Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:11 | |
![]() | Nä fy sjutton | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:12 | |
![]() | men jag menar annat lätt.... | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:13 | |
![]() | Om Jonas är en god förebild för de homosexuella - vem är då en god förebild för de heterosexuella? Jag menar att Jonas säkert för många är en inspiration pga hans författarskap, komik och personlighet... men att han skulle vara ett föredöme för en specifik sexuell läggning känns bara lite märkligt enligt mitt sätt att se. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:13 | |
![]() | sjutton att arton ligger så nära nitton och tjugi:) | |
| Maja G | 2008-12-20 18:14 | |
![]() | Nä, han är en god människa..oavsett om han är homo- eller heterosexuell | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:15 | |
![]() | jag är jättegod...och sexuell läggning? *tänker* | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:20 | |
![]() | Jag har läst en del av Jonas och jag gillar hans författarskap och det berör mej att han haft en sån jobbig uppväxt. Jag kan sätta mej in i det för jag vet hur min son haft det pga sin sexualitet. Men jag gillar dock inte allt som han gör. Men en fin människa verkar han va tycker jag. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:22 | |
![]() | Ja han har ingen stil på krogen varjefall | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:24 | |
![]() | Och för den skull dömmer du ut honom bino? Säg mej, varför blir jag inte förvånad? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:29 | |
![]() | kissed jag dömmer inte ut honom, jag gillar inte hans sätt mot andra människor när han är privat. På TV och så är han okej | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:34 | |
![]() | Ok,,jag visste inte att du kände honom bino. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:36 | |
![]() | kissed ingen fara:) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-20 18:38 | |
![]() | Har man träffat dom och de gett ett dåligt intryck så kan det vara svårt att ta till sig dom igen. Jag vet hur det är, har också känt så:-) | |
| Sangria | 2008-12-20 23:20 | |
![]() | För många år sedan jobbade jag och umgicks en hel del med Jonas bror. Detta var innan han blev jättekänd och på den tiden målade han så jag var hemma os Jonas och fikade vid ett tillfälle och tittade på hans målningar. Tyvärr så hade han precis haft vernissage så det mesta var sålt men jag köpte en teckning som egentligen var en förlaga till en tavla fast mer privat då den har en text till en av pesonerna på bilden. Jag tror inte att många vet att han förutom allt annat även är en fantastisk konstnär (det är också hans bror faktiskt). Han är dessutom precis lika skön privat som han verkar. Jag tror inte folk förändras så mycket så det är han nog fortfarande. | |
| mimmipigg1 | 2008-12-20 23:31 | |
![]() | Gillar honom jättemycket. Tycker dock att hans böcker är lite tråkiga...har ju inte läst alla med jag hade en gardell period för nåt år sen. | |
| le-lou | 2008-12-20 23:50 | |
![]() | odräglig man, den där gardell. | |
| Sangria | 2008-12-20 23:54 | |
![]() | le-lou-har du träffat honom? Annars kanske det korrekta sättet att uttrycka sig är att du tycker han verkar var en odräglig man för du kan ju inte veta att han verkligen är det eller hur? Själv bara tål jag inte Carola men jag vet ju inte om hon verkligen är så hemsk som det verkar. Hon kanske är jättetrevlig privat. Bara som exempel. | |
| le-lou | 2008-12-20 23:59 | |
![]() | japp det har jag Sangria | |
| Maja G | 2009-01-10 21:07 | |
![]() | Jaha, nu har avsnittet med Gardell varit i "stjärnorna på slottet" och jag är så betagen IGEN! Han är så klok och rolig, säger så finurliga saker som tål att tänkas på tex om när hans mamma ( som har en demenssjukdom) var så dålig så att de vakade över henne, men hon piggnade till och han undrade varför hon inte dog? -Snart, svarade hon, snart kommer änglarna för att hämta mig och då ska jag följa med! I och med hennes sjukdom så tappade hon talet, och detta var den sista rediga meningen hon sa. Jonas berättar att han tror att innest inne i oss alla, och i hans mamma, finns en kärna som Gud finns i, fastän hela kroppen har lagt av.. Jag är inte speciellt religiös, men jag tyckte detta var så fint sagt.. | |
| Sangria | 2009-01-10 21:09 | |
![]() | Jonas bara är helt enkelt. Empatisk, udda, för mycket ibland och som en bal på slottet......helt enkelt underbar. | |