Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade47
Mobilspel
Pågående20 005

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kermis2008-03-09 22:54
Antal inlägg: 1323

Jag kan skryta med killen som var 26 år, som jag flyttade ihop med. Eller förlåt, jag flyttade hem till honom och hans mamma. Efter några veckor började jag undra om vi inte borde kolla efter egen lägenhet, men det gick ju inte. Det var ju så bekvämt när mamma lagade maten och tvättade hans kläder... Vi grälade aldrig i alla fall... Han gick bara ut ur lägenheten och en kvart senare kom mamman in med min stora resväska och bad mig packa. Det blev tyvärr inte så eftersom han kom tillbaka och vi pratade ut en stund. Hans största fredagsnöje var att åka med några polare till stans torg och titta på bilar som åkte förbi och kommentera fälgar och andra intressanta detaljer på helt vanliga bilar. Jag följde med exakt en gång. Urgh. Jag stod ut ett helt halvår med honom.

En två-gångs-grej jag minns ville ha bekräftelse. Mitt i akten säger han "visst är jag den snyggaste kille du nånsin varit med?". Det var ungefär 6-7 år sen och jag har fortfarande inget bättre svar än det han fick, dvs "äuuööh.."

Men jag skattar mig lycklig så länge jag inte stöter på någon som den grönöga beskriver.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?