Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-07 11:45 | |
![]() | det handlar attraktion,och kärlek,du är så elak och ful så du kommer aldrig få tömma din påse,ej heller få kärlek | |
| shulten | 2013-01-07 16:49 | |
![]() | :) | |
| corlini | 2013-01-07 17:18 | |
![]() | ett bra sätt att börja är att ta tag i djuren på "hemmaplan" vi har otroligt många människor i vår närhet här i sverige som inte borde få ha ens kontakt med djur, än mindre ha djur. strängare straff och uppmuntran till anmälan är enkla små förändringar som kan ge gott resultat. att få västvärlden att inte köpa krimskrams, skitsaker och hokuspokusmedel innehållande delar och rester från tigrar, pandor, hajar, delfiner, elefanter osv verkar svårare tyvärr. jag ser gärna att man hjälper djuren. människan har ett val, det har inte djuren. | |
| toonfisken | 2013-01-07 17:31 | |
![]() | Även denna tråden spåra ur ... | |
| slånbär | 2013-01-07 17:32 | |
![]() | Ttiittii-gäller inte forumreglerna även dig? Inte får man göra sådana påhopp heller? | |
| Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-07 18:18 | |
![]() | Ttiittii har en poäng i drt hon skriver..varför måste vi nödvändigtvis äta kött?vi klarar oss utmärkt på växtrikets olika skördar.Varför inte odla människomat på de stora arealerna där nu nöt och gris föda odlas?Tänk då skulle vi kunde hålla en lagom nivå på djuren se till att de kastreras och steriliseras.Varje människa borde bli vegetarianer/veganer....s en det där som Ttiitti skrev mot okynnespåse var ju förstårs onödigt..men de kanske chattat och känner varandra som inte vi gör och skämtar rått med okynnespåse..det vet vi ju inte hur det görhåller sig där. | |
| nincompoop | 2013-01-07 18:54 | |
![]() | okynnespåsen har också en viktig poäng (även om ttiittii tydligen tog den personlig) - det föds på tok för många barn i världen. De måste tas om hand i första hand... | |
| johannesbröd | 2013-01-07 20:49 | |
![]() | Om Ttiittii har många barn kan det bli en sårande och förolämpande kommentar.Om det skojas så måste det tydligt framgå!..annars blir det lätt pajkastning av elakheter. | |
| slånbär | 2013-01-07 21:34 | |
![]() | Fast okynnes inlägg om preventivmedel kunde ju tolkas som riktad till vem som och kanske som en uppmaning i största allmänhet med tanke på att överbefolkningen är ett enormt problem. När jag läste det så tolkade jag det så. Ttiittiis reaktion och framförallt kommentar var både personligt riktad och väldigt grov och elak . Jag trodde faktiskt intedet var ok stt skriva så men det kanske det är? | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-07 22:06 | |
![]() | Jag är förvånad. | |
| le-lou | 2013-01-07 22:14 | |
![]() | Mänskligheten go vegan : tack o hej med oss inom en mkt kort framtid. Att begränsa vår kost är idioti, vilka suveräna överlevare... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-07 23:12 | |
![]() | hundbiten jag är också förvånad, | |
| Kokonut | 2013-01-08 05:40 | |
![]() | Angående barn så sätt en gräns som dom har i ett annat land. Sätt max 2 barn. Eftersom just barnafödande togs upp. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-01-08 08:12 | |
![]() | hur många veckor tror du vi skulle klara oss utan kött, le lou? Två? Tre? | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-08 16:22 | |
![]() | Djur e bäst | |
| apbur | 2013-01-08 19:03 | |
![]() | Många länder har en åldrande befolkning så vi ska absolut inte reducera antalet födda barn i I-länderna. Då blir det verkligen kollaps. | |