Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:51 | |
![]() | morristown, det där är skrämmande att höra.. Tänk så många människor som kunde dött i den framfarten. Kör man i 90 km på en 50 väg ska körkortet ryka bums! | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:07 | |
![]() | Zimba! Ingen dog vad jag vet. Och det var 23.30 på natten. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:12 | |
![]() | körkortet borde blivit indraget. Fy fan för folk som kör på det viset. Att köra 40 km för fort på en 50 väg.. Det säger allt om föraren. Inte mogen att ha körkort. Kan inte fatta att han slapp undan med böter. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:33 | |
![]() | Polisen tyckte ju uppenbarligen inte att det var så farligt. Överskridande av hastighetsgränser kan ju knappast vara det farligaste som en person kan syssla med i Sverige. Det är 50 genom ett industriområde där det inte rör sig en människa på natten. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:43 | |
![]() | HAHA. Hur kan du veta om det rör sig en människa där på natten eller inte. Det är just det antagandet som gör att vissa människor är farliga i trafiken. "Här kom ingen igår"... | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:48 | |
![]() | Visst är det så. Men sanningen är ju den att kör jag på en gående människa, och jag håller 50 km/h så dör personen i fråga lika säkert som om jag dammar in i 150. Hastighetsgränsen på det stället är satt för trafik på dagen. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:51 | |
![]() | Håller du 50 har du en chans att bromsa om du ser en människa det hinner du inte i 150.. Hoppas verkligen inte du heller har körkort för du verkar inte mogen för det. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:52 | |
![]() | Jo, men det finns väl en anledning till hestighetsbegränsningar? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:53 | |
![]() | Men snälla Simba! Det finns allvarligare saker än att köra för fort på en väg där det i praktiken inte finns några faror. Med ditt sätt att resonera ska man inte köra 110 på E 4:an heller, för det kan ju komma någon gående där. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:54 | |
![]() | se annan tråd o hastighetsbegränsning.... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:56 | |
![]() | Nej du morristown det är en jäkla skillnad att köra för fort på motorvägen och inom tättbebyggt område. | |
| impala-58 | 2008-04-15 21:57 | |
![]() | 120 på 70 sträcka med släp hängande efter bilen gav dryga böter och indraget körkort sen har det blivit en och annan fortkörningsbot till. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:58 | |
![]() | Men det är ju inte ett tättbebyggt område. Det är ett industriområde. Har du åkt genom Jönköping till Göteborg så vet du var jag menar. | |
| impala-58 | 2008-04-15 22:03 | |
![]() | lite inbrott,skadegörelse,och några misshandlar har jag hunnit med att bli haffad för(misshandel=regelrätt slagsmål som jag råkat vinna) allt har slutat med böter böter och åter böter. | |
| impala-58 | 2008-04-15 22:07 | |
![]() | Och militärpolisen grep mej för rymning och lydnadsbrott när jag stack från lumpen det blev böter av det och kasernförbud och i samma veva lyckades jag be en kapten att hålla käften annars skulle han åka på en jävla smäll och då blev det mer böter. Fan va böter man har betalt i sitt liv när man börjar räkna. | |
| impala-58 | 2008-04-15 22:08 | |
![]() | Men numera är jag snäll och laglydig och jobbar som VÄKTARE | |
| Tinna | 2008-04-16 00:05 | |
![]() | Fick tågböter en gång.. Om det räknas. :P | |
| Brittson | 2008-04-16 11:31 | |
![]() | Oj, jag kom på att jag ljög när jag svarade på frågan - jag har visst blivit stoppad av polisen. Det var när jag och en kompis lånade en kundvagn för att köra hem vår packning till mina föräldrars hus. (Ja, vi hade tänkt lämna tillbaka den! Inte skulle vi då lämna en kundvagn hemma hos mina föräldrar.) När vi kommit ut ur centrum körde en polisbil upp framför oss på cykelvägen och två män klev ur. Den ene var väldigt viktig och talade om för oss att "flickor, det förstår ni väl att Konsum behöver verkligen den vagnen". Den andre såg mest ut att tycke det hela var ganska pinsamt, men han kunde ju inte säga emot sin kollega. Det förstod väl vi också, att man egentligen inte ska ta med sig en kundvagn så, men vi skulle lämna tillbaka den dagen efter! Vi hade ju dessutom lagt i en tia för att få den. Det slutade i alla fall med att min kompis fick gå tillbaka med vagnen på en gång, medan jag vaktade vår packning. Senare visade en annan kompis oss ett foto från en festival, där två poliser skjutsade en tjej - i en kundvagn! Vi funderade på att skicka bilden i ett brev till dem som stoppat oss. | |
| SuckerMC | 2008-04-16 11:54 | |
![]() | hmm fortkörning 110 på en 70sträcka 2x...m.m | |
| Cait | 2008-04-16 12:02 | |
![]() | Urkundsförfalskning! Ett stort ord för att förfalska sitt leg när man är femton för att få komma in på ett disco... Böter 1200 kronor tror jag det var. | |