Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jen9 | 2008-04-09 22:26 | |
![]() | oceano; Jag tror att du just teleporterade den bilden vidare till min skalle. ;-) | |
| Silverhjärta - Ej medlem längre | 2008-04-09 22:28 | |
![]() | Insidan är utan betydelse eller? Sjukt ytliga människor det finns... man dejtar inte ett hull, en muskel eller dylikt - man dejtar en person! Kroppen förändras ständigt, men personligheten består... tjock, smal, lång, kort, brun, vit... alla är vi av samma skrot och korn. Kroppen är bara ett skal av vad som finns därinne. By the way Tanya 90-60-90 är inte vältränat, det är en anorektisk modell som bär de måtten. Till och med modevärlden vill utrota det för att det inte ser friskt ut. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-09 22:32 | |
![]() | Jag skulle inte kalla mig ytlig. Men min hjärna har en idé hur en man skall se ut. Och kvinna för den delen :) | |
| Ballerina | 2008-04-09 22:49 | |
![]() | suck suck suck | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-09 23:42 | |
![]() | Mitt ex var ju en utseendefixerad tjej som köpte allt som skrevs i när gällde utseendet. Jag försökta förklara att alla killar ville inte alls att tjejerna ska se ut som hon trodde..Alla vill att tjejerna ska ha stora pattar och fylliga läppar och vara smala å blonda sa hon.... Jag frågade många som helst och fick alltid OLIKA svar på hur deras drömtjej skulle se ut. Igen ville att de skulle ha de där hemska botoxläpparna som de ser ut som en brax med tandläkarbedövning. De flesta ville ha bröst som passade hennes kropp...en del ville ha mulliga å stor bakdel å andra smala med en liten tight rumpa,,,Själv så tycker jag att en liten nätt tjej är mysig,,,gärna kort och smal med extremiteter som passar hennes kropp...tyvärr så tycker jag det är viktigt att min tjej ska vara smal...men det skäms jag inte över | |
| tuta | 2008-04-09 23:44 | |
![]() | måtte de vara insidan som räknas i slutändan, men nog måste väl även den mest icke ytliga människan erkänna att man dras till ett visst utseende. sen hur mkt man låter sina "krav" påverka valet av en partner e ju en annan sak. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-09 23:45 | |
![]() | Nu var det ju utsidan som var frågan så alla behöver väl inte ursäkta sig med att säga,,"det är insidan som räknas" för det vet vi,,,men den som säger att man inte vill ha något vackert att vila sina ögon på när man somnar ...ljuger... Då menar jag vackert i just dina ögon | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-09 23:45 | |
![]() | smurf | |
| Candee | 2008-04-09 23:46 | |
![]() | Ytan förändras med tiden, det kommer ingen ifrån. Man kan fördröja det med operationer och träning men kroppen hinner ikapp oavsett. Det viktigaste är väl ändå att man lever och då menar jag njuter av livet. Har själv kommit till insikt med att ytan för mig är oväsentlig..inte helt då det gäller ens partner såklart men för mig är jakten på ideal och jagandet efter den perfekta kroppen avtändande. Stress och hysterifaktor både på yngre, äldre men även små barn som tar efter sina hysteriska föräldrar. En sund kropp däremot är helt ok..man tänker på vad man stoppar i sig..tränär för att må bra..det kan jag förstå. Så länge man gör det för sin egen skull..inte för att passa in i någon slags idealvärld som vi blir intutade i varje dag. Hur man ska se ut, idealmått, perfekta bröst..etc..varför kan man inte se det naturliga i att man faktiskt blir äldre och kroppen helt enkelt förändras. Däremot..är man överviktigt så att man kroppen lider på ett eller annat sätt så bör man nog göra något åt det. Själv tycker jag mulliga tjejer och killar är det mest vackra och naturliga i världen.. ..är man benig av naturen så är det väl inget fel i det heller. Det mest avtändade är uppumpade muskler och människor som går med "skit i brallan"..ja så stora muskler man inte kan gå normalt. Och tjejer som styrketränar och har muskler istället för bröst..urk! Hur onaturligt som helst.. ..men värst är nog alla modeller...anorektiker de flesta..:( | |
| diana_s | 2008-04-09 23:53 | |
![]() | kommer att tänka på min pappa som sa en gång: "nää inga magra tjejer, då är det ju risk att man får skavsår när man kramas" :-) är själv mullig och har aldrig saknat uppvaktning av killar i alla dess former, både vråltränade och andra kroppsformer..... "skönheten kommer inifrån" ett slitet uttryck som jag tror är sant.... gillar själv karlar med lite mage och nåt gott att ta i o krama :-) | |
| Jesper M | 2008-04-09 23:53 | |
![]() | vältränade brudar med kvinliga former slår alla! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-09 23:54 | |
![]() | Jag klarar inte heller kroppsbyggare, det e grymt osmakligt i mina ögon. Sen har jag lite förutfattade meningar om att de inte brukar ha så mycket i huvudet heller. Å de jag pratat med som e kroppsbyggare har bara spett på den fördomen;-) För övrigt tycker jag lite svenskt lagom e bäst, störs inte alls av en liten mage så länge den inte verkar sprängas;-) Eftersom jag inte själv e pinnsmal å träningsfreak så skulle jag få ångest att leva med en sån. Näe tacka vet jag god mat å en bärs utan att räkna kalorier;-) | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-09 23:57 | |
![]() | Nu vet jag inte var ni drar gränsen till kroppsbyggare,,,menar ni en 100 meterlöpare eller en tokstor biff? | |
| Cait | 2008-04-09 23:59 | |
![]() | en mullig tjej jag känner påstod att mulliga tjejer var trängre och att det var ett allmänt känt faktum i vissa kulturer kan det vara så? låter skumt någon kille som testat tillräckligt många olika för att ha ett statiskiskt underlag? kan ni upplysa för övrigt gillar jag relativt smala fast bredaxlade och viga män. tänk kampsport. | |
| Candee | 2008-04-10 00:00 | |
![]() | Oceano..vi tänker då vääääldigt lika, kallar mig själv livsnjutare. Träningsfreak har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli. Även om jag tidigare simtränat en del men mest för att det var roligt. Men det var länge sen.. ..o nog märks det för pinnsmal är jag knappast heller. Däremot har jag samma erfarenhet som Diana_s..har aldrig saknat uppvaktning och fått många komplimanger, både när det gäller utseendet men även utstråling..och med det kombinerat så klagar jag inte. Karisma kallas det visst..och det är något jag verkligen tänder på..människor med stark utstrålning..!! | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-10 00:08 | |
![]() | Törs man svara på Caits fråga tro utan att få FI efter sig | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-10 00:09 | |
![]() | Exakt Candee, kan bara hålla med. Det e samma för mej. Utstrålning väger tyngre för de flesta. Jag själv väljer absolut killar efter det mottot. Å till UffeUppsala kan jag förtydliga att för mig gäller det bodybuildare. Äckligt... | |
| Candee | 2008-04-10 00:12 | |
![]() | UffeUppsala..jag menar som oceano..bodybuildare som pumpar upp sina muskler...yaikes! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-10 00:12 | |
![]() | usch för belgian blue... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-10 00:13 | |
![]() | Allt extrem onaturligt går bort.. | |