Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 885 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Sturedotter1 | 2014-08-26 21:33 | |
![]() | Haha, jag har nog otur :) Lever med mina tre barn, saknar en partner men de jag träffat är i otakt med mig. Jag är FÖR :) | |
leboji | 2014-08-26 22:07 | |
![]() | Enda gångerna jag saknar någon är jag ska flytta tunga möbler | |
Tinna | 2014-08-26 22:47 | |
![]() | Det är lite jobbigt att hångla upp sig själv mot väggen faktiskt. :/ | |
bujum | 2014-08-27 00:27 | |
![]() | Samhörighet. Någon som kan byta olja på bilen och ploga på vintern åt mig. Någon man själv kan skämma bort med lite god mat och andra små överraskningar. Någon att gå i skogen med. Och någon att prata strunt med när man är så trött att man inte orkar annat än att fnittra. Att det finns någon där som man kan tala med om man har behov, och samtidigt någon som man kan vara tyst med utan att känna sig obekväm för att man inte har något intressant att säga. Men det är viktigt att man förblir två individer med olika behov och önskningar. Det gör ju hela situationen mer intressant och innehållsrik. Min man har massa egen vilja (tack och lov) så jag har aldrig ens tänkt tanken att jag vill förändra honom till något annat än det han är. Vi har många gemensamma intressen men också en del individuella intressen. T ex är inte han lika intresserad i att resa som jag är. Då åker jag själv och ibland är jag borta länge - en månad eller ännu längre. Vi litar på varandra och det är förutsättningen för ett lyckligt äktenskap. | |