Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 21:45 | |
![]() | Nä, det har du rätt i. | |
| REDLINEROOKZ - Ej medlem längre | 2007-07-08 21:54 | |
![]() | Åkte till skansen 6 på morgonen på mors dag o plockade blommor | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-07-09 04:54 | |
![]() | Haha jag blev väckt för en dryg halvtimme sen av en killkompis som skulle ha kommit hem med Ålandsbåten i gårkväll vid 19,00.. Han hade nyss vaknat, utan väska och var på väg till Åland igen:S Han måste har vart duktigt packad och hade "försovit" sig lite.. Väcker dom inte fyllesvinen? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-09 07:54 | |
![]() | stod och väntade på taxi utanför krog vid stängningsdax och mådde kanon, fick syn på en skitfin tjej och ställde mig nästipp mot nästipp framför henne tyst tills hon backade och undrade vad fa.. jag höll på med, log svarade lungt: - om du smakar lika gott som du luktar kan jag slicka upp dig i brygga här och nu!! fick en örfil, svarade med ett leende och ett markerat sniff i luften. det var flera år sen, mötte henne igen för 2 veckor sedan och det visade sig vi har massa gemensamt och börjar tycka om varandra mer och mer, världen är liten.... men hon gillar inte bli kallad "bryggan" | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-09 08:00 | |
![]() | borrade hål in till grannen för att kolla om jag inte kunde få koppla upp mig på hans router. | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-07-09 08:38 | |
![]() | Hmm en polare var så full så han pissade på väggen i hallen, trodde det var toan! :-D Gissa om han sambo var förbannad hahaha! | |
| Dripknot | 2007-07-09 11:47 | |
![]() | Haha vad patetiska ni är som sitter och skryter om era dumheter i fyllan! Fy f*n så omoget! | |
| Dripknot | 2007-07-09 11:48 | |
![]() | Det finns inte ett j*vla skit som är roligt eller bra med alkohol! Ni är varken roliga eller underhållande i era fyllerier... Bara otroligt barnsliga! Att behöva sitta och skryta om sina fylledumheter är bara ett sorgligt bevis på att fortfarande behöva hävda sig. Tragiskt! | |
| Brittson | 2007-07-09 11:49 | |
![]() | Men väx upp... du är omognare! Stjärnstopp kokoplex! | |
| Dripknot | 2007-07-09 11:50 | |
![]() | Brittson: Ja och du känner mig så pass väl att du har rätt att anse så... Jaja.. Men jag har iaf inget behov av att skryta om vilka dumheter jag hittat på i fyllan. Tycker bara att det är patetiskt! | |
| Brittson | 2007-07-09 12:21 | |
![]() | Beklagar att det inte var uppenbart att jag bara fånade mig och inte var seriös någonstans. Däremot tycks du ha ett behov att att trycka ner andra för att visa hur bra du själv är. Du har uppenbarligen ett stort behov av att hävda dig själv, på andras bekostnad dessutom. Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tycker att det är roligt att läsa om knäppa saker som andra gjort och vill därför bjuda på det jag har att komma med i gengäld. Jag tror att de flesta som skriver här gör det för att glädja andra med sina historier och inte för att skryta. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-07-09 12:23 | |
![]() | Dripknot: Men det är ju just det som är poängen. Tror DU att du känner alla i den här tråden så väl? Är det möjligt att framföra sin åsikt utan att använda sig av personangrepp kanske? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-07-09 12:27 | |
![]() | För övrigt är det väl lätt att tolka saker med alkohol som tragiska, men den här tråden är väl mer tragikomisk isf. Inte nåt ont som inte för nåt gott med sig. För hur många av er trodde att er lilla våta fadäs skulle glädja främmande medmänniskor på en alfapetssajt någon gång i framtiden... ;o) | |
| Brittson | 2007-07-09 12:44 | |
![]() | Precis! Och den som inte blir glad av dessa små historier slipper läsa dem! | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-07-09 13:44 | |
![]() | haha låter som en fyllediskution! | |
| Sporten1 - Ej medlem längre | 2007-07-09 14:09 | |
![]() | Dansade naken i sunnybeach 06 inför 300pers. Dock inte pinsamt för att jag vann hela stripptävlingen och hyllades rejält | |
| snorklan | 2007-07-09 14:21 | |
![]() | Själv har jag aaaldrig gjort bort mig på fyllan =) Men jag är rätt ledsen för att jag missade kompisens bedrifter i helgen.. Hade vart kul att se henne kämpa sig svettig för att komma upp för kattrappan (utan att ta sig förbi första steget) för att hon var för full för att lyckas låsa upp porten =) | |
| snorklan | 2007-07-09 14:32 | |
![]() | Btw.. Hur kommer det sig att icke-alkoholnyttjande människor ofta är så bittra över att folk dricker? Den här tråden skulle lika gärna kunna handla om knasiga saker folk ställt till med på nyktran (tror nog att många skulle kunna kontra med värre pinsamheter som skett när de inte vart påverkade) och då skulle du väl inte gnälla Dripknot? Till saken hör att det skulle inte vi som nyttjar alkohol heller göra.. Så låt oss dricka det vi vill när vi vill det (och möjligen bete oss som fån på kuppen) så låter vi dig vara nykter ifred i alla dina dagar.. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-09 14:46 | |
![]() | Tja, själv har jag ju "spolat kröken" sedan en längre tid tillbaka, beroende på att jag är "allergisk" mot detta berusningsmedel. Dock skulle det aldrig falla mig in att racka ner på andra som fortfarande nyttjar alkohol. Visst följer mycken tragik i alkoholens spår, men även mycken glädje. Och jag tycker att "fyllestories" är roliga, även om de kanske inte var fullt så roliga när de inträffade. ;-) Så drick på, gott folk! Men se upp med "Alkodemonen" (ett råd i all välmening från en som stirrat denne demon i vitögat). | |
| sakoline | 2007-07-09 15:00 | |
![]() | Ingen som kan berätta något roligt de gjort när de tagit någon kul drog någon gång? | |