Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vigdir | 2008-04-17 22:51 | |
![]() | Min dotter (fyra i sommar), när hon på fullt allvar tittar på mig och säger "Mamma, jag är starkare än Pippi!" Eller när hon härom natten hade svårt att sova, och vi låg och myste litet och jag sade "Jag älskar dig så mycket!" och hon reste upp huvudet, tittade storögt och utbrast: "VA? _Älskar_ du mig?" följt av ett hejdlöst fnitter (ungen har humor). Min dotter får mig nästan alltid att le, utom när hon gör mig galen. Vilket ju är ungars jobb! Annars: En kopp kaffe och en bulle i det nystädade köket En solstrimma genom fönstret En oväntad hälsning via sms, mejl, telefon, vykort, brev En kopp varm choklad innan jag somnar Ett varmt bad och en god bok samtidigt Att äntligen hitta den där efterlängtade boken på antikvariat eller loppis eller nätet och få hem den och bara njuta Att krypa ner mellan manglade lakan i den nybäddade sängen med dottern nära Att lyssna till favoritmusiken och mycket annat smått som är det viktigaste, egentligen. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 05:49 | |
![]() | När man går på en promenad och man möter någon man inte känner som ler mot mig och hälsar ett glatt "hej". | |
| visst | 2008-04-18 07:58 | |
![]() | När mitt barnbarn (5mån) ler mot mej. Hon är solen i mitt liv även om regnet öser ner. | |
| Miss_jk | 2008-04-18 08:13 | |
![]() | Min pojkvän, min familj, och fredagar! Idag kommer jag le hela dagen! | |
| visst | 2008-04-18 09:27 | |
![]() | När jag är ute och plockar svamp och hittar dom riktigt gula "fälten" med kantareller, då kan jag bli alldeles lyrisk. Sätter mig och tar en kopp kaffe och bara tittar innan jag börjar plocka.. | |
| pelle32 - Ej medlem längre | 2008-04-18 10:38 | |
![]() | Mina barn: Alicia , Benjamin , Simon, OCh så klart min Älskade snart blivande hustru Ingvild. Love you al... Fett glad blir jag oxå när jag får dunka in en order på jobbet för 15000 . det e grejer det;9 | |
| tuta | 2008-04-18 10:52 | |
![]() | när ungarna vaknat så där extra tidigt, gått upp utan ett knyst o brett sej ett par smörgåsar på egen hand. man kommer in i köket o ser smör utkletat över heeeeeela köksbänken sen kikar två leende ansikten upp i dörröppningen o säger stolt, "mamma vi gjorde frukost aaaldeles sjääälv!" vad gör man om inte berömmer sina underbara snorungar o börjar storstäda köket =) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:42 | |
![]() | Blev glad en liten sekund idag.. Blev uppringd av en man från HV 71, och innan han hade kommit på att han hade ringt fel, så hade jag bara en tanke i huvudet. Han vill ge mej en biljett till LHC-HV matchen idag!!! Men så var det ju inte.... Annars blir jag väldigt glad över att solen skiner idag! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:47 | |
![]() | Haha Benny, Kunde du inte smörat till dig en biljett då.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:49 | |
![]() | tuta... av någon underlig anledning känner jag igen mig.... ;-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:51 | |
![]() | Måste också berätta att ett telefonsamtal kan göra en såååå lycklig. Fick idag veta att jag klarat den tenta vi alla tyckte var så dåligt gjord (se tidigare tråd nådonstans)!!! Jehooooo!!!!!! | |
| tuta | 2008-04-18 11:57 | |
![]() | mamman, ja men eller hur. man vill bara riva av håret när man ser stöket. smöret, yogurten, o annat dom lyckats spilla. sen flinar dom nöjt o glatt åt faktum att dom gjort de aaaaalldeles själv. då smälter man o dagen börjar perfekt fast man får stprstäda köket innan man ens hunnit få i sej morronkaffet :) o grattis på tentan :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:58 | |
![]() | ;-) tack! | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:36 | |
![]() | Att bli lämmnad ifred, sätta sig med en fet chipspåse o svulla o glo på skräckfilmer hela natten. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:48 | |
![]() | Zimba: Jag försökte faktiskt att tigga till mej en biljett, men han bara garvade och önskade mej en trevlig dag!! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:51 | |
![]() | Ett gott skratt får jag i alla fall när jag läser Guldlock88as inlägg här i forumet;-) Tror inte hon e på riktigt, någon spelar oss ett spratt;-) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:53 | |
![]() | håller med dej Oceano, kan bara inte låta bli att kommentera det iaf! Jag blir nog jätteglad ikväll=) | |
| tuta | 2008-04-18 12:54 | |
![]() | benny, då bjöd du nog han en uppiggande skratt. vem vet, kanske hade han en grå dag innan samtalet ;p | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:55 | |
![]() | Nej nej bennyboll, ikväll ska du gråta bittra tårar,,,hehe E faktiskt lite rädd för att du har rätt;-) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-18 13:32 | |
![]() | Tanken på att inte alla människor hatar barn, blev tvungen att läsa en annan tråd, annars blir jag arg på riktigt! | |