Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 18:22 | |
![]() | Och självständig! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 18:27 | |
![]() | En sista (som säkert kan vara provocerande): Har ett förflutet fyllt av låg självkänsla, vårdar därför sitt yttre och är mån om att se hel och ren ut. Genom att ha "se" hel och ut uppvägs således den inre känslan av att vara splittrad. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-25 18:59 | |
![]() | Mm, sådär. Ung själ snarare än gammal, behöver prestera för min egen skull men sparkade ut "duktiga flickan" för ett tag sedan. Grubblar, men mest på nya projekt och idéer, så inte så mörkt. Men ja, haft otroligt låg självkänsla. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-25 18:59 | |
![]() | Och inte provocerad alls. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 19:02 | |
![]() | :-) | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-25 19:51 | |
![]() | Älskar att va besserwisser;P sedan kan jag ändå bara skratta åt mig själv,för de är många ggr. bara som en rolig och jävligt skojig grej att låtsas vara besserwisser för att se andras reaktioner.. då ser man också hur en person verkligen är om nån reagerar på ett visst sätt om man låtsas uttrycka sig som en besserwisser.. jag kör ofta med de..;P ;P ;D T.ex. om man vid ett tillfälle är några stycken som pysslar med nåt, typ städar, målar, snickrar..handarbetar..ja vad som helst så att säga.. och så tycker man själv att..jävlar va bra jag vart som gjort allt detta, och förväntar sig att någon annan ska säga nåt berömmande om detta. och ingen jävel gööör de=( Då brukar jag dra till med att: Alltså? om jag får säga de själv, så har jag gjort de här jävligt bra alltså ;P ;D Men med ett brett leende efteråt, ;P beror alldeles i vilket sammanhang, och på vilket sätt man säger något. För jag älskar att dumma mig med mening med typ sådana uttryck,bara för att se reaktionerna från andra.För de är enbart en humoristisk tanke i de hela från min sida sådana ggr. ;P och de brukar personer i min närhet också ta på rätt sätt, så de brukar smitta av sig så andra börjar köra med samma stuk tillbaka..så då får jag med ett gott skratt åt den andra som lägger ut ett bessewisserutlägg ;P Men sedan har vi ju de här riktiga på fullt allvar besserwisserna, men t.o.m. dom kan jag bara skratta åt.. jag ser som på nåt sätt bara nåt komiskt i det hela sådana ggr. oxå, så jag tar aldrig åt mig från några besserwissar, och jag störs då heller aldrig av dessa. dom får vara bäst och mest hur mkt. dom vill för mig.. jag bara leer alltså..jag tycker de på fullt allvar är riktigt komiskt ;P ;D | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 19:54 | |
![]() | Skulle ha nytta av att tycka om sig själv "på riktigt" lite mer? Gillar att spela spel, liter inte riktigt på andra. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-25 20:02 | |
![]() | Jag är ingen tävlingsmänniska..jag skiter fullständigt i hur mkt. andra äger,har elle rskryter med för typ av yrke eller befattning.. jag vet vem jag är och är oerhört stolt över mig själv som människa och allt jag hittils gått igenom här i livet. Alla är vi människor som är konstruerad på samma sätt, men med olika förutsättningar här i livet av olika anledningar. Och alla vi människor behövs för varandra för att kunna existera här på jorden. Både hantversmässigt kunniga människor, men oxå människor som har lätt för det skrivna och teoretiska.. Men sedan finns det ju alltid folk och fä, och fäna respekterar inte andra än sig själv och sina jämlikar.. JUST DOM skulle få leva själv tillsammans på en öde Ö , de är min sanna åsikt! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 20:12 | |
![]() | Det har du rätt i. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-25 21:12 | |
![]() | Mollee2: du är då så pluttignuttig, så du behöver inte tänka på nåt dåligt självförtroeende..de enda du behöver göra är att gå omkring och le , så ordnar sig allt kan jag säga ;) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 21:36 | |
![]() | Fint sagt. | |
| tyko123 | 2013-07-25 22:39 | |
![]() | Vill men kan aldrig riktigt slappna av. Oroar mej för "nära och kära". Miste min mor när jag var ca 25.Nu är jag 45. Har 2 barn och ett barnbarn. Drömmer om att måla vill på sätt och vis sluta mitt slitsamma arbete men känner å andra sidan att arbetet ger mycket när människor blir glada av det vi i personalstyrkan gör. Vad blir det för analys? | |
| Måns_E | 2013-07-25 22:51 | |
![]() | Hm, bekräftelsebehov xxxANxxx? | |
| tyko123 | 2013-07-25 23:09 | |
![]() | Tack Måns! Känns som att det är så. Ändring måste ske, så vill jag inte vara. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 23:11 | |
![]() | Han pratade inte om dig! Tycker du snarare att låter som en person som alltid ställer upp för andra och håller ihop trådarna. Det du behöver är semester tyko123 | |
| Rultatultan | 2013-07-25 23:13 | |
![]() | Nu har jag bitit på en nagel igen. Vad tyder detta bitande på?! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 23:15 | |
![]() | "Vägen, sanningen och livet" | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 23:15 | |
![]() | ;-P | |
| Rultatultan | 2013-07-25 23:15 | |
![]() | Hahaha ;) | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-07-25 23:19 | |
![]() | Jag är självgod fyrbarnsfar med ett antal exfruar i bagaget. Numer är jag god vän med dem alla. Jag jobbar för mycket och är svag för vackra möbler , goda viner och trevliga viner. Vem är jag? | |