Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Pet | 2008-04-16 09:30 | |
![]() | The Who (?) Med Hieroglyphics kan vara en av de bästa låtarna någonsin (remixen är ok, men lyssna på orginalet) Istället för att droppa artister kan vi väl droppa bra låtar. Välj tre grymma låtar och droppa dem här typ... (det blir lättare att fylla podden med bra spellistor då) | |
| Mr Pet | 2008-04-16 09:35 | |
![]() | Souls Of Mischief - 93'till infinity (Bästa grupplåten ever!) Methodman - Releas Yo'Delf (Äger det mesta) Cocoa Brovaz - Extrem Situation ( Da Beatminerz fetaste beat ) | |
| SuckerMC | 2008-04-16 09:47 | |
![]() | detta är ju grymt jag kommer att fylla min stackars data med ny bra hippi hopp tack till alla! | |
| shantione | 2008-04-16 10:15 | |
![]() | ja lyssnar i princip bara på gangstarap från 90-talet tycker dom har helt sjukt bra feeling och vissa e ju underbara poeter.. brotha lynch hung, Spice 1, Esham, E-40, Mac Dre (RIP), Ugk (Pimp C RIP), outkasts första 3 skivor, Mc eiht, C-bo, Above the law, Dj Quik, Ict-T, Cypress hill, king-tee, GZA, Ghostface killah, Method man, Masta ace, Dayton family, Tech n9ne, Dice, Mc breed, Jake the flake, Top authority, Project born, bone thugs n harmony, Eazy-e, Souls Of Mischief, Devin the dude, Facemob, Scarface, project pat, Mr Mike, geto boys OCH MÅNGA MÅNGA FLER.. GANGSTA RAP FRÅN 90 TALET E ETT SJUKT STORT OMRÅDE ATT GÅ IGENOM.. MAN MÅSTE GÅ TILLBAKA Å PUMPA KLASSIKERNA!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! | |
| shantione | 2008-04-16 10:20 | |
![]() | www.youtube.com/watc...yR Wgz8vHR4 | |
| szarseo | 2008-04-16 10:29 | |
![]() | checka sidan: ponybeatsyou.blogspot.com för lite diverse bra musik. bl.a. en three six mafia version av maskinens hit. holla! | |
| Mr Pet | 2008-04-16 10:30 | |
![]() | Shantione, bara så att jag inte missförstår dig. I ditt namndroppande där uppe så nämner du även artister som inte gör "Gangsta rap". Det var en del artister i listan din som inte passa in där alls... Men annars en bra lista. | |
| Helröret | 2008-04-16 10:39 | |
![]() | 3 six mafia, under control, looptroop! | |
| Maybach | 2008-04-16 10:41 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...sU pIz9t0_w | |
| shantione | 2008-04-16 10:58 | |
![]() | MR PET: han frågade om hiphop så ja tänkte att ja kunde lägga på några extra.. by the way vilka syftade du på dom ända ja inte tycker gör gangsta rap e souls of mischief.. | |
| shantione | 2008-04-16 11:02 | |
![]() | ja har pumpat alla artister i den listan gangska mkt.. dom e gangsta rakt av.. | |
| Iamx | 2008-04-16 13:49 | |
![]() | keffat Liv är ju rätt bra | |
| Mr Pet | 2008-04-16 14:05 | |
![]() | Shantione: Souls of Mischief, GZA, Ghostface killah, Method man & Masta ace, var de namn jag reagera på. Visst innehåller deras texter ibland våld och vapenrefernser men deras musik är absolut inte "Gangsta rap" Det är alltid svårt att rubricera en artists musikstil då de kan variera från låt till låt. Men Masta Ace skulle jag väl kalla en "BoomBap'are" Wu-artisterna är ännu svårare då de från början har haft eget sound och textinnehåll. "Wu-tang-ish" kanske? :D | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:07 | |
![]() | Sveriges enda gangstarap www.youtube.com/watc...Q6 zJiwz5OM | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:11 | |
![]() | Ingen som gillar britcore som hijack och gunshot? www.youtube.com/watc...cW aVSO3aOc | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:14 | |
![]() | Glömde en länk www.youtube.com/watc...re =related | |
| Mr Pet | 2008-04-16 14:25 | |
![]() | -Proletären- Jag har försökt, men kommer inte över den brittiska accénten. iom "UK garage" vågen har jag dock mjuknat lite. Dizzie Rascal tycker jag låter övercool. Beatsen är idock inte min kopp te. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:27 | |
![]() | Ja Dizzie Rascal är bra (det jag hört i alla fall). Har du något skivtips med honom? | |
| Kramerika - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:37 | |
![]() | Jag är inte rasist på något sätt, men tycker ändå det är lite underligt att vita lyssnar på hip hop. Jag har t.o.m. en afrikansk vän, så påstå inte något annat. I grund och botten är det en kvinnoförnedrande musikstil som dessutom förespråkar black power. Hur kan ni stödja detta egentligen? | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 14:40 | |
![]() | "Jag är inte rasist på något sätt, men tycker ändå det är lite underligt att vita lyssnar på hip hop. Jag har t.o.m. en afrikansk vän, så påstå inte något annat. I grund och botten är det en kvinnoförnedrande musikstil som dessutom förespråkar black power. Hur kan ni stödja detta egentligen?" Du måste skämta? all rock handlar om att ta droger då? | |