Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MrMisery | 2008-05-02 19:04 | |
![]() | 1. Sysselsättning? kreativ mångsysslare och kulturarbetare 2. Intressen? kultur, film, BETAPET, skrivande, människor, blabla 3. Politisk inriktning? partipolitiskt (förlegat) ointresserad med humana värderingar 4. Så här brukar min middag se ut beror på hur plånboken ser ut. 5. Favoritplagget/en svarta (gärna kavaj) och kritstrecksrandigt. 6. En ledig dag gör jag helst... ... 7. Dit vill jag gärna resa Prag!!! 8. Min bästa egenskap ödmjuk / kreativ 9. Min sämsta egenskap cynisk 10. Hur upptäckte du betapet? via en nattarbetande vän. nu är man fast i träsket 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... det har faktiskt hänt.. men det hände inte igen ;P 12. Lyssnar helst på... allt från RAMMSTEIN till DiLeva. allt beror på sammanhang och humör 13. Bästa TV-programmen? Simpsons LOST House Kobra 14. Mina laster/måsten? kaffe ..och sötsaker [fri tolkning] 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... you Know you want to ;P | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:16 | |
![]() | 1. USK/MSK 2. Musik, människor 3. Ointressant, humanistiskt tänkande 4. Herrgårdsstek, klyftpotatis, sallad och rött vin 5. Kimono 6. Promenader, betapet och absolut ingenting 7. Transibiriska järnvägen 8. Tålamod 9. Tålamod 10. En arbetskamrat 11. Ingenting....alla har inte samma oregelbundna arbetstider som mig 12. Lyssnar helst på... 13. Lost och House 14. Snus 15. För att jag är så dåååålig...och behöver få upp min ranking | |
| MissT | 2008-05-02 19:27 | |
![]() | 1. Säljare 2. Inredning och matlagning 3. Politik?? 4. Unik och välsmakande, alltid nya recept på gång 5. Vita tajta linnen, kan inte leva utan dom har dom under allt! 6. Så lite som möjligt 7. Maldiverna 8. Omtänksam 9. Dåligt tålamod 10. Kommer inte ihåg 11. Går dit och säger till 12. Tystnaden 13. Desperate Housewifes, Dexter, Lyxfällan 14. Skräpmat 15. För att ni förmodligen kommer vinna | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:28 | |
![]() | 1.Usk/skötare 2.Beta och studier just nu 3. sosse ut i fingerspetsarna 4. Kyckling eller fisk, gärna med wokade grönsaker 5.mjuka byxor som inte sitter åt nånstans! 6.studerar, spelar beta, städar, tvättar, handlar, träffar kompisar m.m 7.Överallt, bara jag kommer iväg! 8.Ser lösningar, är positiv och pratglad! 9. pratglad!! 10.Min yngste son ledde in mej i detta fördärv! 11. Hoppas att de ska gå iväg snart och hoppas på att efterfesten inte är hos samma granne 12. P4... Gardell, Skifs, The refreshments m.m 13.Desperate Housewives, vänner 14.allt som är onyttigt! 15. Varför inte?? | |