Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 088 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rullgardina - Ej medlem längre | 2005-10-28 09:40 | |
![]() | Jag stör mig på rökare, särskilt sådana som ska stå precis utanför ens fönster och röka så det kommer in stinkpuffar i lägenheten när man vädrar. | |
| sluta_nu | 2005-10-28 09:48 | |
![]() | Jag stör mig på de som vägrar att erkänna att de hade fel! Fast det tydligt kom fram att så var fallet... | |
| Lingonkaka - Ej medlem längre | 2005-10-28 13:03 | |
![]() | Få se nu jo jag stör mig på människor som hackar ner på oss äldre alla ska vi den vägen vandra och dra inte alla över en kam | |
| happe | 2005-10-28 13:16 | |
![]() | Jag stör mig på dessa "vackra" damer som måste bada i någon äcklig parfym innan de äter hotellfrukost! | |
| tarmflora - Ej medlem längre | 2005-10-28 16:46 | |
![]() | det äckligaste är när folk dukar upp måltider på tåget eller bussen. tonfisksallad, risifrutti och salaimackor. det luktar så illa. | |
| icetc | 2005-10-28 23:22 | |
![]() | Jag stör mig på meningslösa forumsdebatter. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-10-29 00:54 | |
![]() | tack! tack vare denna tråd har jag kommit på att jag inte längre "stör" mig på någon annans beteende i vardagen. jag bara konstaterar att: jaha... du är sån du... däremot finns det vissa saker som gör mig ***-bannad. ska inte gå in på de bilder jag sett som "USA-men-lägg-av-då-sodat erna lagt ut på nätet. ej heller andra världspolitiska frågor. MEN en sak som gör mig oerhört förbannad i "vardagen" är när man stör (korsar) ett begravningståg. DET är brist på respekt! | |
| berrapet20 | 2005-10-29 01:39 | |
![]() | jag stör mig på över seriösa människor, (dom som är allt för seriösa i allt dom gör).... blä på dom...!!!!!! | |
| lillemorboel | 2005-10-30 22:54 | |
![]() | jag håller med berrapet20, alltså stör jag mig på väldigt många i denna debatten... jag börjar störa mig på mig själv också - vad f-n håller jag på med? | |
| blacky - Ej medlem längre | 2005-12-12 22:39 | |
![]() | som äter chips och annat gott när jag bantar | |
| boktok | 2005-12-13 14:56 | |
![]() | Folk som inte kan hålla klaffen på bion, utan nödvändigtvis måste pladdra och pladdra. Och inte stänger de av mobilen heller. Vad 17 har såna människor där att göra? | |
| johanna_91 | 2005-12-13 18:41 | |
![]() | Jag stör mig ofantligt på dom som inte stänger av mobilerna på bion, och dom som tjatar och tjatar om något helt meningslöst i en timme utan att dom inser att man inte lyssnar... | |
| ölkalle - Ej medlem längre | 2005-12-13 19:02 | |
![]() | Jag stör mig på folk med ryggsäck. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-12-13 21:04 | |
![]() | jag stör mig på folk som inte kan få barnen att vara tysta och sitta stilla under skolans luciatåg..Gå för fasen ut om ungen inte kan vara tyst, man sabbar ju för alla genom att vara kvar där inne. | |
| nattskatta - Ej medlem längre | 2005-12-27 10:49 | |
![]() | jag stör mig på folk som alltid vet bäst | |
| JAgULareN | 2005-12-27 19:29 | |
![]() | Jag irriterar mig på att många ska babbla i en halvtimme om samma grej, fast man förstod vad de menade redan efter 10 sekunder.. | |
| Koste | 2005-12-27 19:43 | |
![]() | Jag stör mig på att inte komma på något som skulle kunna rubba mig. | |
| sorella | 2005-12-27 20:03 | |
![]() | jag stör mig på folk som inte klipper tånaglarna .Det är äckligt med långa tånaglar! | |
| sorella | 2005-12-27 20:12 | |
![]() | ja just ja...och så dom jävla gubbarna i volvo V70 som ligger en halvmeter bakom och stressar och tvunget måste köra om bara för att jag kör golf oavsett om jag kör 75 eller 140km/h. | |
| LaQueSabe - Ej medlem längre | 2005-12-27 23:59 | |
![]() | Heh. : ) Don´t get me started. Jag stör mig på folk som... -uttalar sig ignorant om saker de inte har någon som helst kunskap om. -inte kan tänka i vidare och större perspektiv. -inte tar ansvar för sina handlingar, t ex förstör naturen eller gladeligen reproducerar gamla fördomar om kön, kultur osv. -slänger sig med begrepp som "naturligt" i argumentationsförsök. -har macho-attityd. -gärna och ofta vill pracka på andra människor sina egna fasta övertygelser. -missbrukar sin makt. -inte behandlar andra som de själva skulle vilja bli behandlade. Ja, det var nog allt för den här gången. Jo - en sak till! Jag stör mig på de som utan ett "ljud" lämnar spelrummen efter en match - sååå jobbigt kan det väl inte vara att skriva ett litet "tfm"? | |