Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående20 096

Forumkategorier

Användare Inlägg  
asboi2008-03-24 12:24
Antal inlägg: 463

tråden verkar gå på tomgång. dags att runda av?

DaansMarie2008-03-24 12:46
Antal inlägg: 18

Vad är det för fel i att de som har en högre ranking har en möjlighet till att spela mot motståndare som har ungefär samma nivå? Det vore väl bra om valmöjligheten fanns. Då kan varje individ själv välja var man vill spela. Det samma gäller ju dem med lägre ranking. Det finns säkert de med lägre ranking som hellre spelar mot medspelare som håller samma nivå som dem.

Fram för valmöjligheter

Lillråttan2008-03-24 13:43
Antal inlägg: 4623

Det är ju precis den möjligheten som finns nu! Alla kan spela med alla, och man kan välja vem man vill spela med och inte.
Så vad är problemet?

Candee2008-03-24 14:09
Antal inlägg: 1256

Precis Lillråttan..valmöjlighete n finns nu och det är inte så jobbigt att trycka på nekaknappen. Ser själv inget problem i det..

salix - Ej medlem längre2008-03-24 16:45
Antal inlägg: 106

Ett synnerligen korkat förslag. Det är utvecklande att spela mot folk med högre rating, jag har lärt mig mycket av att göra det.
Varför ska man missunna någon att lära sig, att bli bättre?
Det luktar mycket illa om den typen av tänkande...

oceano - Ej medlem längre2008-03-24 16:50
Antal inlägg: 1563

Men allvarligt talat det kommer inte funka. Många e ju här för att lira med kompisar el dylikt. Ska man då inte få va i samma rum för att vi har olika rating?? Eller så spelar man en match å går minus å hamnar under gränsen var den nu skulle ligga å då kastas man ut ur rummet. Låter orimligt i mina öron i alla fall.

kindvall2008-03-25 17:53
Antal inlägg: 2

Det är väl ingen som haft förslag att dela upp alla rum efter rating, så det hade ju fortfarande funnits möjlighet att spela med vem man vill oavsett rating.
Grundproblemet är att om man har 2000+ och vill spela mot spelare med liknande rating är det främst i Giraffen och Krokodilen man hittar dem. Är det många som spelar är det ofta fullt får man sitta och uppdatera sidan tills det blir en ledig slot. Tycker att man kunde sätta en gräns 1800+ på Krokodilen och 2200+ på Giraffen eller så.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?