Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:14 | |
![]() | SämstPåBeta: Har du alltså en styvdotter i 20-årsåldern? Herregud, du ser ju så ung ut! Trodde att du var i min ålder. Där ser man :-) | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:15 | |
![]() | Ja, det är vanligare än man tror. Bar och nattklubbarna runt Keremeikos i Aten varnar sina gäster med skyltar att hålla koll på sina drinkar. Här häller de något GHB liknande vätska i tjejernas drinkar. Tjejen blir yr och dålig snabbt, lämnar stället för att få luft. Där ute drar flera killar in henne i en bil och iväg till en lgh. Där gängvåldtas hon och inte alltid överlever hon det. På nyheterna tar de upp en 17 årig flicka som råkade ut för detta av fem killar. Det tragiska i det hela är att hon fick HIV och ingen åkte fast! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:18 | |
![]() | Beställ bara drinkar som du ser blandas, i glas som man ser att det inte är något i, drick upp utan att lämna den på bardisken emellan, lägg en servett ovanpå när du inte dricker. Och bara flaskvatten. OT, men ibland sorgligt nödvändigt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:21 | |
![]() | Sämst: Det var precis så min kompis reagerade. Hon blev alldeles kokhet och kunde ej andas. Jag hittade henne i en snödriva när jag stod och beställde mat åt oss. Hon hade lagt sig där för att kyla ner sig. Kommer aldrig någonsin ta emot drinkar av folk jag inte känner mer, den gången räckte. | |
| barbroskog | 2013-07-23 11:22 | |
![]() | ttiittii du är ute o akterseglar, kan inte förstå ditt resonemang, att du skulle känna dig misslyckad som mor om dina barn skulle dricka alkohol. Har du klippt navelsträngen så vet du inte alltid vad dina barn gör när du inte finns vid sidan om, hur bra du än uppfostrat dom. Så är det tydligen när man anser sig vara "perfekt", vakna kvinna o se verkligheten | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:26 | |
![]() | men tänk sote,eftersom mina ungar skulle se fram till Gospeln i kyrkorna och gemenskapen där så finns inte,nattklubbsproblemet med,och känner jag kyrkofolk rätt så följer dom med hem,så har det iaf varit i London och norra Italien,varför ska ungen åka till USA och dricka drinkar för?och gå på nattklubb är det vad du fostrat henne till Hfranke?undra på att det går åt helvette med den här värden,Ni icke kristna måste tänka om och ge era barn någonting annat en krogen nattklubbar fylla och förgiftade drinkar vad är det för liv? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:30 | |
![]() | jag behöver inte ha koll på dom ,jag känner dom och vet hur dom funkar,jag vet hur dom ungarnas helger ser ut fast dom är utflugna,jag ser deras arbete i NTO,jag ser deras arbete som hjälpsendsledare till Ryska barnhem,jag läser deras predikotexter om en bättre värd | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:30 | |
![]() | Jag säger till min dotter, beställ inga drinkar, utan på flaska och låt den aldrig lämna din hand, även där finns inga garantier. Inte helt ovanligt är det bartendern som är boven då han har blivit mutad av ett gäng killar with an offer he cant refuse! Vanligast i Aten är att det är oftast är turister som är målet, då man även passar på att råna dem oxå! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:32 | |
![]() | Mm, så var det troligtvis för oss, eftersom vattnet kom direkt från bartendern och vi drack det på en gång. Vaknade på en parkering, sjukt läskigt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:32 | |
![]() | Helt rätt har du sämstpåBeta,vi är inte på samma nivå någonstans | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:33 | |
![]() | Hur gammal är du då mollee? Jag skulle kunna gissa? | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:35 | |
![]() | Ttiittii, jag har rest mycket och sett desto mer, däri ligger kanske våra skillnader! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:36 | |
![]() | Gissa på :-) | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:38 | |
![]() | Blev själv rånad i Marocko, mitt på dagen nära hotellet. Man är inte så stöddig när det kommer tre killar varav den ene hade kniv. Min goda uppfostran hade jag inte mycket glädje av där då! | |
| barbroskog | 2013-07-23 11:38 | |
![]() | ttiitti, Hfranke har inte uttryckt sig på något vis om att hennes dotter ska springa på nattklubbar, hon är mer oroad över att lämna sin dotter ensam, om så bara för 2 dagar i N.Y. . Vet du att det finns kristna som har barn som inte är helt perfekta, respekterar din tro, men även icke kristna fostrar sina barn till en bra uppväxt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:42 | |
![]() | förlåt,då blandade jag ihop hennes ilägg med någon annans ilägg | |
| SämstpåBeta | 2013-07-23 11:46 | |
![]() | Mollee- du är oerfaren av livet, inte rest mycket, tror gott om de flesta. Hittat alternativa sätt till att hitta inre frid i tillvaron. Blivit sårad mycket men har en positiv inställning till din omgivning. Vill vara alla till lags och det gör dig sorgsen när du inte kan nå de målet. Eftersom du uppfattar dig som genuint god så tror jag du har blivit mycket utnyttjad i dina relationer och det har satt sina spår. Du är vaksam och går inte gärna in i en ny relation. Jag gissar därför att du är mellan 33-36! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:48 | |
![]() | Nja. Du får nog dra bort 10 år. Men jag gillade analysen :-) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 11:50 | |
![]() | Du prickade rätt på ganska mycket! | |
| hfranke | 2013-07-23 11:54 | |
![]() | "varför ska ungen åka till USA och dricka drinkar för?och gå på nattklubb är det vad du fostrat henne till Hfranke?undra på att det går åt helvette med den här värden" Nu blir jag riktigt irriterad ttitttii! Jag har inte nån som helst oro för vare sig alkohol eller nattlubbar. Blanda inte ihop inlägg och lägg ord i min mun som jag inte sagt! Jag är orolig för en ung kvinna i en helt obekant stad, och hur jag ska hjälpa henne att komma till ett beslut som känns ok för oss båda. Jag skulle helst se att hon var med mig hela tiden, men skulle samtidigt vilja låta henne prova sina vingar, men NY känns liksom jävligt stort. | |