Spelrum
Giraffen11
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade17
Mobilspel
Pågående19 300

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Porla - Ej medlem längre2014-03-27 09:52
Antal inlägg: 1471

Famo . Enligt mig är det du som sabbar tråden. Entusiasm är bättre än gnäll.

pink ribbon - Ej medlem längre2014-03-27 09:55
Antal inlägg: 2906

Jag respekterar att -FaMo- och några till gillar "tjejen" (fortfarande inget namn) och jag har väl inget emot henne heller, bara inte min grej.
Att lägga nästan 1,5 timme på att skriva inlägg och förklara för alla andra hur fel de har, känns inte alls bra.
Byt ämne.

Porla - Ej medlem längre2014-03-27 10:00
Antal inlägg: 1471

Alternativet att skita i att läsa tråden har aldrig varit aktuellt?

SkySpy_2014-03-27 16:30
Antal inlägg: 4418

Helt underbart bra! Tycker hon är suverän.

SkySpy_2014-03-27 16:32

Att hon är charmig gör nog sitt också.

Bitte - Administratör2014-03-27 17:45
Antal inlägg: 24199

Visst måste det var ok att inte gilla den ?? Lika väl som att gilla den och jag står för att jag tycker det inte är nått märkvärdigt

Bitte

SylviaPlath - Ej medlem längre2014-03-27 18:46
Antal inlägg: 31064

En kille blir avståndsförälskad i en tjej på youtube och skapar en tråd om detta, har jag fattat det hela rätt då? Har inte sett hela klippet, men det länkade inslaget var väl inget unikt eller speciellt intressant?

125478 - Ej medlem längre2014-03-27 18:50
Antal inlägg: 8332

Visst är det en talang hon har, liksom alla imitatörer och liknande besitter. Hade hon varit ful som stryk så hade det nog inte blivit samma uppmärksamhet.

Grejen med Youtube är ju att ett litet klipp som detta kan bli "jättekul" och "jättepopulärt". www.youtube.com/watc...cY TzV4HCyk Och det säger väl det mesta...

SkySpy_2014-03-27 18:57

Håller med ovanstående.

-FaMo- - Ej medlem längre2014-03-27 19:33
Antal inlägg: 2999

Sylvia, fel fel fel... Real-one är ett stycke brud, med flera avstängda konton bakom sig.

Den länkade biten ger inte samma insikt som den 125478 länkar ovan, den var den jag såg och tyckte hon va kanonduktig.
Dock retar jag mig på TS irriterande vana att tjata huvudet ur folk genom att rapa samma sak om o om igen.

le-lou2014-03-27 20:12
Antal inlägg: 17500

Den med talang här är ju Real-one. Att ha sån talang, sånt öga och öra för råtalang, är du sån talangscout måhända?
meramera - och din fåniga jantediskussion är ju verkligen jante om nåt. I vårt land får man inte tycka NEJ eller att något är INTE ÄR UNIKT OCH UNDERBART utan att bli anklagad för att vara avundsjuk. Det ropas jante högt och lågt. Jag är avundsjuk på Robyn. Inte på den här härmpersonen. Det är större risk för avundsjuka om personen i fråga är verkligt bra på något. Härmgrejen här är ingen stor sak i mina ögon.
Men det jag främst inte håller med om, är den besatthet för henne som vissa i tråden uppvisar. Jag tycker det är lite sorgligt när det finns så otroligt många talanger runt om, som kämpar för att komma nån vart, och så blir nåt sånt här superhypat och jättestort. Det är ju faktiskt ganska mkt trams, om än charmigt sådant.

SkySpy_2014-03-27 23:03

Att ha en talang och göra något av det är en talang i sig, eller hur.
Imponerad av den företagsamheten som tjejen har efter att ha sett Malou.
Aldrig sett den enkla, målmedvetna oräddheten hos någon innan. Det förtjänar ganska mkt!

Lollo Bar - Ej medlem längre2014-03-28 04:42
Antal inlägg: 67

"Hon säger faktiskt inget på vissa språk utan hittar på" skriver Le-lou.. Ja det är just det som det går ut på. Tänk att reta upp sig och kritisera utan att ens ha läst rubriken. (Eller sett klippet).

