Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 767 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mysthique | 2007-06-09 06:45 | |
![]() | På nätet.. i ett av alla dessa textbaserade MMORPG's som jag fördriver alldeles för mycket tid med.. :P Men.. det fick mig att lämna sverige.. Vem skulle inte föredra vackra Holland?? =) | |
| ULLAbulla1 | 2007-06-09 22:32 | |
![]() | För 16 år sen på 8 glas i GBG. Håller än :) | |
| lolinonek | 2007-06-10 18:07 | |
![]() | Jag träffade min man genom match.com för drygt ett år sedan, trodde inte sånt där funkade men slängde mina sista pengar på ett medlemsskap och vips så började vi maila med varandra och när vi träffades visste vi båda två att vi var menade för varandra.Nu är vi gifta och fick en underbar dotter 31 maj. | |
| MissTuss | 2007-06-10 18:27 | |
![]() | jag träffade min sambo på lunarstorm för 4 år sen. han var efterhängsen och skrev hela tiden.. ville ju inte vara otrevlig, så jag svarade, men bara kort. frågade mina kompisar hur jag skulle göra för att bli av med honom på ett trevligt och artigt sätt. de hade inga föslag. och det var väl tur det =). Nu har vi skaffat oss en hund och letar villa. | |
| Miss_jk | 2007-06-11 08:20 | |
![]() | Träffade min sambo på nätet (Citysurf och Nattstad) för 3 1/2 år sedan. Han såg att jag var djurgårdare precis som han och så började vi skriva till varandra, sedan ringa och till sist träffas i samband med match. Nu har vi vart tillsammans i 3 1/2 år och förlovade i ett. =D | |
| polly_P | 2007-06-11 08:56 | |
![]() | gick i samma klass som hans polare och började hänga med deras gäng/band, blev först kär i en annan i bandet, men sen så föll jag för min sambo =) 3½år av kärlek | |
| Jonna-Lill | 2007-06-11 10:20 | |
![]() | Hm, jag är tydligen inte kvalificerad för att skriva här ännu... Får jobba på det och återkomma. :D | |
| CapeMilk | 2007-06-11 21:17 | |
![]() | Jag träffade mitt ex här, efter ett års spelande mot varandra. Var egentligen inte så intresserad eftersom hon bodde långt bort och hade ganska trist bild, men hon var rätt trevlig och så. Och sedan när vi sågs visade det sig att hon egentligen var supersnygg och sådär, så det small till direkt. Dock kom vi aldrig till någon lösning på avståndet, så det ebbade ut efter några månader.. Så varning för att spela mot mig om ni är söta och lustiga ;) | |
| falafelibröd | 2007-06-12 11:56 | |
![]() | Jag träffade min partner på ett ålderdomshem! Nåja, vi sommarjobbade där båda två (så nej han är inte över 60), jag kommer fortfarande ihåg första gången jag såg honom, på soffan i personalrummet. Jag var såld. Men han verkade inte bry sig om mig ett minsta, sen när sommaren var slut så åkte jag iväg till Schweiz, då vaknade han till liv. Så efter en månads kontakt på lunar och msn åkte jag hem till sverige öven en vecka. Vi sågs på krogen och det hettade till ordentligt. Jag sade upp mig från mitt jobb i Schweiz omedelbums (var riktigt nära böter för kontraktsbrott där ett tag) och flyttade hem. Nu har vi varit tillsammans i 2,5 år och förlovade i ca 1 år. | |
| Huzan | 2007-06-12 12:58 | |
![]() | på nätet, helgon. skulle bara ses å snacka som polare eftersom vi båda kommit ur rätt dåliga förhållanden, men d sa klick på en gång när vi sågs efter tre månaders snack över nätet, å nu har vi varit tillsammans 1 ½ år! | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-06-19 11:40 | |
![]() | Resten av Betapet är singlar eller? | |
| seas | 2007-06-19 12:32 | |
![]() | Många av oss är nog det. Många skriver nog inte på forumet. | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:20 | |
![]() | Sockerdricka jag är inte singel och jag är på betapet så det finns säkert fler som inte svarat *hoppas jag* Jag träffade min partner på nätet och det övergick till msn prat. Eftersom jag har lätt för att bli rastlös så skrev jag på skämt om han ville med ut och bygga en snögubbe och så svarade han ja. Så vi träffades men det blev inte någon snögubbe utan bara lite snöbollskrig tills vi blev utslängda ifrån parken när det skulle låsas för kvällen. | |
| Hagelbössan - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:23 | |
![]() | Mål i rörelse är alltid svårare att träffa så man ska jaga där det råder lugn atmosfär. | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:29 | |
![]() | Det kommer upp någon gång, tycker det är lättare när det inte är så bestämt ifrån första början | |
| Ordaren - Ej medlem längre | 2007-06-21 21:35 | |
![]() | Vi spelade (spelar) tennis båda två i samma klubb. | |
| Taka | 2007-10-20 18:56 | |
![]() | jag får återkomma så får vi se vad som händer ;) | |
| LL Cool Gay - Ej medlem längre | 2007-10-20 19:04 | |
![]() | Har varit aktiv flera år på denna sida och småpratat med min ros - som även han har varit aktiv. men i Juli så valde vi att träffa varandra, det klickade kan jag säga:). Jag bor numer hos snuttegubben, vi har samma säng där vi xxxx *hehe* och har liknande musiksmak, muu på dig socker. | |
| Gentiana | 2007-10-20 19:49 | |
![]() | I en taxi, han körde, jag åkte med...åker fortfarande, efter åtta år... | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-20 20:35 | |
![]() | Adam, du är rolig men, hm... | |