Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 88 |
Mobilspel
| Pågående | 19 815 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2007-09-30 01:16 | |
![]() | "Don't piss down my back and tell me it's raining." -Clintan | |
| Lövroth | 2007-09-30 10:04 | |
![]() | "Invalido" sällskapsresan | |
| Zmul | 2007-09-30 12:41 | |
![]() | throw it in the fire... no the rings is mine.. for frodo och den klassiska my friend you bow for no one fån sagan om ringen | |
| goatie | 2007-10-04 17:35 | |
![]() | "I´ve gone.. and done it again" - Seven | |
| Stepe543 | 2007-10-05 10:00 | |
![]() | men snälla....är det ingen som minns Sällskapsresan: Sven Melander: "Man var ju nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sig! | |
| R-M | 2007-10-05 10:24 | |
![]() | Klockren Stepe543 :) | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-10-05 10:30 | |
![]() | "go ahead, make my day" | |
| mobbad gädda | 2007-10-06 17:14 | |
![]() | gary oldman (leon).." I ain´t got time for this mickey mouse bullshit!" | |
| LeBanner | 2007-10-08 00:55 | |
![]() | Sunes Sommar, när ett amerikanskt basketlag frågar vad svenskar kallar chokladbollar: - What do you call those? - We call them Nigg, ni, nooo, no, no. We call them Wi-wienerbröd. Wiener broads... | |
| mobbad gädda | 2007-10-08 16:07 | |
![]() | du glömde juh:P - What do you call those? - We call them Nigg, ni, nooo, no, no. We call them Wi-wienerbröd. Wiener broads... - No you don´t.. | |
| kartoffel | 2007-10-08 16:35 | |
![]() | Absolut bästa filmrepliken och tillika bästa scen som felciterats till förbannelse. www.youtube.com/watc...Qc US4chhc4 | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2007-10-10 00:28 | |
![]() | Thomas: How can you be a nymphomaniac and never had sex? Isabelle: I'm choosy. Thomas: How long were you a nun? Isabelle: Fifteen years. Thomas: That's a long time. Isabelle: When I make mistakes they tend to be big ones. Två dialoger från Hal Hartleys ganska tomma men roliga Amateur. Kanske inte de absolut bästa replikerna men såna som man kan ha nytta av i vardagen ibland. | |
| falafelibröd | 2007-10-21 12:40 | |
![]() | "Han har käkat dynamit, han exploderar för fan!!" | |
| kermis | 2007-10-21 15:26 | |
![]() | Kanske inte den coolaste eller mest klassiska, men den fick mig att helt ändra inställning till mitt liv, när jag dessutom behövde det som bäst. Min vinnare, helt enkelt: Slutrepliken i Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events... För de som inte sett den citerar jag inte vad som sägs eftersom det är hela poängen med filmen. :) | |
| Dyslekso | 2007-10-21 18:13 | |
![]() | Funderar på vilken krigsfilm det är där en soldat sitter på knä vid sidan om en fallen vapenbroder, sträcker armarna mot skyn och ropar "Why?" och en annan snubbe springer fram, sätter sig mitt emot i samma pose och vrålar "Why not?". Plutonen? | |
| suss_69 | 2007-10-22 15:33 | |
![]() | "I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her." Notting Hill | |
| singelmalt | 2007-10-22 16:22 | |
![]() | SHOW ME THE MONEY!! | |
| Pim_ | 2007-10-22 17:26 | |
![]() | "all work and no play makes Jack a dull boy" The Shining "Hey, it's a kind of magic" Highlander "Supergreen" The Fifth Element | |
| Solvind - Ej medlem längre | 2007-10-23 02:58 | |
![]() | "If you were me, you'd be good-lookin'." (Buddy i Six-String Samurai) | |
| Entragian - Ej medlem längre | 2007-10-23 14:28 | |
![]() | What does Marcellus Wallace look like? Brett: What? Jules: What country you from? Brett: What? Jules: What ain't no country I ever heard of! They speak English in What? Brett: What? Jules: ENGLISH, MOTHERFUCKER! DO-YOU-SPEAK-IT? Brett: Yes! Jules: Then you know what I'm saying! Brett: Yes! Jules: Describe what Marcellus Wallace looks like! Brett: What, I-? Jules: [pointing his gun] Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time. Brett: He's b-b-black... Jules: Go on. Brett: He's bald... Jules: Does he look like a bitch? Brett: What? [Jules shoots Brett in shoulder] Jules: DOES HE LOOK LIKE A BITCH? Brett: No! Jules: Then why you try to fuck him like a bitch, Brett? Brett: I didn't. Jules: Yes you did. Yes you did, Brett. You tried to fuck him. And Marcellus Wallace don't like to be fucked by anybody, except Mrs. Wallace. | |