Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 42 |
| Inloggade | 93 |
Mobilspel
| Pågående | 19 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zekevarg | 2007-03-22 15:51 | |
![]() | Hahaha. Riktig nördvarning här,från 1a början. Någon eller några tycks ha lite bekymmer med självkänslan.Inte alltid så roligt att måsta stå utanför när andra har roligt.Buhuu | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-22 17:40 | |
![]() | Det kan också förhålla sig så att någon eller några är ena riktiga gråa möss och fegisar där ute i den "riktiga" världen. Och sedan när de kommer hem efter att ha blivit kuvade hela dagen slår de sig ner för att virtuellt sparka någon stackars sate i machospelet Betapet. Bekymmer med självkänslan... jorå, så att... ;-P | |
| poolbobbo | 2007-03-22 18:43 | |
![]() | asg... snälla gud eller odin, stäng ner denna tråd xD | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-22 18:47 | |
![]() | Odin ÄR väl en gud? ;-) | |
| werigo - Ej medlem längre | 2007-03-22 20:41 | |
![]() | Hohohaha Jag kissar på mig snart,måste intala mig att inte leta upp den här tråden. Somliga har det inte lätt,det var som jag trodde från 1a början. Själv har jag inga sådana problem, somlliga insinuerar det.Men nej,inte jag. Ha ett gott liv alla möss och människor | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-22 21:46 | |
![]() | Sparka uppåt och slicka nedåt är min paroll. Men hur tusan ska det bli nu...? Neka uppåt? Good night. Måste sova nu så jag orkar IRL-slicka i morgon. | |
| poolbobbo | 2007-03-23 16:09 | |
![]() | på tal om att slicka... hörde en bra historia, kanske kan bjuda på den som kompensation... det var en banan, en gurka och en snopp, som satt och jämförde vem det var som hade det värst... -bananen: Ja mig skalar de till roten -gurkan: hö skulle det vara nåt?? mig hackar, skivar strimlar de.. -snoppen: ni har det bra ni, mig kör de in i en grotta och dunkar mitt huvud i en vägg tills jag spyr.... xD au revoir | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-23 16:52 | |
![]() | he he he heeee he he!! :-)))) | |
| HumbleBug | 2007-03-24 17:48 | |
![]() | Känns det bättre nu när ni blir "nekade" och inte "sparkade"? | |
| bulimi - Ej medlem längre | 2007-03-24 19:38 | |
![]() | Gullig story,men hallååå,den e ju från stenåldern "typ".Har du inga nya? | |
| poolbobbo | 2007-03-24 23:17 | |
![]() | Moi??? he he he om du tycker den är från stenåldern, så kanske du har nåt nyare?? skriv gärna in en bra du.... formaktligen skakar av förväntan.. kram på sig.... kära du xD | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-25 03:51 | |
![]() | Det finns för j*vla många tuffingar här. Man får nästan lust att sp... neka skiten ur dem. | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-25 03:53 | |
![]() | *=blank bricka | |
| bulimi - Ej medlem längre | 2007-03-26 14:19 | |
![]() | Undrar om jag räknas som en tuffing nu????Ser att det finns de som kan svära så det osar. Lilla sköra vännen, nej,jag tänker inte bidra med någon historia.Men din är supergammal,en kommentar som alltid hörs om nån berättar.Beror väl på sällskapet iofs. Jag kan en hel del,men de är nog inte så lämpade för era öron,många tycks ha svårt för ett grövre språk här,så jag ska bespara er den smärtan och obehaget. Nu ska jag neka ett par dammtussar ur lägenheten. | |
| werigo - Ej medlem längre | 2007-03-27 11:13 | |
![]() | Way to go bulimi jag kunde inte hålla mig borta.Å jag behövde inte ångra mig heller. Kom osökt å tänka på en filmtitel "Nördarnas revanch". På nåt sätt kanns det passande här | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-03-27 11:28 | |
![]() | Ah! Så det är därför du återkommer gång på gång..... ;P | |
| Angeloflove | 2007-03-27 14:37 | |
![]() | Oooh... intrigerna tätnar. Vem ska bli först utnekad från denna tråd...? Missa inte fortsättningen! | |
| poolbobbo | 2007-03-27 20:20 | |
![]() | du e för go grönöga :D | |
| werigo - Ej medlem längre | 2007-03-28 23:19 | |
![]() | Nä,jag kan inte låta bli denna tråd trots allt.Filmtiteln kändes plötsligt än mer aktuell. Vad skönt att det inte är jag som "battlar". Låt denna såpa startad av någon vars psyke tydligen inte var så starkt fortsätta länge till.Kanske vi får ett sammanbrott vaddet lider. Mycket underhållande må jag säga. En spark i arslet på er alla från mig tills vidare | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-03-28 23:28 | |
![]() | Det finns ett gammalt ordspråk som också plötsligt känns väldigt aktuellt - Det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är dum, än att tala och bekräfta det... | |