Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 970 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
plinius | 2014-08-09 15:58 | |
![]() | Jag blir otroligt fascinerad över hur många trådar lätt byter ämne här på Betapet. Esmis (TS) frågade ju initialt " Vilka är troende kristna?" Sen la folk in värderingar. Alltså frångick man ämnet! Men det är kanske det som var meningen? | |
Vaeldoft - Ej medlem längre | 2014-08-09 16:01 | |
![]() | Givetvis, i ett allmänt forum. | |
plinius | 2014-08-09 16:02 | |
![]() | ...ok nu gör jag som ni andra då!... Huruvida Åke Green är en idiot eller inte bevisar inte att Kristendom / Kristna personer skulle ha dåligt inflytande på människor i allmänhet under historiens gång. Lika lite är Jehovas varken pedofiler, skyddar dem eller liknande även om det är en våt dröm för UG och Aftonhorans rubriker. | |
esmis - Ej medlem längre | 2014-08-09 16:14 | |
![]() | Suck! Jag vill ha kontakt med andra kristna. Men visst jag kan prata om dessa ting också. Får starta en ny tråd för mitt ändamål | |
Vaeldoft - Ej medlem längre | 2014-08-09 16:14 | |
![]() | Varför får inte dom troende väglendning? | |
plinius | 2014-08-09 16:15 | |
![]() | Jag är kristen! :) | |
Mouche - Administratör | 2014-08-09 16:21 | |
![]() | Tråden stängs. Ingen respekt för trådskaparens önskemål visas. Om det finns personer här som är kristna och önskar komma i kontakt med trådskaparen så skicka ett Betapet-mail till henne. Mouche Inga nya religionstrådar kommer att tillåtas. Använd de som redan finns! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4