Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| missyTessy | 2010-05-15 19:57 | |
![]() | Det e sjukt störande med såna som har tics. Ja jag vet att de inte kan hjälpa de, men ändå sjukt störande. En kompis till mig vinklar ner huvudet, spärrar upp ögonen och liksom tittar upp mot taket. Ibland skakar han till med huvet samtidigt. Det är skitjobbigt att prata med en sån som gör så. Eller när han gör konstiga ljud. Jag vet att han inte gör de med vilje | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-05-15 20:24 | |
![]() | Min tjej är supoersöt, direkt efter att hon har låst ytterdörren om sig måste hon ta i handtaget för att kolla att det verkligen är låst. :) | |
| _-Rob-_ - Ej medlem längre | 2010-05-15 20:26 | |
![]() | Källargubben, det gör faktiskt jag också. Better safe than sorry. :-) | |
| lolinonek | 2010-05-15 22:26 | |
![]() | Jag röker ofta halva cigaretter och då måste jag kontrollera noga att den är släckt innan jag stoppar den i paketet igen, jag är livrädd för att det skall börja brinna. | |
| emmylicious | 2010-05-15 22:34 | |
![]() | Jag säger "lala" en gång i telefonen medans signalerna går fram, eller innan jag svarar om någon ringer. för att testa rösten. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-15 22:40 | |
![]() | Plocka undan efter andra. jag vet att jag hållit undan..men jag bara måste. | |
| erik0101 | 2010-05-15 23:07 | |
![]() | haha emmy! | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-05-15 23:44 | |
![]() | Måste spela tvspel 19 timmar om dagen. | |
| slånbär | 2010-05-16 00:11 | |
![]() | Helt underbart att höra alla stollar och vilka grejer ni har för er. Jag känner mig ju jättenormal jämfört men vissa. Jag lider bara av den vanliga kollanojan som dom flesta verkar göra. Ni vet-stängde jag spisen,har jag biljetten med mig osv. Jag höll faktiskt på att bränna upp huset för flera år sedan när jag skulle baka och hade en plåt på spisen för jäsning, satte på ugnen och gick ut med hundarna. När jag kom in hade ungarna precis slängt en rykande plåt i vasken och spolat vatten på den- jag hade satt på stora plattan istället för ugnen så handduken på plåten tog eld. Tur att mina ungar då 8 och 10 var så rådiga att dom kände att det luktade bränt och kunde rädda det hela. Jag skämdes som fan och var riktigt uppjagad efter det. Tur att jag inte var ute så länge men ändå. Efter det kollar jag alltid jävligt noga. | |