Jag önskar Sara Maria lycka till i USA, hon vill jobba med reklam och kommer säkert att lyckas :)

pink ribbon - Ej medlem längre2014-03-28 06:34
Antal inlägg: 2906

-FaMo-: Menar du "fläskbergshataren"? Jag är ganska säker på att det är en man, avatarerna till trots. Eller ett hen, och att hen återfinns i flera upplagor även i denna tråd.

jellyflower2014-03-28 06:58
Antal inlägg: 1108

Jag har ännu inte vågat mig på att se den. Blev avskräckt redan i första inlägget, TS beskrivning lät som om det var Carola 1983 det gällde.

amper sand - Ej medlem längre2014-03-28 14:41
Antal inlägg: 2879

"...hon vill jobba med reklam..."

Alla vill jobba med media.

Lollo Bar - Ej medlem längre2014-03-28 15:13
Antal inlägg: 67

Medverka i reklamfilmer rättare sagt (lite sömnig då jag skrev det).
Och det kommer hon säkert att få göra:) Hon ska också gäst i Ellen DeGeneres program till att börja med. Hoppas ni inte kvävs av er egen avundsjuka då ni får se hennes vackra ansikte på TV. Lycka till Sara:)

amper sand - Ej medlem längre2014-03-28 15:18
Antal inlägg: 2879

Haha, verkligen inte. Men jobbar iofs hellre med reklam än medverkar i reklamfilmer. Det är f ö inte avundsjuka eller jante att inte tycka alla är häftiga.

Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 19:20
Antal inlägg: 223

Lollobar & skypay bland någon fler här har heelt klart ett gott gehöröra..presis som mig :) Och ser också den unika kompetensen en person besitter :)

För jag kan bara säga att jag har ett oooootroooligt bra/heelt fantastiskt gehöröra :)

Jag veet faktiskt att jag har den stora talangen och förmågan att omgående se om en person har en speciell och fantastisk tallang både inom musik/artisteri och skådespelartalang :) Dee..kan jag faktiskt skryta jävligt stort med utan att skämmas ett enda dugg för att ens säga det :)

hahaha... du Fa-mo? Du är allt rolig du ;P ;) kan inte annat än leeee var ggn. du kommer med dina kommentarer ;P ;D

Men personligen gillar jag faktiskt att människor yttrar sig och tycker till :) då får de väl handla om att hålla med eller inte.. skoj att höra ändå :) alla har ju sin åsikt :)

Real-one - Ej medlem längre2014-03-28 19:38
Antal inlägg: 223

jellyflower: Asså..? caaarooola... huuu.. säger jag bara.. hon har aaaldrig vart min stora favorit..

Hon gjorde bort sig redan från sqratch en ggn. i tiden.. och sedan kom all annan skit också! Kommer aldrig att glömma när Carola var med i ett program i tv nåt av de första åren sedan hon blev känd i melodifestivalen! Och där programledaren säger att han ska ställa några trafikfrågor till henne..om vägskyltar och dess betydelse? Och när hon svarat klart säger programledaren att jaa..bra Carola =) du har klarat körkortet!!?? ;D Och hon trodde väl hon var såå stor så hon fick ett riktigt körkort bara genom att svara på vad typ 3-4 vägtrafikskyltar betydde;D För hon svarade heeelt allvarligt! Va..? Har Jag klarat det?? och glad i hågen!!? ;D de är storhetsvansinne om sig själv kan man lugnt säga ;D sedan dess har jag aldrig orkat lyssna på henne i en endaste intervju efter detta.. Hon bland många andra artister ger inte någon förtroendeingivande äkta sann känsla som person..

Men de gör iaf. tjejen gällande min medskickade länk .. Så därför går hon hem i sitt framträdande bland vissa andra artister hos mig iaf..
Kan säga att en artist jag ser upp till, och känner starkt förtroende för som människa och person.. och i musikframträdanden.. Är Laleh..Heelt fantastisk.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?