Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 818

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hungerstrejk2009-01-09 12:38
Antal inlägg: 524

Sierra savoy hette hotellet tror jag

ewaleena - Ej medlem längre2009-01-09 13:06
Antal inlägg: 1977

Jag vill bort NU!!!
Desperat och funderar på att ta en till London för 218:- enkel.. hotell fanns från 384:-/natt... så kan man vara borta tills kapitalet är slut.. :)

trashone - Ej medlem längre2009-01-09 13:10
Antal inlägg: 18678

Ta tåget hit, här finns god mat, galna folk och ja minizoo ;)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-09 13:21
Antal inlägg: 5000

då vi bara varit två som åkt,har vi alltid tagit sista minuten=)det har blivit super varenda gång!de brukar ta hänsyn till ålder så är man ung så brukar hamna på ställen där det är lite mer livat & ungdommar!
Vi tog sista min till Mallorca i Maj 1 V,den resan gick på 2100 inkl flyg,hotell & transfer till å från hotellet!sedan betalade vi om det var kanske 80 kr ?för att få mat på flyget.PÅ mallis kan vädret vara rätt ovisst,men är ett bra ställe att ta sista min till eftersom det är så turistat så finns de knappt ngt skabbigt avslägset ställe att hamna på!vill man ha ett mer solsäkert alternativ om man vill resa de närmsta månaderna med tanke på säsong,OCH till ett bra pris,så kan man åka till Gran Canaria,som har ca 3 regndagar per år!har varit där sex gånger varav en gång var en sista min=)det är samma sak där,finns knappt skabbiga ställen elr avlägsna!vi fick
1 V på Gran Canaria,med flyg,hotell,transfer & mat för 2200 kr
Är man ung & vill ha ett rrrriktigt party ställe så är ju Cypern/ayanapa ett bra ställe! vi tog en sist min dit för lite över 2 år sedan,vi hamnada mitt i centrum i ayanapa,2 veckor,med flyg,transfer,hotell & mat för 2600!!
Cypern i all ära,väldigt vackert där!men det är ngt speciellt med Spaninen,,,den äkta Mallis-lovern som jag är,,,där efter kommer nog Gran Canaria
Sedan finns det ju ooootrligt vackra ställen med super shopping som tex brasilien & thailand,men då stiger ju priserna ganska bra även om det är en sista min,men då är det ju väldigt billit att leva där=)
Ett tips innan ni åker!är att skaffa ett kort du visar upp ifall du blir sjuk å måste ha vård,har du inte det kan det bli rätt dyrt!jag tror det var hos F-Kassan vi fixade det kortet.
Vi hade med oss 3500 kr var att leva på då vi var till Mallis,samma på Gran Canaria å det klarade vi oss bra på!
vi hade ca 6000 kr var då vi åkte till Cypern
Hoppas ni får det trevligt iaf,vart ni än må hamna*s*
Själva ska vi nog ta en sista min till Gran Canaria i sltet av februari!

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-09 13:22

vill bara tillägga att högsäsongen på Mallorca börjar i maj

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-09 13:24

..och har alltid haft eget rum med dusch & toalett..

ewaleena - Ej medlem längre2009-01-09 13:26
Antal inlägg: 1977

*kollar på sj´s hemsida men Trash finns inte som station, ännu * :D

trashone - Ej medlem längre2009-01-09 13:26
Antal inlägg: 18678

Va, min röv som är stor nog att täcka halva västsverige... nu blir jag besviken ;)

Cajsa-Stina2009-01-09 14:57
Antal inlägg: 3154

Då har du väl satt ner röven på en väldigt liten karta, trash..:)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?