Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 826 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yamma | 2012-12-10 14:41 | |
![]() | Gör det! Lycka till och tänk på vad som är bäst för DIG i första hand. | |
| malmöiska | 2012-12-10 14:46 | |
![]() | dumpa henne | |
| fagus - Ej medlem längre | 2012-12-10 17:09 | |
![]() | haha, folk är fega, man måste investera och förresten skrev du ni var tokkära kör hårt!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Konradkorp | 2012-12-10 18:09 | |
![]() | Dessa motstridiga tankar. Träffade precis en tjejkompis och hennes besked vad tydligt: "Om hon är kär i dig så måste hon göra slut med sin kille innan ni kan ses. Be a man och visa dig själv respekt"! Alldeles dessförinnan sa en annan vän "Äh, träffa henne och se vad som händer; hon behöver väl tid för att bestämma sig". Gah; jag blir inte klok på detta. Normalt sett är jag rationell och systematisk. Nu funkar jag inte alls. | |
| Minta | 2012-12-10 18:17 | |
![]() | Viss tid får du ge henne att bestämma sig. Om hon varit tillsammans med sin nuvarande sambo länge, gör hon nog inte slut efter att ha träffat dig en gång eller så. Då är man nog en ganska ostabil person.Men om det går för lång tid, gör man bara sig själv väldigt illa genom att spela andra fiolen i en persons liv om det inte är vad man vill. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 18:20 | |
![]() | Hur hade du resonerat om det var en vän som var i din situation? | |
| BellaHbg | 2012-12-10 18:23 | |
![]() | Kanske ska du ge dig själv lite tid....utan ngn som helst kontakt med henne!! Förklara att du behöver lite tid just för att ...som du säger " inte funkar". | |
| Konradkorp | 2012-12-10 18:36 | |
![]() | Jonisk: Jag hade förmodligen till sist tvingat min vän att ställa någon form av ultimatum. Att jag skulle kunna föreslå honom att träffa tjejen en gång till men att han efter det skulle vara stenhård i sitt krav: "Om du vill ha kontakt med mig, så måste du göra slut med din nuvarande; annars måste vår kontakt upphöra här". Bella: Vi har nog egentligen gett varandra tillräckligt med tid (frågan är vad som är just "tillräckligt"). Problemet är väl att hon reser iväg i mars i ett halvår. Det är iaf hennes plan. Och tiden rinner sakta ifrån oss... Jag har på något sätt vant mig att "inte funka" och om tanken är att vi ska ses om typ två veckor så kan jag stå ut den tiden. Frågan är vad som händer sen... | |
| MrElgh | 2012-12-10 19:02 | |
![]() | Man är väl inte sämre än att det går att ändra sig ; Du vill ju så gärna träffa den här tjejen igen. Jag säger Hoppa på tåget och var beredd på att fallskärmen inte vecklar ut sig. Med andra ord, var beredd på att det kan gå åt pipan. Ibland måste man kanske ta ett beslut som följer känslorna. Trots att du vet vad förnuftet säger. Om inte annat så får du ytterligare en erfarenhet att lägga till i ditt liv som du ;-) | |
| Konradkorp | 2012-12-10 19:20 | |
![]() | Det där med en fallskärm på ett tåg lät redan från början som dömt att misslyckas ;-) ... Men du har nog rätt. Skulle jag skicka iväg ett hejdå i detta läge så skulle jag säkert ångra mig bittert efter tio minuter. Bara att ha is i magen och se var soppan tar mig... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 19:28 | |
![]() | Om du gett det rådet så har du kanske svaret där? | |
| Konradkorp | 2012-12-10 19:29 | |
![]() | Jonisk: Jepp ;) | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2012-12-10 19:31 | |
![]() | Shit män är verkligen inte män längre. Tragiskt och ovärdigt. | |
| Konradkorp | 2012-12-10 19:38 | |
![]() | Jaapmeister: Haha :) Att vara karl för sin hatt gäller nog inte längre. Men får jag till ett möte med den däringa damen, så kommer jag definitivt att ställa ett ytterst hårt motkrav. Som det är nu har hon endast träffat mig en gång och står sedan den senaste veckan, efter sisådär 6 månaders skrivande, i begrepp att ta ett beslut. Tror jag iaf. Trägen vinner...eller så får jag kräla i löjets dy. Den som lever får se. | |
| Minta | 2012-12-10 19:39 | |
![]() | Du kan inte begära att hon gör slut med sin sambo (som hon också älskar) efter att ha träffat dig en gång. Om du är ute efter en passion, kan ni fortsätta träffas. Om du vill ha en partner, måste hon få tid på sig att bestämma sig, men då måste hon bestämma sig. Kvinnor brukar väl vara bättre på att göra slut med den de har och börja om med en ny än vad män har. | |
| Minta | 2012-12-10 19:40 | |
![]() | än vad män är. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2012-12-10 19:41 | |
![]() | Antingen drar du över henne som Don Draper. Eller så kör du the High road som Mr Darcy. Du håller inte på att grubbla som nån jävla Marcus Birro. | |
| Konradkorp | 2012-12-10 19:43 | |
![]() | Haha :) Men det är just Birro hon gillar. Men har förvisso sett till att odla skägget på sistone. Funderar dessutom på att bli lite hårdkokt. Som Johan Glans, ungefär. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 19:44 | |
![]() | Haha, bra där jaap. | |
| swesunshine | 2012-12-10 19:47 | |
![]() | Det jag reagerar mest på i allt jag läst är faktist att ingen reagerar på att hon faktist är otrogen.... Och att du träffar en tjej som redan.är upptagen. Om hon gjort det en gång, vad håller henne tillbaka ifrån att göra det igen mot dig?! Jag känner inte dig och kan inte ge dig några bra råd... Dock kan jag säga utifrån mig själv att jag aldrig skulle nervärdera mig själv så pass mycket att jag skulle vara otrogen eller att träffa en som har någon annan. Jag hoppas att du kommer fram till vad som är bäst för dig. Lycka till! | |