Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade16
Mobilspel
Pågående20 000

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Basta - Ej medlem längre2007-11-23 00:37
Antal inlägg: 3528

Kära Rasko, jag slängde bara ur mig en tanke det var inte meningen att du skulle känna dig träffad. Om du nu tror att jag ser hur du står framför spegeln och ser ut som en filmgangster så ber jag om ursäkt. Det jag ville säga var att många unga osäkra pojkar övar upp sin tuffhet i sin ensamhet.

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 00:37
Antal inlägg: 16

Vulcan, ointresserad var ett väldigt passande ord i flera avseenden!

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 00:39

Basta, om du inte syftade på mig eller moet så behövde du inte skriva i denna tråd! Skapa en egen där du delar med dig av din självbiografi, menar synpunkter!

Nemi2007-11-23 00:42
Antal inlägg: 5952

Rasko84: alla övervakare agerar utifrån samma regelverk. Vi är rätt luttrade och vana och erfarna att bedöma saker. Vi vet vad vi gör.
Att du tror att du vet saker bättre än oss och att du påstår att vi inte reagerar och är ointresserade får stå för dig. Vi har inte påstått något sådant.

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 00:43

Nemi, så du påstår att övervakare inte kan göra fel bara för att dem har den titeln? OK!

Basta - Ej medlem längre2007-11-23 00:43

Nu måste jag nog göra nägon besviken.

Tråden handlade vad jag förstod om kränkningar och ingenting annat. Jag ber om ursäkt om jag har missuppfattat ämnet.

Nemi2007-11-23 00:43
Antal inlägg: 5952

Rasko84: Sen när äger du denna tråd och kan besluta om vem som får skriva vad i den?
Aldrig.

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 00:45

Ok, my bad, sorry basta, missuppfattade dig!

Basta - Ej medlem längre2007-11-23 00:49

Kramar till dig alltid, Rasko84

Kasta_Sten - Ej medlem längre2007-11-23 01:08
Antal inlägg: 557

de moet säger i chattet är ju bara på skoj, jag fattar inte varför ni överreagerar, och han har absolut inte peakat nån för övervikt eller kön osv.

-JK-2007-11-23 01:09
Antal inlägg: 409

O maj gadd *pratar sandlådenivå*

Nej, men allvarligt (GreatSerbia aka Rasko84), vet mycket väl att mitt inlägg var ett svar på din märkliga attack på Zizzi och det var därför jag la mig i. Om jag INTE velat lägga mig i så hade jag ju inte skrivit nåt, eller hur? ;->

Det snackades en hel del i mainchatten och jag satt och spelade och ströläste då och då. När nån skriver "ännu en bitsk gam" och "plocka den hönan" och refererar till mitt inlägg så finns det inte en chans i världen att det kan tolkas vänligt. Ett jävla sätt är vad det är!

Jag är glad att övervakarna reagerade, jag hade blivit väldigt besviken ifall de inte gjort det.

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 01:20

JK, ge mig copy/pasten där JAG kallade dig "en bitsk gam" lr "plockad höna" eller be om ursäkt!

Kasta_Sten - Ej medlem längre2007-11-23 01:22
Antal inlägg: 557

det var moet som skrev det..

Rasko84 - Ej medlem längre2007-11-23 01:23

Hoppas dock att det känns bra att du fick en skön person utkickad, som bara skojade och inte menade något illa.

systerrebell2007-11-23 03:14
Antal inlägg: 427

Det tråkigaste jag råkat ut för var nog två motspelare (i samma spel) som började yra om hur mycket jag kunde tänkas ta betalt för en natt, att alla kvinnor är "äckliga horor, tre hål och totalt blåsta" och skröt sinsemellan om hur billigt de köpt kvinnor. Gissningsvis två 14-åriga killar (eller, för all del, det finns väl fullvuxna män som inte är mer mogna också) vars kvinnosyn fastnat någonstans på medeltiden. Det är faktiskt lite fascinerande vilket behov den typen verkar ha av att få kasta sina murkna värderingar i ansiktet på kvinnor.

-JK-2007-11-23 08:44
Antal inlägg: 409

Jag kanske är gammalmodig, men skoj för mig är inte att raljera över andra människor i mainchatten. "Nu har en snorvalp svarat, dräp det lilla krypet" skulle kunna vara en motsvarighet av det din vän skrev. Hur trevligt och humoristiskt låter det..? Det är trist när vissa inte verkar inse när de går över gränserna utan med en enfaldigs envishet hävdar sin oskuldsfullhet. Dessutom: det var inte jag som fick din polare utkickad, det var han själv som såg till den saken.

vulcan2007-11-23 09:33
Antal inlägg: 7666

Kasta_Sten: Jag talar om vad den person som låg bakom nicket Moet har ägnat sig åt här genom åren. Det har vi till skillnad från dig god koll på från övervakarna. Och när du pratar om överreaktion så visar du bara att du själv har problem med att förstå och acceptera nivån här inne. Man kallar inte folk man inte känner och vet uppskattar sånt för "bitska gamar" eller säger att man ska "plocka dem" - Även om du tycker det är löjligt att reagera på sånt så har många andra en rakt motsatt uppfattning och vi lägger nivån där så många som möjligt ska trivas och tycka att klimatet är trevligt. Det är bara att acceptera för samtliga spelare och är inte ett ämne som det lönar sig att diskutera. Sen får man tycka att övervakarna är diktatoriska och löjliga. Passar inte galoscherna så är det bara att koda ihop en egen spelsida där det är fritt fram att vräka ur sig "roliga" förolämpningar och könsord till höger och vänster och se hur många besökare man får. Lycka till!

Silverin - Ej medlem längre2007-11-23 10:06
Antal inlägg: 1760

Med 20 olika konton räknar man väl med att bli avstängd (?!) = något slags behov av att provocera.

Om man nu hittat en polare med samma humor som en själv o anser att det är en rättighet att få "skoja" friskt med denna så vore det ju frid o fröjd. Om det inte var för att man inte tycker skämten kommer till sin rätta om man inte ser till att dra in en (oskyldig) 3e person o att det roliga i det hela är att göra detta till ett allmänt skådespel.
Har man behov utav att göra sig putslustig över andra är mitt tips att lägga till varandra på MSN o låta kommentarerna hagla fritt. Fast det skulle väl visa sig vara för trist i längden. Ingen publik...

Poängplockning ska ske på spelplanen - inte på andras bekostnad!

mamman - Ej medlem längre2007-11-23 10:15
Antal inlägg: 6379

Hmmm... silverin: lite sådär tänkte jag också.... VARFÖR 20 konton???
Har mn redan sett till att fixa så många konton måste man väl räkna ut att man blir kickad, annars vore det meningslöst....

JA, det var detsamma nu, men jag kan inte riktigt förstå hur man kan tycka det är kul att jävlas med andra (även om en tredje person kan vara vem som helst som tar åt sig)... Jag älska ironi, men i de fall jag skriver något här är det mest mej själv jag jävlas med (eftersom jag är något bättre än genomsnittet:-))

ImHot - Ej medlem längre2007-11-23 14:26
Antal inlägg: 10

Jag menade 20 mail konton. Igår blev jag kickad för att jag spammade. Skrev R står för rolig, A står för A... osv. Gjorde så med mitt namn. Blev kickad pga spam, fastän en annan person gjorde exakt samma sak innan mig och jag "hängde på" blev jag kickad men inte denna person.

Innan fick jag också veta att denna övervakare hade gått runt och frågat folk ifall jag hade varit taskig mot dem så han skulle ha en anledning att kicka ut mig. Tror ni övervakare inte på mig så kan jag bevisa det!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?