Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| egoflickan | 2008-08-25 14:50 | |
![]() | Fast ett av det pinsammaste ögonblicken var nog förra året när jag jobbade i diket på största scenen på Arvikafestivalen. Under SMK´s (Slagsmålsklubbens) spelning var det ordentligt röj & massor att göra. Fick bl.a. leda ut en & annan crowdsurfare. I ögonvrån ser jag en kille komma springande i diket (där endast säkerhetsfunktionärer skall vara). Jag, snabb som blixten, hugger tag i killen & leder honom mot utgången. Killen verkligen stinker sprit & jag håller honom hårt i armen för att han inte ska smita iväg. Precis när jag ska kasta ut honom skriker han "men jag är med i bandet!". Då tittar jag ordentligt på honom & inser att han är hel, ren & torr. Shit, han har rätt! Så det var bara att släppa stackaren & skämmas en stund. Snacka om noll koll & överambitiös *fnissar* | |
| Susan_70 | 2008-08-25 14:59 | |
![]() | För ganska många år sedan så åkte jag och min dåvarande pojkvän på en Kärlekssemester till Lanzarote. Vi satt på ett matställe och beställde in en varsin sjötunga. När fisken kom så sa jag (vet inte vad jag tänkte med) "men det här kan ju inte vara en tunga, den har ju ben i sig" I samma ögonblick som jag sa det så insåg jag att det måste ha varit en jävla stor fisk med den stora tungan. Ååååh vad jobbigt det var, när man var nykär och allt. | |
| Jeanette21 | 2008-08-25 15:23 | |
![]() | Min son fick mig att vilja sjunka genom golvet vid mjölkdisken på ICA när han var 3 år ungefär. Min son som då inte kunde prata så bra skulle förklara för mig att hans kompis Filippa var sjuk. Detta är vad han säger högt och tydligt: "Mamma, pippa kuk" Kan säga att det var en och annan där som hörde och som log åt det hela, dock inte jag *S* | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-25 16:05 | |
![]() | jag satt på fönsterplats på ett tåg på väg till skolan och satt där me musik och sov fick en konstig dröm och och råka slå till den gamle damen breve mig i magen me handen jag bad om ursäkt och läste en tidning efter det | |
| hemliga anna | 2008-08-25 20:17 | |
![]() | jag gjorde en grej som egentligen inte var så pinsam men vansinnigt dum kände jag mig. var i thailand med min dåvarande pojkvän sen bara ett par månader tillbaka, och hans kompis. vi hade varit ute i solen och jag hade solglasögon på mig. När vi kommer till hotellrummet var jag först att gå in genom dörren. För att tända lyset ska man sätta kortnyckeln i ett hål i väggen. eftersom jag inte hittar hålet säger jag högt och irriterat: fan va korkat att det är så mörkt att man inte ens kan se hålet som man ska tända med. varpå mitt ex säger: men anna för i helvete ta av dig solglasögonen! vem va det som var korkad? | |
| hemliga anna | 2008-08-25 20:30 | |
![]() | en kul grej på t-banan som jag bevittnade: en cool kille i 18-årsåldern sitter på t-banan som är fullsatt. han har stor sportbag med sig och tycker att han är cool med häng på brallorna och keps på sned. brevid honom sitter en jättelång och stor man med bockskägg och ser livsfarlig ut. när tåget anländer station x så ska den coola grabben gå av. han slänger upp sportbagen på ryggen för att den inte ska komma åt någon av medpassagerarna, precis då tvärnitar tåget och den coola killen faller handlöst ner med magen i den livsfarliga killens knä, blir liggande där med den tunga sportbagen över sig. den livsfarliga mannen tittar högst irriterat på grabben. grabben vill snabbt komma upp på fötter och tar sig nästan upp men i all brått så halkar han och ramlar ner på golvet mellan allas fötter återigen med den tunga bagen över sig. killen lyckas dock ta sig upp på fötter och springer mot dörrarna. MEN! nej då tunnelbanedörrarna slår igen mitt framför näsan på honom så han MÅSTE följa med till nästa station! hela tunnelbanan möter blickar med varandra och biter sig i läppen tills en kille i 25 årsåldern som sitter mitt emot mig totalbrister ut i skatt så tårarna sprutar! varpå ingen kan hålla sig, alla total skrattar men gör samtidigt allt för att behärska sig. den stackars coolingen (som inte kände sig så cool längre) stirrade iskallt in i dörrarna hela vägen till nästa station där han snabbt gick av. | |
