Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ärtan Pärtan | 2008-12-23 02:37 | |
![]() | Ljus som är gjorda av bivax. Luktar så gott!! Waldorfskolor luktar ofta gott, för de luktar trägolv som har blivit skurade med grönsåpa kombinerat med lukten av bivax. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-12-23 03:23 | |
![]() | varmt blod.. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-23 03:30 | |
![]() | Jag berörs av nejlikans ljuva doft där den sitter på apelsinen och sprider sin doft i hus och hem. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-23 03:33 | |
![]() | Doften från mormors bak spred sig i huset. | |
| gnill | 2008-12-23 07:10 | |
![]() | Min sons vantar som luktar (rätt unket inser jag) av utelek kastar mig rakt tillbaka till min egen barndom. Tjärat snöre... mmm... har en rulle som jag luktar på ibland. Kaffe och rostat bröd doftar tidig morgon hos mormor. Bland parfymdofter går jag igång på Ylang Ylang och Bergamott. Dofter som jag inte tål är blåvitt diskmedel, en viss tantparfym och T-röd (alla för att de är förknippade med andra hemska luktupplevelser vid arbete i äldreomsorgen) | |
| milly25 | 2008-12-23 07:43 | |
![]() | Läkerol orginal påminner om min farfar som alltid hade ett paket i bröstfickan. | |
| grusplan | 2008-12-23 08:24 | |
![]() | Hahahaha hur ska man tolka den Basta????? | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 08:38 | |
![]() | farmor och farfars sommarstuga | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-23 08:53 | |
![]() | Jag avlider att Bastas inlägg :D | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-23 08:56 | |
![]() | Samma här UB. Men vad skönt det är med ett gapflabb:-)) | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-23 09:15 | |
![]() | kom att tänka på detta om bastas inlägg: tjuvtittat.se/wp-con...or sbak.jpg | |
| Maja G | 2008-12-23 09:24 | |
![]() | Vaniljdoft...Jag älskar tex hudlotion med en svag doft av vanilj! Men har ni hört att det har kommit en herrparfym som doftar hamburgare..? Eller en doftgran som luktar ny bil?? Vet inte om någon av dessa dofter tilltalar mig iaf... | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-23 09:26 | |
![]() | En man som luktar hamburgare? Då saknas ju bara lastbil, vadderad Scania-keps och 200 kilos övervikt! Den kommer sälja som smör! | |
| Maja G | 2008-12-23 09:28 | |
![]() | USCH! Jag kommer helt plötsligt tänka på en viss Anders då du säger lastbil, scaniakeps o 200 kg övervikt.. | |
| emmylicious | 2008-12-23 09:35 | |
![]() | Säger som snorklan "En parfym som ett gammalt ex använde, tyvärr vet jag inte vilken det är.. Doften får mitt hjärta att slå volter.. tanken på honom får inte hjärtat att göra samma sak dock =)" | |
| mrperfect | 2008-12-23 09:37 | |
![]() | Julhyacint älg hund kattfan tidning hallonland citrusfrukt överparfymerad sekreterare -...är några exempel på sådant jag brukar känna | |
| emmylicious | 2008-12-23 09:40 | |
![]() | blöt hund tycker jag om också :D ska julbada min vovve idag faktiskt. | |
| Satyra | 2008-12-23 09:59 | |
![]() | Måste börja med att berätta att jag är sådan att jag automatiskt och helst doftar på allt som kommer i min väg. Tar jag t.ex en sak i handen så drar jag den, utan att tänka på det, direkt mot näsan och insuper dess doft. Skulle nog inte tänkt på det själv ens om det inte vore för att andra påpekat det för mig - att jag gör så. Älskar doften av: Läder, tobak, tjära, doften som uppstår då man slipar trä, skogen under hösten, nybakat bröd. Sexuellt attraherande dofter: När andedräkten på en man doftar alkohol och/eller bakfylla och/eller vitlök! Jo, det är sant. :-O ;-) Lite lagom svettig hudyta. Huden när den soltorkar efter ett havsbad. Gillar doften av: Människa, då den är ren och/eller lätt svettig och helt oparfymerad. Havet Rökeri (fisk). Hundvalp Vanilj i små doser. Kaffe och en massa annat ... Gillar inte: Parfymer - allra helst de för kvinnor - eller överhuvudtaget människor som inte doftar människa. (Diskret tvåldoft funkar dock.) Mögel och en massa annat ... | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:00 | |
![]() | barrskog, jasmin, pelargon, våt sandig mark, myrmark, efter vårregnet, havet, bastu, kamfer, och som sagt, vissa parfymer är starkt kopplade till personer man mött. | |
| Mimikryp | 2008-12-23 15:48 | |
![]() | Älskar doften av regnblöt natur. Och jag tycker att det är ljuvligt att stoppa in näsan i pälsen på en katt (de flesta katter iaf). Tyvärr är jag superallergisk, så jag brukar försöka låta bli att snorta katt... I övrigt håller jag med om att tvätt som hängt ute och torkat doftar väldigt gott, likaså hundvalpar... :-) När det gäller parfym älskar jag (på män) Axe Africa. Och när det gäller mig själv är favoriten "Curious" av Britney Spears. | |