Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-25 19:21 | |
![]() | Det är ju redan gjort i ca 27 trådar eller hur? =) JAg tycker nog att Eddie har rätt i att folk med solbrillor är skumma.. sepciellt när det är mitt i vintern.. :) | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-11-25 19:39 | |
![]() | HA HA! :-)) | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-11-26 07:59 | |
![]() | Nu tycker ja att du va orättvis myran :) | |
| Gentiana | 2007-11-26 14:24 | |
![]() | Det är fusk att ha över 2000 i ranking. Sådär, då var det klarlagt. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-26 15:01 | |
![]() | I'm a cheater... finally! Hardworking woman. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-26 15:06 | |
![]() | Jag tycker dom som skriver sepciellt är skumma | |
| fuego | 2007-11-27 15:03 | |
![]() | Inte skulle jag mistänka nån för fusk när det rullas ett par ggr, vissa har det som specialitet. mera skumt är det när en högrankad,rutinerad spelare startar ett spel i normal tempo.. Men Mick E; behövde du reagera så starkt..? Hur det med dig utanför Batavärlden?? Kör aldrig för fort? alltid haft cykelljus när lagen föreskriver så?, aldrig köpt/såld svarta tjänster?alltid nämnd minsta lilla fel när du sålde en bil? Dina avdrag för resor till jobb innehåller inte några dagar då du var sjuk o inte reste? inga privata mil under tjänsteresor eller med företagsbilen? Möjligtvis är du helt clean , grattis, anmäl dig omedelbart till F. Reinfeldt; det perfekta statsrådet ! Mer sannolikt är att du, liksom jag och nog de flesta människor, bryter mot lagar o förordningar samt rör dig i gråzoner oftare än du tror ( ursäkta om jag har fel ) Att fusk på beta förekommer är jag helt säker på, varför skulle människor plötsligt bli helt ärliga när de sitter bakom skärmen, så din motspelares fråga är aningen fräck men kanske inte helt obefogad..( det sista är då inte pers. till dig, men i allmänhet) | |
| vulcan | 2007-11-27 15:30 | |
![]() | Man ska utgå från att folk fuskar alltså? Jag tycker annars att din jämförelse haltar. Ungefär som om en person som bott och jobbat innanför tullarna hela sitt liv reagerar mot att någon drar av 7 mil jobbresa enkel väg: Va? Så långt kan man väl inte ha till jobbet? Och så mycket tid kan man väl inte tjäna när det aldrig är längre bort än 10 minuter til närmaste T-bana! Micks motståndare fräckhet bottnade ju lika mycket i aningslös dumhet. Det var inget som helst konstigt med nån av de två rullningar han lade i den aktuella matchen - bara den gamla vanliga visan att man tror att ens egna begränsningar också måste gälla för andra. Om en högrankad spelare startar ett spel i normaltempo så kan det t ex vara jag eller nån annan IRL-spelare som vill träna inför tävling med normal tävlingsbetänketid. Varför det skulle vara något skumt begriper jag inte. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-11-27 20:53 | |
![]() | Håller med Vulcan igen, kunde inte sagt det bättre själv. | |