Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nicke_bagare | 2007-09-20 05:30 | |
![]() | hagwall du e en klok man,detta skall jag lägga på minnet | |
| Die Machine - Ej medlem längre | 2007-09-20 06:13 | |
![]() | Jag skulle vilja var en snäll häst och passa, men jag minns i betas gryning när den här sajten var betydligt svajigare och även övervakare fortsatte att spela fast det var uppenbart att det handlade om laggning. Alltså tänkte jag: om de här figurerna, som rimligtvis borde sätta den moraliska agendan, tyckte att det var i sin ordning att maximera sina poäng på ohederligt vis¨så gör även jag det. Men under orankat turneringsspel träder den ljusklädde golfspelaren i mig fram. Då passar jag, och fyrar av ett bländvitt och självnöjt leende när min motspelare återvänder. | |
| stefanf | 2007-09-20 07:41 | |
![]() | så behändigt att hänvisa till en svunnen tid och andra människor som SÅ satte den sk. "moraliska agendan"... =) Nyhetsmeddelande: Det är helt vanliga människor som är övervakare, de är i allmänhet glada typer som har valt/fått möjlighet att hjälpa till lite med olika uppgifter för att spelandet ska bli trevligt för alla. I "betas gryning" var det sannolikt många av dom som inte hade reflekterat över det här. Men man väljer givetvis _själv_ hur man vill vinna. Det finns inga lagar mot att försöka vinna till varje pris. Óm man ändå har valt att prioritera poäng och rejt framför fair play tycker jag gott man kan stå för det i stället för att skylla på någon annan.. ;) | |
| stefanf | 2007-09-20 07:42 | |
![]() | som DÅ satte... ska det stå | |