Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 20 103 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Flisan2865 | 2008-03-27 10:17 | |
![]() | Jag har hållt uppe i en månad nu (har varit storrökare),,, snusar lite då och då ,, jag har haft turen att inte behöva känna röklust,, tycker bara att det luktar illa, min pojkvän röker och det enda som stör mig är hans röklukt,,, har klarat mig från att varra röksugen själv... Lycka till alla Ni som ska sluta röka..... det går. | |
| Miss_jk | 2008-03-27 10:20 | |
![]() | Jag kan dela med mig av mitt tips (som jag även tipsade om i sluta-snusa-tråden), nämligen det som alla tror är det sämsta: Dra ner på rökningen. Jag slutade att röka helt på jobbet till en början, och det lyckades jag med direkt eftersom jag visste att det väntade en cigarett direkt efter. Då pallar man. Sedan slutade jag med den också och rökte först när jag kom hem. Nu röker jag den första (förutom morgonciggen) efter middagen och jag är inte ens röksugen på dagarna längre. Så, från ett paket om dagen till tre cigg om dagen är väl helt okej. Visst, det tar lite längre tid, men jag lyckas verkligen inte vara utan helt och hållet från början. | |
| -sia- - Ej medlem längre | 2008-03-27 10:22 | |
![]() | Har rökt i många år, försökt sluta flera gånger men kommer alltid tillbaks hela tiden tills okt 07 då gjorde jag min operation så man inte fick röka dagen innan så jag fick stå ut med det i en dag utan cigg, efter operation så stannade jag i sjukhuset i 2 dagar så jag orkade knappt gå ut och röka. Efter 3 dagar utan cigg så var jag inte alls röksugen så jag tänkte, lika bra o sluta, sen dess har jag inte rökt sen i okt 2007, rekord för mig nu utan cigg, brukar alltid börja igen under efter 2-3 veckor men inte härgången, kommer aldrig röka igen har jag bestämt mig, man slösar ju massor pengar på cigg ju =). Det är INTE lätt men man slutar LÄTT om man har stryka. | |
| kwilan | 2008-03-27 10:27 | |
![]() | Jag har varit snusfri i 13 veckor nu! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-27 15:53 | |
![]() | R-M. hur går det? *håller tummarna* | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-03-30 00:16 | |
![]() | Slutade att röka under 1 år Aldrig mer! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-30 00:21 | |
![]() | Själv funderar jag på att börja röka nån gång. Har hört att tobaksindustrin börjat försöka få cancern ur cigaretterna. Och att vara rökare är ju en speciell subkultur med särskilda ritualer och liknande som man inte kan förstå utan att ha varit rökare, vilket jag aldrig varit. | |
| creamie | 2008-03-30 00:25 | |
![]() | lilla söta e solu cancern har aldrig varit i ciggisarna. och nej, börja inte röka, det är oattraktivt | |
| SweetieseN | 2008-03-30 00:34 | |
![]() | Slutade för ca 18 mån sen *stolt* bara sådär faktiskt =) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-30 00:38 | |
![]() | det ska du vara SweetieseN..stolt alltså;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-30 00:39 | |
![]() | okidoki låter bli att börja röka då :P är rätt foglig ;P | |
| creamie | 2008-03-30 00:56 | |
![]() | maha :) | |
| DennisPlz | 2008-03-30 01:06 | |
![]() | E Solu, tillbaks till amfetaminet istället där du hör hemma. Tobak är inget för dig. | |