Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 22:35 | |
![]() | jin17? Ok..? Så vilken person är du att säga vilka personers råd som är de klokaste?? | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-20 22:43 | |
![]() | Det kan jag berätta om du visar ditt gnäll-cert. | |
| Nora1 - Ej medlem längre | 2013-12-20 22:50 | |
![]() | xDiamonds. Det är ju företagen vars reklam du inte vill höra som betalar hela kalaset. Du tror väl inte personalen jobbar gratis? Alternativet är ju att du får betala för att kunna lyssna på deras program. Att det är skit att lyssna på reklam är nog dom flesta överens om. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 23:06 | |
![]() | Nora? jag nämnde just att all denna reklam är inte värd att måste tragla sig igenom var 10:emin för att se en film eller samma radioutbud..och på TV dessutom sällan några nyare filmer?? Och att all denna reklam kan ju bara inte behövas för att slänga på samma dvd månad för månad år ut och år in? Det handlar bara om en massa pengar i vinst för tvbolagen från blåögda lyssnare och tittare. Så vill jag t.ex. se en film, så hyr jag den isf. eller lyssnar på väl utvalda radioprogramtider. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 23:10 | |
![]() | ig_apan? gnäll-cert? Dina kloka råd om vilka personers råd som är de bästa vill jag gärna höra? Mitt som du kallar det gnäll-cert har jag förklarat vad det grundar sig på! | |
| Snickaren_X | 2013-12-20 23:16 | |
![]() | Mer Fylking åt folket | |
| Jens N - Ej medlem längre | 2013-12-20 23:17 | |
![]() | Stäng tråden...gräv en grop...begrav å move on. God Jul! :-) | |
| KaljeAnka - Ej medlem längre | 2013-12-20 23:37 | |
![]() | Det är väl inte dumt med en fräckis emellanåt. Nu lyssnar jag aldrig på radio, för det är mest pladder. Men en bra fräckis, som inte är nedlåtande mot någon eller något, är kul att höra. Sedan kan jag inte uttala mig mer i ämnet. Vet ej vem Gert Fylking är t. ex. | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-20 23:56 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Zw i1blPO8k | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-21 12:57 | |
![]() | KaljeAnka? Jag kan hålla med dig om det du säger.. Personligen har jag väl inget emot nån fräckishistoria! Men då ska det läggas fram som mer anande lite mer på ytan,och ändå få fram poängen.. Såna historier finns det säkert gott om och som inte gräver sig in eller skändar nåt könsorgan! Och har tidigare valt att höra endel av hans fräckishistorier just för att få en uppfattning om vad han gillar för stuk på dessa!? Och efter några avlyssningar av hans historier? Så märkte jag att just Gert.Fylking verkar vara en person som oftast/övervägande väljer att berätta fräckishistorier som gräver sig in i könsorganen och dessutom förlöjligar hela konstruktionen av ett könsorgan i en historia.. Riktigt osmakligt!? Ett ex. Vid ett tillfälle berättade han en historia som jag nu inte exakt kommer ihåg hela historien av? Men iaf. så minns jag att slutet på historien handlade om att: Man kunde hålla en hel auktion i en fitta för att den var så stor? Och det skulle som vara slutklämmen och poängen i historien? Så man undrar om det är killar eller tjejer som tycker såna historier är trevliga att höra på? rent skändande historier om könsorgan som han då tydligen själv tycker är skoj? Men de finns tydligen fler här i landet som tycker den typen av historier är jättehippa.. HaHaHa.. ??? Sååå..klent i pallen enligt mitt tycke och känsla! -Och den historien finns säkert att avlyssna för er som gillar de stuket av fräckishistorier på den sajt han gör reklam för på Radion! | |
| Måns_E | 2013-12-21 13:21 | |
![]() | Jag trodde inte att någon lyssnade på reklamradion längre, där ser man :) | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-21 13:49 | |
![]() | Måns_E? ja.. jag brukar lyssna på reklamradiostationer.. men väljer att lyssna enbart när jag vet att nån viss programledare har sändning! Och det finns egentligen enbart 2st programledare jag kan tänka mig lyssna på!Men då dyker ju reklamen tyvärr upp mitt vad det är, och som jag tidigare nämnde så hinner man inte alltid skruva ner ljudet då om man inte sitter nära radioapparaten.! -Så där fick du mitt svar på din undran Måns_E ! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-21 13:52 | |
![]() | hurru Diamanten är du möjligen Fylking själv som vill tjäna mer pengar ? | |
| Minta | 2013-12-21 14:14 | |
![]() | Ja, det är allvarliga problem. Att inte hinna stänga av knappen för att slippa lyssna på en radioröst. Man borde inte ha några radioröster eftersom man kanske inte hinner stänga av de man inte gillar eller tar anstöt av. Känsliga sinnen måste tillfredsställas! | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-21 14:25 | |
![]() | Jag vill gärna läsa Aftonbladet, men ibland har dom med väldigt irriterande artiklar eller annonser som jag ogillar skarpt. Eftersom jag inte vet på vilken sida dom kommer så händer det rätt ofta att jag ser dom utan att jag vill. Jag tycker att någon borde ta bort dessa ur tidningen så jag kan läsa dom kvalitativa (!) delarna som jag är intresserad av, men slippa övrigt skräp. Dessutom undrar jag vart alla pengarna från annonserna går, verkar ju helt stört att någon skulle tjäna pengar på att ge ut en tidning??? | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-12-21 14:56 | |
![]() | Kuken å fittan spelade boll Kuken vann med elva noll | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-21 15:21 | |
![]() | ttiittii? Vet inte riktigt vad du menar? Hur menar du egentligen? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-21 15:22 | |
![]() | gör du inte,du får klura på det en stund så kanske du förstår | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-21 15:25 | |
![]() | amper sand? jag ser dina medvetet gliriga sammansatta rader i föregående text från dig. Och för mig får du fortsätta glira på om detta känns nöjsamt för dig? Vi tycker och anser olika! Så är det bara..! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-21 15:26 | |
![]() | ttiittii?? Nä.. jag förstår faktiskt inte hur du menar? | |