Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 18 149 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 15:58 | |
![]() | Och mitt umgänge är det inget fel på de är de finaste som finns . Och moral har jag rätt mycket av ska du veta snorklan . | |
| snorklan | 2007-04-23 16:04 | |
![]() | Tänka först och tala sen är en god devis att leva efter.. | |
| Quarry - Ej medlem längre | 2007-04-23 17:32 | |
![]() | Wooow!!! Annieel: Källhänvisning, källhänvisning och ja det viktigaste! - Källhänvisning. Det är vedertaget att man ska kunna hänvisa till ett ursprung av statistiska undersökningar eller dylikt när man "orerar" i ett forum. Så länge du inte kan lämna en sådan får du så vackert presentera dina "fakta" som personliga erfarenheter och åsikter och inte som "fastställd "sanning". Om du ändå väljer att göra på det viset så får vackert svälja att det då kommer kraftiga och ifrågasättande reaktioner. Du kan dessutom inte bestämma att du i ett öppet forum för en diskussion med en enskild individ som enligt dig ingen annan ska blanda sig i, "öppet forum" säger allt... Vill du ta något enskilt så finns det pm som går ypperligt väl att bruka i det ändamålet. /Quarry. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 18:20 | |
![]() | Nä så menade jag inte Quarry . Men eftersom jag har skrivit på sekretess . Så tänker jag inte göra det . Ni får tolka det hur ni vill nu . Men jag står för det jag skrivit . Och tror forfarande att det nästa finns lika många otrogna tjejer . Jag tar gärna kritik det är jag van vid och tål det med . Jag brukar sticka ut på ont och gott . Men tycker tråden börjar spåra ut . Frågor ställs inte som de var ifrån början . Och då blir det lät man debattar vidare och kommer ur tråden , delvis mitt eget fel . Men tycker inte man ska hoppa på mig för det .Jag har inte anklagat någon här . Bara precis som ni sagt min åsikt . Så ni behöver inte reta upp er mera på mig nu . För jag vill inte svara igentligen mera nu på detta , det har framgått vad jag tycker . Och ni får ju skriva i forumet precis lika mycket som alla får . Men jag vill inte ni skriver mera till mig nu . Eftersom ni inte förstår mig . Då är det inte längre något att älta om . Även om jag tycker det är bra ni retar er än att ni inte retade er alls . Men tycker det räcker nu . Hoppas hellre vi möts i en Betamatch . Kram Annieel . Alla tycker olika. Men ni vet nu vad jag tycker och det räcker .*** | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 18:24 | |
![]() | Och statistiska undersökningar säger inte alltid sanningen. Annieel .Kram . | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-23 19:12 | |
![]() | Är det bara jag som blir oerhört frustrerad när Annieel inte förstår vad vi menar ? Jag gör ett sista tappert försök. Annieel: Mitt tips till dig är att läsa igenom våra inlägg igen. Sakta sakta..... Vad vi alla försöker förklara för dig är att felet du gjorde var att skriva att det verkligen ÄR på ett speciellt sätt utan en källanvisning som visar var du har fått din fakta ifrån. Hade du skrivit något i stil med: "Min personliga uppfattning är att förr var det fler män som var otrogna men idag är det lika många kvinnor" hade vi inte reagerat som vi gjort. Man kan inte utifrån egna erfarenheter och uppfattningar hävda att det är på ett bestämt sätt om man inte kan presentera varifrån man fått uppgifterna. Jag kan exempelvis inte hävda att danskar dricker mer öl på arbetstid än svenskar, även om det skulle vara min personliga uppfattning, utan att först kolla att det verkligen är på det viset. Hoppas du förstår skillnaden nu. Angående IQ när man spelar.....jag har 2300+ i ranking. Vad har du ? | |
| nicke_bagare | 2007-04-23 20:29 | |
![]() | lägg ner det här nu | |
| Quarry - Ej medlem längre | 2007-04-23 22:22 | |
![]() | *Baka, baka liten kaka... Det här kallas "jäsning" grabben ;P* | |
| Huzan | 2007-04-24 07:53 | |
![]() | väntar me spänning.. | |
| HumbleBug | 2007-04-24 08:53 | |
![]() | När man matar trollen får man skylla sig själv. . . ;) | |
| __Andreas__ - Ej medlem längre | 2007-04-24 09:03 | |
![]() | Det är nog en grav missuppfattning att anse sig vara påhoppad som person om någon annan inte delar ens åsikt, eller ifrågasätter den. För min del är jag besviken över att ingen bemött mig i tråden om namngivning, även om jag tolkar det som att ingen har några hållbara argument mot mig. Kramiz. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-25 00:24 | |
![]() | Statisktiska undersökningar går ofta att vrida och vända lite, så man får frågorna eller svaren som man vill. Är det däremot två frågor "Har du varit otrogen?" och "Är du man eller kvinna?" GÅR det inte att missläsa så till den milda grad... I övrigt håller jag med AnnikaP... orkar inte och skulle aldrig bli upprörd eller irriterad på dylikt. Antingen finns ingen uppgift eller så är den så hemlig att man inte ens kan säga 1650 kvinnor och 1490 män i undersökningan var otrogna. (män var ju färre än kvinnorna..?) Skulle dock aldrig lägga energi på något jag inte ens vet existerar... suck! Som sagt håller med AnnikaP | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-27 00:21 | |
![]() | nej, tjejer vad tror ni.... ska vi ta och "göra upp lite eld"??? | |
| Militärbyxa - Ej medlem längre | 2007-04-27 04:57 | |
![]() | Ta av er trosorna istället och va en lydig fru. | |
| snorklan | 2007-04-27 08:20 | |
![]() | Eller så kan du ta och blåsa upp dockan.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 12:08 | |
![]() | hehe, Snorklan.... | |