Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 659 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-03 00:48 | |
![]() | Å andra sidan kan det bli lite problematiskt att få plats med alla streck, men jag får väl se till att äta mer och mer ju äldre jag blir, så att arean ökar. | |
NadaR | 2008-02-03 01:07 | |
![]() | jag har en liten kerub på vänstra skuldra. Den fick jag på 55års dagen Haha | |
le-lou | 2008-02-03 12:02 | |
![]() | har aldrig begripit varför svenskar ska tatuera in namn på kinesiska, arabiska osv? Jag förstår att det seer snyggare ut, men är det inte lite knasigt med att ha ett språk man ej förstår på sin kropp? inte heller medelålders kvinnor som tatuerar in små delfiner alt. Ådi på axeln. Tatueringar kan vara jättesnyggt, men på väldigt många ser det bara smaklöst ut. | |
Miss_jk | 2008-02-03 12:06 | |
![]() | Själv tycker jag inte att det är ett dugg konstigt med namn på andra språk. Varför tatuera in en tribal? Eller en blomma? Det är väl samma sak. Jag förstår ju att det står mitt namn och tycker att det är fint så jag ser inget konstigt alls i det. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-03 12:18 | |
![]() | Nej, miss... du TROR att det står ditt namn, men egentligen står det "pappskalle" eller nåt. ;-) "lycka" och "långt liv" har ju varit poppis tatueringar, men nu är det inte lika orginellt längre.... Nej, men det är ju viktigast att den som bär den tycker det är vackert. Att nägon annan tycker det ser billigt eller smaklöst ut kan man ju inte göra nåt åt. Har en kompis som inte tycker tjejer ska ha tatueringar, men itne tror ajg han kräks om han ser en som har det... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-02-03 13:12 | |
![]() | Min son ska ju göra en ( det har ni väl hört om förut?) Han letade upp tecknen på sitt namn och mamma, pappa och bror här på nätet. En jobbarkompis till min man är gift med en kinesiska, så hon fick titta på dessa, och det stämde inte alls!! Så jag håller med någon här ovan, att man ska nog skriva på svenska om man inte är absolut säker på att det stämmer! | |
Watchman | 2008-02-03 13:44 | |
![]() | Jag har tre, en kombination av solen och månen med bakgrund på vänster arm, ett varg- och ettt buffelhuvud på höger arm och no salvation, no forgiveness skrivet över halva ryggen. Jag tycker inte man ska oroa sig över vad man kommer att tycka längre fram. Dels så växer man i dem och vänjer sig och dels går de att göra om/tatuera över senare. Men det bästa är ju om man väntar tills man är helt säker på vad man vill innan man börjar sticka. Min nästa gadd blir Skriet-figuren på sidan över revbenen. Kör hårt. Det är skitsnyggt med tatueringar. | |
Miss_jk | 2008-02-03 14:35 | |
![]() | Jag har kollat med tre olika personer och alla säger att det står mitt namn. Jag antar att jag kan utgå ifrån att det stämmer då... | |
le-lou | 2008-02-03 15:11 | |
![]() | ja, självklart ska man själv trivas i det. Ångrar lite mitt inlägg, det är vad jaaag tycker. så nån som har Ådi på axeln, bry er inte om det :) | |
Morzan B | 2008-02-03 22:18 | |
![]() | På min rygg står det : Non omnis moriar Ångrar mig icke.. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-03 22:20 | |
![]() | Miss... det hade varit bra kul om det stog "pappskalle" eller nåt.... ;-) | |
Hedenstierna | 2008-02-03 22:31 | |
![]() | haha mammamu, din hund.. ingen kommentar på den! :D | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-03 23:37 | |
![]() | Någon som vet var man kan få tag i någon som ritar en tatuering efter beställning??? Eller egentligen en teckning.... Någon här som kan rita?? Det jag vill ha är ju inte tok-svårt, men jag är värdelös själv på att rita... | |
sakoline | 2008-02-04 00:19 | |
![]() | mamman: Ritar gör väl tatueraren? | |
annapee | 2008-02-04 00:33 | |
![]() | min kompis är ett levande exempel på hur fel det kan bli. när hon fyllde 18, vile hon göra sin första tatuering. efter mycket funderarande (?) bestämde hon sig att hon skulle tatuera in oxen som är hennes stjärntecken, fast med kinesiska tecken. till saken hur ju att de inte har samma stjärntecken i kina som vi har, vilket resulterade i att hon kollade upp hur tecknet för oxe ser ut på kinesiska. Vad hon inte tänkte på var att tecknet för oxe och nötkreatur är samma, så nu går hon omkring med det kinesiska tecknet för nötkreatur på skuldran..... som hon för övring fick vissa blickor för när hon var i Bejing...:D | |
Miss_jk | 2008-02-04 05:12 | |
![]() | mamman:Ja, gå till en tatuerare så ritar dom åt dig! | |
lellemor | 2008-02-04 07:36 | |
![]() | Om man har övertagit funderat på att tatuerat sig är man redo att göra det.Frågan är Vad (något som är du) Var (tjejer: skuldra om man vill vara säker på att den inte blir nått annat efter ett x par år) När (det bestämmer plånboken) | |
honkan01 | 2008-02-04 13:51 | |
![]() | har funderat på att tatuera streckkoden på falukorv från konsum..:D | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-04 20:05 | |
![]() | nackdelen med att bo i liten stad.... Det är inte lika lätt... finns en tatuerare här (som jag vet om) men jag skulle vilja ha ett förslag att visa... Jag har tänkt på att från tre små små hjärtan i "klase" ovanför troskanen på ena sidan skinkan till att vilja ha tre stycken hjärtan som slingrar nedför benet och upptar utsidan av vaden.... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-04 20:06 | |
![]() | honkan... du är för sent ute,,, streckkoden är numer "gammal"... | |