Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ledningen - Ej medlem längre | 2007-12-19 20:28 | |
![]() | Jag vet inte om jag ska kalla det snålhet men det händer titt som tätt att jag går in på lokala pizzeriorna och tar med mig kvarlämnad mat hem. | |
| skogstorparn | 2007-12-19 20:39 | |
![]() | detta kaffefilter som du först bryggt ditt morgonkaffe med,och sedan andvänt för att slippa spola på toaletten,vill man verkligen ha det som munskydd? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-19 20:41 | |
![]() | Genom att följa temperances exempel återanvänder jag även mitt kaffe. :S | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-12-19 20:48 | |
![]() | Man brygger sitt morgonkaffe i vanlig ordning, sen nyttjar man den sunkiga insidan för sina toalettbestyr. Om man sedan vränger filtret ut och in har man ett fullgott munskydd. | |
| Marenda - Ej medlem längre | 2007-12-19 22:44 | |
![]() | Min mamma tvättar sina begagnade Wettextrasor i tvättmaskinen och använder dem tills de faller sönder. | |
| skogstorparn | 2007-12-19 22:55 | |
![]() | när jag var hos min moster å hennes gubbe på sommarloven,fick jag inte ringa hem förrän efter kl 6 på kvällen,för då var det lägre taxa... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-19 23:20 | |
![]() | Den här är också lite rolig :) docsigma2000: jesus christ man docsigma2000: my son is sooooooo dead c8info: Why? docsigma2000: hes been looking at internet web sites in fucking EUROPE docsigma2000: HE IS SURFING LONG DISTANCE docsigma2000: our fucking phone bill is gonna be nuts c8info: Ooh, this is bad. Surfing long distance adds an extra $69.99 to your bill per hour. docsigma2000: ...!!!!!! FUCK FUCK FUCK docsigma2000: is there some plan we can sign up for??? docsigma2000: cuz theres some cool stuff in europe, but i dun wanna pauy that much c8info: Sorry, no. There is no plan. you'll have to live with it. docsigma2000: o well, i ccan live without europe intenet sites. docsigma2000: but till i figure out how to block it hes sooooo dead c8info: By the way, I'm from Europe, your chatting long distance. ** docsigma2000 has quit (Connection reset by peer) qdb.us/29482 | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-20 09:19 | |
![]() | *asg* Veckans Höjdare! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-20 09:50 | |
![]() | *hehe!* den var bra | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:05 | |
![]() | Har en kompis sov visade sin otroliga snålhet under en bilfärd. Det var en bilfärd på ett par timmar och innan vi skulle fara köpte vi lite godis och så... När h*n hade ätit kanske halva sin gott&blandat-påse så försökte han sälja den till någon annan i bilen, eftersom han itne ville ha mer... Sälja??? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:05 | |
![]() | Har en kompis sov visade sin otroliga snålhet under en bilfärd. Det var en bilfärd på ett par timmar och innan vi skulle fara köpte vi lite godis och så... När h*n hade ätit kanske halva sin gott&blandat-påse så försökte han sälja den till någon annan i bilen, eftersom han itne ville ha mer... Sälja??? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:06 | |
![]() | men varför blir det dubbla inlägg?? Suck! | |
| -JK- | 2007-12-20 12:58 | |
![]() | *asg* illiterate! | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-12-26 23:18 | |
![]() | när folk kör omvägar genom centrum med köer och rödljus för att åka och tanka på JET sedelautomat för det är några öre billigare där med bensin, om man nu har en annan station man passerar dagligen. har dessa räknat på hur mycket de tankar, inkl hur mycket extra bränsle det drar genom köer, stopp och rödljus att åka till jet? vad får man egentligen....... är det typ 1 liter på full tank? är det värt 10kr? att folk orkar | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-12-26 23:36 | |
![]() | Krill_master, sån är jag lite grann, jag väljer helst någon av de billigare mackarna. Dock blir det inte så mycket omväg för mig eftersom den billigaste inte ligger långt ifrån mitt arbete. Jag brukar/brukade dock försvara mitt uppträdande med att jag ville uppmuntra de som hade lägre priser för att därför dra mitt strå till stacken för att få ner bensinpriset. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-27 11:08 | |
![]() | Man kan ALLTID skylla på nåt om man är snål/ekonomisk!!! Även om man inte är snål... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-27 11:31 | |
![]() | Nu i jul hade vi ju en dam som samlar på fint julpapper.... så det knölade vi snabbt ihop och källsorterade... ;-) Jag kan också bli knäpp på de som visar sin snålhet, men måste ursäkta vad de gör hela tiden... Jamen, den där kan vi inte slänga... Den där är nästan oanvänd.... osv,,, Arme: Allt som kan göra att bensinprset sjunker gillar vi!!! Det är inte snålhet utan nödvändigt!!! | |
| Zubat | 2007-12-27 17:13 | |
![]() | Hi hi rolig tråd... framförallt känner jag igen min gamla pappa i mycket av detta... När det gäller dammsugarfilter så köpte jag en gång för många år sedan, av ren barmhärtighet, en återanvändningsbar dammsugarpåse av en dörrknackare... Vilket köp! Man klistrade på den på egna dammsugarpåsens pappskiva, när den är full knäpper man upp kardborreknäppningen och viker ut den och skakar ur påsen... Har inte köpt dammsugarpåsar på säkert 10 år... Det var tydligen samma företag som tillverkade "evighets-kaffefilter"... | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-12-27 17:20 | |
![]() | Dammsugarpåsförsäljare? Kuriöst. | |
| bagerimarie | 2007-12-27 18:33 | |
![]() | Apropå det där med att lägga vindruvor en o en i påsen för undvikande av tunga (och därmed dyra!!!) kvistar... Kan man göra så med vattenmelon? Jag vill ju inte betala för skalet..? Banan? Potatis? Lök? Apelsin? Bara en tanke.. | |