| DennisPlz | 2008-08-25 20:33 | |
![]() | Därav uttrycket: Ett gott skratt förlänger resan. | |
| Plinka | 2008-08-25 20:48 | |
![]() | Stackars, stackars kille alltså! | |
| Tess_80 | 2008-08-25 21:22 | |
![]() | Under alla åren jag bodde i sthlm jobbade jag extra på en shellstation som låg i ett exklusivt villaområde. Alla kunder där är stammisar så man lärde känna otroligt mycket folk och det var riktigt roligt att gå till sitt extrajobb :-) En dag kommer en av stammisarna in i butiken och har VÄRSTA blåtiran över halva ansiktet och jag min dumma f-n häver ur mig: - Men Anders!!!! Har du varit ute och slarvat i helgen igen va!? Va har jag sagt, lagom stora doser alkohol ;-) -....öh....va????? säger Anders helt oförstående -Ja, en sådan fet blåtira har jag nog aldrig sett i mitt liv förut *skratt* -.....öh, Terese, det här är ingen blåtira och jag har varit hemma i helgen. Jag har fått nått konstigt exem/hudutslag så det är därför jag ser ut som jag gör!!! Kan ni fethajja att jag skämdes så jag ville sjunka genom jorden! Tänkte just då...."mitt klantiga helvete, att jag ALDRIG kan knipa käft!!!!!" Haha!! | |
| Tess_80 | 2008-08-25 21:28 | |
![]() | Hemliga Anna: Fasiken vad jag hade velat se den tabben av killen i tunnelbanan! En syn jag förmodligen aldrig skulle glömma! *skratt* | |
| hemliga anna | 2008-08-25 21:36 | |
![]() | jag har kommit och tänka på den killen ibland när jag varit ensam, typ när jag ska sova, eller när man sitter på t-banan igen och börjat skatta så tårarna rinner för mig själv. Om han visste hur mycket han har förlängt mitt liv, ha ha har ni varit med om på tåg när man går genom vagnen och tåget kränger så att man råkar sätta sig i nåns knä, det är vansinnigt dråpligt. har hänt mig både en och två ggr ena gången va det i en kostymnisses knä. jag kunde inte låta bli utan sa bara "goddag" och nickade lätt som om inget hade hänt, han såg förvånad ut. sen ställde jag mig upp och gick iväg för skratta hysteriskt. | |
| Malla13 | 2008-08-25 21:43 | |
![]() | När jag va ungefär 17 år gammal jobbade jag i en butik och åkte buss till och från jobbet varje dag. Just denna dagen var jag sen till bussen... När jag va påväg mot hållplatsen ser jag att en buss kommer körandes och jag började springa för att hinna med. Det va fullt på bussen och den enda lediga platsen var i mitten där man fäller ner sätena och kan sitta med tex barnvagn. Jag satte mig där i lugn o ro med ansiktet mot allt folk som satt längst bak i bussen. Efter ett tag såg jag att bussen körde förbi vägen jag skulle in på... Jag reste mig upp och gick fram och frågade vart denna busen körde... Han berättade vart den skulle och det visade sig att det va 3 mil längre än dit jag skulle... Men han berättade att det va sista turen för dagen så jag kunde sitta kvar och åka med tillbaka sen... Jag nöjde mig med det svaret och gick tillbaka för att sätta mig..... Till min stora fasta så GLÖMDE jag att fälla ner stolen man skulle sätta sig på så jag satte mig rakt på golvet.... MOT alla som satt längstbak,,,, Gissa om jag blev röd som en tomat i huvudet när man hörde hur alla fnissade men verkligen försökte hålla sig för skratt... Människorna längst fram undrade om det gick bra...Hmm..jo då..det gjorde det ju... Hur pinsamt var det inte sen att sitta hela resan MOT dessa människor...skrattar... Men hem kom jag till slut i alla fall!! | |
| Pialina | 2008-08-25 22:00 | |
![]() | Den här tråden förlänger livet! Det är inte så ofta jag sitter och fnissar eller skrattar högt vid datorn, men när det gäller den här tråden får jag göra det för jämnan :) | |
| efrezina | 2008-08-25 22:16 | |
![]() | hade simskola med klassen i 2an,3an kanske. ghi badet i sthlm, en gång i veckan, denna vecka hade jag fått en ny fin baddräkt som jag satte på mig i omklädningsrummet, va lite långsam av mig så kom sist ut från duscharna och gick vidare mot bassängen där runt hörnet stod 2 av mina lärare varav jag går mitt framför ena o ska visa min nya baddräkt, problemet va att jag satt den bakochfram.. piinsamt värre.. då den ju hade en världans urringning för ryggen,ja som ja nu hade fram...pilade snabbt tillbaka till ducharna... | |
