Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 205 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:09 | |
![]() | I så fall tänker jag ha is i magen och köra på det vi bokat. Tack alla! | |
| Jumanjia | 2013-08-20 11:06 | |
![]() | Ja det ska du ha. Lycka till! :-D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-20 13:11 | |
![]() | Tack! :D | |
| Sote | 2013-08-20 13:28 | |
![]() | Berätta hur det gick sen;-) | |
| remvanrijn | 2013-08-20 13:46 | |
![]() | säg att ni fyllde i era samtliga namn, men att några raderades i samband med att Ryan Air raderade information i svarta lådan från ett av deras plan som tvingades nödlanda. Har du tur tankar de för snålt med flybränsle och måste de ner i barcelona redan, får ni 2 resmål till priset av ett :) trvl semester på er ! | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-08-20 13:51 | |
![]() | Eftersom "svarta lådan" är ett helt eget system med noll koppling till passagerarlistan så är den chansen ungefär lika stor som att namnen skulle raderas för att du spolar i toaletten.... | |
| remvanrijn | 2013-08-20 14:00 | |
![]() | lol .. haha , självklart står inte Lady s och hennes pojkväns namn i svarta lådan från ett plan son nödlandade innan de själv ens flyger., och inte efteråt heller- där finns ju bara tekniska flightdata samt cockpitsamtal. :p Det är alltså dem 2 själva som raderade information från bokningen då R A tycker det är lämpligt att radera från svarta lådan. Trodde att även 5-åringar begrep att detta var andemeningen , men där misstog jag mig | |