Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2008-04-03 19:04 | |
![]() | Lenis2: Vi leker ändå rätt mycket med honom, och han är ingen "vild" katt egentligen. Ja, det är en innekatt och han kommer snart flytta till 2 andra katter, en arg honkatt och en kastrerad hankatt. Förhoppningsvis blir han annorlunda då, annars blir det nog en spruta ändå.. gustafsj: Mjo, vet det. Veterinären skrev en månad (en månad i övermorgon) men jag antar att det är varierande. Personligen så tycker jag att det nästan blivit värre. | |
| nettan23 | 2009-12-01 09:15 | |
![]() | Åhh rolig tråd, kan vi inte försöka hålla den vid liv :D Har en katt på 15 år och en hund på 6 månader hemma. Det är mkt nytt! På tal om att gömma mat som TS skrev så är det ju helt naturligt, ingen skendräktighet. Min hund gömmer godisar, torrfoder, ben m.m för att plocka fram vid ett senare tillfälle, sen tycker hon det e kul med att försöka gömma dom på bästa sätt. Nu hade hon gömt en tuggpinne bakom min crosstrainer i en sladdhög haha! Ngn som har bra tips på foder åt valp? Testat Royal Canin och Doggy Proffessionell, fungerar bra, men vet inte om ngn av dom e det bästa valet? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-12-01 10:16 | |
![]() | Min mors hund gömmer tuggben med mera och sin mat. Han skjuter iväg matskålen med nosen, in under sängen och lägger över något tyg. Får han torrfoder i en skål och något med sås i en annan, flyttar han över torrfodret i skålen med sås och äter det senare. Han knäcker nötter, både hasselnötter och valnötter. Går och plockar i nötskålen i juletider. | |
| mrperfect | 2011-11-05 17:16 | |
![]() | jag hittade följand e djupsinnighet på "garaget.se": ...går du in på en offentlig toalett så pissar du inte i båset som har avföring kletat överallt utan du pissar i de välstädade fina båset ellerhur ? Samma grej med fåglar, de siktar in sig på nytvättade glänsande bilar -------------- Så nu vet vi det :D | |
| Megaherz | 2011-11-05 19:03 | |
![]() | Appropå Ceasar Milan som någon nämnde. Alla hundtränare från min au-pairfamilj varnade för hans metoder. Han bryter ner hunden psykiskt istället för att satsa på hållande lösningar (Hallå, amerikansk tv. Det ska gå snabbt och ge tydliga resultat. Dessutom har de andra förväntningar på deras hundar än europeer) kvp.expressen.se/nyh...ty rmetoder www.sydsvenskan.se/m...os how.html | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-05 19:09 | |
![]() | men han jobbar väl hela tiden med positiv förstärkning? | |
| Megaherz | 2011-11-05 19:11 | |
![]() | Nej, han jobbar med att straffa dåligt beteende | |
| Megaherz | 2011-11-05 19:12 | |
![]() | en av tränarna rekommenderade hans metoder för vakthunder, de blir aggressiva och labila | |