Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-02-05 22:07 | |
![]() | de placerade en ung nybilven körkortägare i en lastbil när jag var i lumpen... han bodde runt skjutfältet i sollefteå. och jag skulle bromsa då jag såg honom och nån elak lumparkompis hade kopplat ur fyrhjulsdriften och den började glida ut i vägen. så stackars rock-ragge kunde bara köra ner i diket och det gjorde han också eftersom min lilla lastbil tog upp hela vägen... han blev rätt sur | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-02-05 22:12 | |
![]() | Hehehe! Jo han bor kvar... vid Spannsjön | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-02-05 22:13 | |
![]() | lyckades väl ej skrämma bort han helt | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-02-05 22:17 | |
![]() | insnöad...? | |
| ooord | 2006-02-06 14:34 | |
![]() | Torbjörn Nilsson var och handlade på ICA Kvantum för en liten stund sen. | |
| killray81 | 2006-02-08 20:17 | |
![]() | Jag har träffat, Jan Guillou och pratade med honom ett bra tag när han signerade böcker, Frank Andersson den gammla världsmästaren i brottning, Clas af Geijerstam på salamässan 93 vill jag minnas att det var, har vart vän med idol Sebastian, rätt schyst och så som människor är mest. Jag är släkt med Jill Johnson. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2006-02-09 18:23 | |
![]() | Rajdidaj, hej odin | |
| anatilde - Ej medlem längre | 2006-03-02 06:00 | |
![]() | Jag har sett och pratat med en hel del kändisar eftersom jag rest mycket både med tåg och flyg kors och tvärs över hela Sverige. Men det som slår det mesta ändå var när jag såg Quentin Tarantino på spaanläggningen "Blue Lagoon" på Island i november förra året. Han var där med ett gäng filmmänniskor. Han spanade faktiskt in mig där jag kom gående i min (tydligen genomskinliga) bikini. Kan ha haft nåt att göra med att jag skulle gå i poolen och det var minusgrader i luften ;-) | |
| Devil_Star | 2006-03-02 13:20 | |
![]() | Jag har spelat teater med en Kändis. Han som var Matti Toivonen i Skilda Världar. Han var med i en teater i Norrsundet i Somras. Väldigt trevlig person, som gav många tips innom teater och skådespeleri. Sen när jag var 15 år, träffade jag Alice Babs på Jazzfestivalen i Sandviken. När jag var 18 år. Alltså år 1997, träffade Han som spelade Nader i Sjukan på en pub/restaurang i Sandviken. | |
| trosell | 2006-03-02 13:58 | |
![]() | Hänger det inga kändisar på betapet? Vore skoj att veta om mna kanske spelat en match mot kungen eller nåt :P Har i princip bott granne med kicki danielsson när jag var liten, konstig människa men trevlig. Träffade martin stenmarck för något år sedan också, innan las vegas-yran. Han är gift med min kompis kusin.... var nog den ödmjukaste människan jag nånsin träffat. Just nu chattar jag med pokerproffset mikael westerlund... fast det är kanske ingen som vet vem det är? Han är ivf jäkligt shyst, får se om han kan göra mig till proffs med..... hahaha då kan ni om några år skriva att ni träffat mig på betapet i någon liknande tråd som denna :P | |
| LasseBjörn | 2006-03-05 13:12 | |
![]() | Har träffat Igor Larionov. Han gav ett lågmält och ödmjukt intryck precis som en riktig ryss bör göra. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-03-05 14:26 | |
![]() | Inte för att vara elak eller så, men vem är Igor Larinov? | |
| Dyslekso | 2006-03-05 15:00 | |
![]() | Larionov var Krutovs "manlige vän" på premiärer och kändisfester. Jag har pratat med Jan Myrdal när han tog emot sin hedersdoktorshatt på ett universitet i Kina. Han tyckte att man inte ska lägga sig i andra länders angelägenheter, den gamle maoisten. | |
| Kriasa | 2006-03-06 00:08 | |
![]() | Träffar ofta kändisar i jobbet. Bland annat: Laila Freiwalds. Skärpt och schysst. Mikael Nyqvist. Trevlig men lite väl hispig. Jasenko Selimovic. Superintressant person. Dessutom har jag åkt i samma korg på pariserhjulet som Harald Treutiger och hans son. Hann dock inte skaffa mig nån riktig uppfattning... | |
| nisse56 | 2006-03-06 00:21 | |
![]() | Igor Larionov, hockeyspelare från Ryssland. Spelat i rska landslaget och spelade många år i NHL-Detroit | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2006-03-06 09:53 | |
![]() | Eilert Pilarm jobbar på samma företag som jag, en trevlig o glad person. | |
| anatilde - Ej medlem längre | 2006-03-06 15:04 | |
![]() | Saittam75: Antar att ni har roliga firmafester då. Förstår Eilert förresten att den enda anledningen till att han är populär är att han sjunger så DÅLIGT? | |
| Miss_jk | 2008-06-23 10:54 | |
![]() | Har träffat en del av herrarna från fotbollslandslaget en hel del, särskilt Micke Nilsson, Anders Svensson, Allbäck och Alexandersson. Mycket mycket trevliga och sympatiska killar. Alex, lite blyg. Marcus, sjukt rolig och skämtar precis hela tiden. Anders, supergo och sjukt rolig han med. Micke, väldigt väldigt snäll och rolig. Brolin: Glad och trevlig. Andreas Andersson: Drygaste j-a skitstöveln jag träffat på. Kalle Corneliusson: Trevlig om än ganska full... Alex Skarsgård: Trevlig, rolig och lättsam. | |
| Alabaster | 2008-06-23 11:08 | |
![]() | Middag med kungen o drottningen o den danska drottningen. Margarete va baest, rolig och drottningsk, kungen och Silvia var smavaxta och diskreta - just den gangen. Ryktet berattar annat om kungen nar han ar ledig o ute m grabbarna... Kanner en kille som skakat hand med Ho Chi Minh. Traffat Dalai Lama. Haftig man. Motte Calle Bildt pa stan, vi nastan krockade. Vi fnos at varandra och vande oss bort... ;-D | |
| gonewiththes | 2008-06-23 17:51 | |
![]() | Jag har faktiskt druckit öl tillsammans med Lenny Kravitz när han var på besök i Helsingborg för konsert här om veckan. Mycket trevlig man, och hans crew gav mig och min kompis jobb på konserten. Måste gjort ett gott intryck ;) | |