillstölla | 2012-10-11 10:53 | |
![]() | Kung är man ju inte bara en del av tiden, det är han dygnet runt tills den dag han avlider eller abdikerar till förmån för Viktoria och ska därmed föra sig som en sådan med och inte hålla på med otrohet, festande och skapa skandaler. Gör han det får han också ta konsekvenserna. Men klart, enligt kaffevåffla kostar ju kungahuset nästan ingenting, lustigt att beskriva åtskilliga miljoner per år som " nästan ingenting" kan ju jag tycka. Men klart, vad vet jag, är ju bara en "gränslös idiot" | |
| ingson | 2012-10-11 10:54 | |
![]() | Kaffevåffla 23:07 Man kan vara motståndare till arvrike av andra skäl än ekonomiska | |
| Måns_E | 2012-10-11 11:01 | |
![]() | Förresten det var någon som efterfrågade SOM-institutets monarkiundersöknungar. Prova att Googla vettja. | |
| SkySpy_ | 2012-10-11 14:02 | |
![]() | Jag är motståndare till all reklam. Pizzan fick sig ett rejält uppsving. Många blev kanske hungriga och åkte och hämtade. Tycker det hade varit mera lämpligt med en potatisgratäng. Känns mera allmänt och inte så genre knytet som pizza. Potatisgratäng tillverkar man för det mesta hemma själv. | |
| VarförDärför | 2012-10-11 14:43 | |
![]() | Vem avgör vad som är konst? En sak är i alla fall säker: det avgörs inte av huruvida någon känner sig kränkt av den eller inte. NE:s definition låter bara vrickad: "konst (eg. 'kunnande', 'färdighet'), kulturyttring vars utförande kräver särskild kunskap och förmåga att bruka denna med personlig behärskning och individuell anpassning till situation och avsikter" www.ne.se/konst What????? Har det här skrivits på fyllan? | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-10-11 14:53 | |
![]() | He he, inte den mest vattentäta definitionen i världshistorien. | |