| efrezina | 2008-08-25 22:20 | |
![]() | en nyss händ grej i somras, ska på bio me mitt ex och vi hittar äntligen parkering, när jag går ur ringer mamma på mobilen och jag svarar o fortsätter gå snabbt då vi redan var sena..går över på andra sidan gatan o tar tag i som jag trodde mitt ex arm vidare till handen, när han inte riktigt greppar tittar jag upp o ser att det är en man i kankse 45års åldern, (exet e 26)jag tittar förvånad upp på honom när jag hör mitt ex ropa mitt namn efter mig, ja allt detta samtidigt, 3 smått överraskad människor på samma gata.. men såklart pinsamt för mig (kommer nog fler då jag är exremt klantig människa..) | |
| monkkan | 2008-08-25 22:20 | |
![]() | Jag jobbade för många år sedan i en stor mat varubutik med 10-12 kassor. Det var jul rusch och folk med över belastade vagnar. På lunchen skvallrade en av kassörskorna till mig - Att en kassörska hade haft en kund med två över fyllda vagnar och när hon stämplat in den ena hela vagnen så stängde hon helt sonika kassan och sa till kunden - jag måste gå på toaletten kommer snart tillbaka och stämplar in nästa vagn. Så där står en kund helt förvånad och kan inte göra annat än vänta till hon kommer tilbaka. Detta tyckte jag var så himla kul så jag berättade det till alla jag mötte under den dan och alla skrattade gott.... Tills jag kom till en tjej som absolut inte skrattade...skiiit något var fel...visst det var ju självklart hon som hade lämnat kassan....började mummla något om att självklart måste man gå på toa .... högröd i ansiktet så tog jag mig där ifrån och berättade inte denna historia mer för någon | |
| efrezina | 2008-08-25 22:27 | |
![]() | hehe | |
| Tångkrabban | 2008-08-26 00:35 | |
![]() | Jag hade köpt en ny t-shirt på rea i Ullared för sådär 19;95 men jag tyckte den var fin. Första gången jag hade på mig den var jag i skolan ett par timmar. Väl hemma upptäcker jag att prislappen sitter kvar, till råga på allt precis under hakan! Folk måste ju ha garvat knäna av sig och ingen sa något! | |
| fairflower | 2008-08-26 02:01 | |
![]() | Mitt livs pinsmmaste händelse: En kille vid namn Danne var intresserad av mej, dock inte riktigt ömsesidigt. Han ringde (trodde jag) och undrade om jag ville med och kolla Lidingöloppet. Jag gjorde mej trist och ointressant och allmänt hopplös. Kom så småningom på att det var en helt annan Danne jag pratade med som jag faktiskt var mycket intresserad av men inte kunnat föreställa mej skulle ringa. Fan!!! Undrar fortfarande om det kunde ha blitt nåt ???? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-26 02:21 | |
![]() | monkkan, det där var nästan lika pinsamt som en grej jag gjorde när jag var liten. Visserligen tyckte jag inte själv att det var ett dugg pinsamt då, men i efterhand inser man förstås hur pinsam jag var, som inte hade lärt mig hur man beter sig bland människoapor: Jag stod i kassan för att betala för något, minns inte vad det var, men det var nog lite godis. Sen sa jag till kassörskan: "Jag måste bara gå och kissa." Och gick ut ur affären, och ställde mig för att kissa i en buske på torget. När jag hade dragit ner byxorna hörde jag plötsligt hur kassörskan knackade frenetiskt på fönsterrutan, och vinkade åt mig att jag skulle komma in genom någon bakdörr. Där fick jag låna en personaltoalett för att kissa. Det var rena lyxen. Sen betalade jag mitt godis, eller vad det nu var, och gick ut och lekte. En annan gång ställde jag mig och kissade mot husfasaden vid min skola, varpå en tant plötsligt öppnade fönstret för en överraskningsinspektion av mitt könsorgan. Hon såg väldigt upprörd ut. Jag trodde att hon var arg för att jag skolkade, så jag sa bara glatt "Men jag har slutat redan..." och fortsatte kissa. Så småningom om lärde jag mig trots allt hur syndigt det är att kissa, och än idag kan jag inte kissa utan att må dåligt. | |