Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| betpungen | 2013-01-09 23:19 | |
![]() | Svar på din fråga Bobo Flux: På vilket sätt påverkas den medvetna konsumenten av bruset? Jag tänker att just skönhet är något som vi alla påverkas av, på olika sätt under livets olika skeden. Alla har väl någon gång funderat över sitt eget utseende… ? Dessutom är det inte bara reklamen och modetidningarna som signalerar vad som anses vara vackert. Skönhetsidealet finns inbakat i så mycket omkring oss, tex nästan all form av underhållning(?) Så jag har svårt att tro att ens den mest ”medvetna konsumenten” kan undgå att påverkas. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:19 | |
![]() | @ Apbur -Du opererar dej mkt? | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:19 | |
![]() | Tur min mamma är fin än då...över femtio. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:20 | |
![]() | Jag förstår lite vad apbur vill komma, jag har iaf de senaste tio åren varit nöjd med mitt utseende. Men rynknojan efter jag fyllde 30 är inte av denna världen. | |
| apbur | 2013-01-09 23:20 | |
![]() | Precis, Minta. Och ju mer nöjd man är med sitt utseende i unga år desto större är risken att man hänger upp sig och blir ledsen över de förändringar som sker med åldern. Många väljer ju att byta fokus när de inser att de inte är några skönheter längre. Det finns ju annat som blir bättre med åldern. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:20 | |
![]() | Mammor är alltid fina. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:21 | |
![]() | Alltså...okej. | |
| Ana_ | 2013-01-09 23:21 | |
![]() | Snövits, du kommer säkert att åldras jättevackert. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:22 | |
![]() | Ska göra mig redo då.. | |
| skrutta00 | 2013-01-09 23:22 | |
![]() | Vilken tragisk syn du har på kroppslig förändring apbur.... tycker inte alls det säger sig sjävt att man inte kan forsätta att vara nöjd med sig själv resten i livets olika faser när kropp o utseende ändras. Rynkor är ju jättevackert när de tittar fram när du skrattar,bröst med tyngd på en älder kvinna är väl underbart,stora rumpor som tål att sittas på likeså. Jag kan inte annat än att skratta. Kroppar som vittnar att de har levt är för mig det vackraste som finns:) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:25 | |
![]() | du glömde "rejäl" | |
| apbur | 2013-01-09 23:27 | |
![]() | Skönhet och ungdom är ju ganska synonymt. Man är som vackrast när man är ung. Man kan inte vara lika vacker genom hela livet. Sen kan man för all del känna sig nöjd men det beror inte på att man är lika vacker som när man var ung utan att man helt enkelt inte orkar lägga så mycket energi på att man förlorat sin skönhet. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:28 | |
![]() | Jag tror också snövits kommer åldras vackert, men jag förstår och känner ångesten över att själv förändras. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:29 | |
![]() | Mm.. förstår. Ska ta vara på mig själv nu. Haha, ärligt och ingen ironi:) Godnatt. | |
| skrutta00 | 2013-01-09 23:31 | |
![]() | Ja håller som sag inte alls med dig apbur....det fins skönhet i alla åldrar man väljer bara själv va man lägger fokus på...Jag tror att du sörjer din ungdoms skönhet istället för att titta dig i spegeln och se att du är alldeles underbar just nu:) | |
| Lillstölla | 2013-01-09 23:32 | |
![]() | Upptäckte några fina rynkor under ögonen härom veckan, vad gjorde jag? Gick o köpte antiwrinke-kräm. Och sen var jag skitsur på mig själv efter det. Visserligen tror jag det är bra att sköta om huden, men en sån reaktion för några små rynkor, hade jag inte väntat mig. Och inte säker på att jag reagerat riktigt likadant om jag inte haft väldigt mycket annat omkring mig just för tillfället. Tycker det är vackert med rynkor, egentligen. Som skrutta00 skriver, kroppar som vittnar om att de levt är vackert. Silikonbröst däremot, not so much. | |
| Ana_ | 2013-01-09 23:32 | |
![]() | Apbur, min pappa var ingen vacker ungdom. Men nu är han jättesnygg med sina gråa hår. /Stolt | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:32 | |
![]() | @ apbur drick redbull om du inte orkar att bry dej om ditt yttre längre det kanske hjälper dej | |
| apbur | 2013-01-09 23:33 | |
![]() | skrutta, jag är fortfarande vacker men jag förstår att inte det kommer vara så för evigt. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:34 | |
![]() | Bildbevis tack, apbur;) | |